Ev yavaşça yürüyordum ki anlatacaklarımı aklımda kurguluyordum kapıya gelir gelmez Abim kapıyı açtı sert bir surat ifadesi vardı o anda yalan söylersen herşeyin daha iğrenç bi hal alacağını tahmin ettim "o hanımefendi hoşgeldiniz geceniz nasıldı" dedi heh şimdi bok'a battık "şey abi vallahi hepsini anlatıcam"dedim daha fazla sinir etmeye gerek yoktu "bekliyorum küçük hanım" odaya geçtik ben koltuğa oturdum o da karşımdaki sehpaya oturdu ve herşeyi en ince noktasına kadar anlattım "ne bunlar o pic sana saldırdı ve benim haberim yok ya o cocuk gelmeseydi o zaman napcaktin abicim o pic seni altına aldığında ne yapacaktın " dedi ve benim gözlerimden yaşlar akmaya başladı cidden öyle olsaydı ben şimdi ne yapacaktım "özür dilerim bidaha asla olmaz " deyip odama koştum ve hemen üstüme pijamalarımı giyip yatağa girdim ve beş dakika sonra kapı açıldı ve abim içeri girdi yanıma gelip yatağa uzandı ve bana sarıldı "özür dilerim abicim ağır konuştum"dedi ve ben daha şiddetli ağlamaya başladım çünkü kendini suçlu hissediyordu fakat suçlu o değildi abime sarıldım ve huzurlu uykumun kollarına bıraktım kendimi.Sabah anlımdan sulu bir öpücük ile uyandırıldım ve bende aynı şekilde ama daha uyku sersemi bir şekilde abimin yanağımdan öptüm "günaydın prenses" dedi Abim ya onu çoook seviyordum o olmazsa naparım bilmiyorum "günaydın abicimm"dedim ve aklıma bir şey geldi bugün cumartesiydi ve ben ceyhun'a haber vermemiştim "abi" dedim uykulu sesimle "efendim" dedi "şey dün hayatımı kurtaran çocuk varya bence ben ona bugün bi tessekür borçluyum" dedim beni davet etti desem hayatta bana izin vermezdi "aynen borçlusun da ne yapmayı düşünüyorsun" dedi "şey bi sinemaya falan davet etsem mi?" dedim biraz düşündü ve sonra "hayatta olmaz" dedi off işimiz vardı gerçekten he "ya çok ayıp abi bu yaptığın hem çocuk bana zarar verecek olsa neden hayatımı kurtarsın " dedim vay bu çok etkileyici oldu yani bana göre öf tamam olmamış da olabilir "ımm şey tamam ama sadece sinema" oleyy ya "tamam abicim" deyip boynuna sarıldım ve odamdan çıktı hemen telefonu alıp ceyhun'u aradım ilk çalışta açtı demek ki telefon elindeydi "alo selin " dedi "alo ceyhun nasılsın" dedim ay heyecanlanmıştım ne ne heyecanlanması canım hem neden heyecanlanicam ki "biraz sonra vereceğin haberle daha iyi olabilirim " dedi "evet geliyorum seninle"dedim "harika seni ne zaman gelip alayım"dedi bende " bir buçuk saate hazır olurum " dedim "tamam güzellik görüşürüz"dedim oha ne güzellik mi Ayyy bana mı dedi neyse selin hem sadece bi iltifat yani ne var bu kadar abartacak "görüşürüz" dedim ve telefonu kapattım hemen kısa bi duş aldıktan sonra saçlarımı kurutup at kuyruğu yaptım sonra yırtık kotumu üstüne beyaz tişörtumu ve üstüme siyah bir ceket tarzı hırka son olarak da süperstar'larımı giyip aşağı kahvaltıya indim ve abim ile birlikte güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra ceyhun'un gelmesi ile birlikte aşağı inip arabasına bindim " naber selin" dedi ay allahım cidden taştı bu çocuk "iyi ceyhun sen nasılsın? " diye sordum "iyiyim bak bi fikrim var sinemaya gidelim mi ?" diye sordu ben cidden şaşkın kalmıştım "a bende onu teklif edecektim " dedim "o zaman harikaa!" ve arabayı sürmeye başladı sonra sinemaya geldik ve bi korku filmin'e girdik "korkmayacağına emin misin?" diye sordu evet emindim şuan hiç aşka veya aksiyon filmi falan izleyemezdim ve vizyonda komedi filmi olmadığı için korkuya girmiştik "evet korkmam ya zaten hepsi uydurmaca" dedim aslında korkabilirdim bilmiyorum. Ve film başladı ortalara doğru baya korkunç olduğu için ceyhun'a sarıldım ve kafamı boynuna gömdüm yanağım ıslanmaya başlamıştı ne korktuğum için ağlıyor muydum oha birden ceyhun da bana sarılınca kendimi o kadar güvende hissettim ki "şşşt tamam sadece bi film" beni sakinleştirmeye çalışıyordu "ama bu kadar da korkunç olmaz ki bi film" dedim cidden de olmazdı ya ölmemiz için falan mı yapıyorlar "tamam gel hadi çıkalım ağlama güzelim" ay bana güzelim mi demişti ya bu çocuk bu kadar tatlı olmak zorunda mıydı salondan çıktıktan sonra sarılmayı bırakacaktım beni kendine daha çok çekip "bence biraz daha sakinleşmelisin" dedi beni düşünmesi açıkçası çok hoşuma gitmişti bi süre öyle kaldık sonra "hadi yemek yiyelim ben baya acıktım" dedi cidden bende açıkmistim "tamam" dedim ve büyük avm'de bi lokantaya girdik yemeklerimizi yedikten sonra "bi kahve ve tatlıya ne dersin" dedi ay tatlı harika bir fikirdi "harika olur derim" dedim içten bi gülüşle aynı gülüşle beni karşıladı ve iki Türk kahvesi ve çikolata soslu kakaolu kek sipariş verdik "ımm çok seviyorum bu keki ya " dedim keki yerken napayım regl dönemindeyim ve bu kekler resmen mutluluk hormonu "bende seni" dedi ne yani seni seviyorum mu demekti "bende seni derken" dedim cidden ne olduğunu çok merak ediyodum "bak selin ben artık sana herşeyi anlatacağım seni 3 aydır uzaktan izliyorum sen hiç fark etmedin ama ben senin 3 aydır gittiğin her mekandaydım ve o gece senin abinsiz bi yere gideceğini duyduğumda dedim ki kendime evet şimdi açılma zamanı ama o gece o yavşağın sana saldırmasıyla bütün plan yok oldu ama daha iyi bişe oldu belki o zaman sana açılsaydım tanımadığın için benden kaçabilirdin ama şimdi sana söylüyorum seni seviyorum"
Evet şimdi bakalim selinin cevabı ne olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATUN
Romance"Sana bu olanları unutturmayı öyle çok istiyorum ki" dedi gözünden bir damla süzülürken ilk defa ağladığını görüyodum "ama bana bu olanları sen yaptın" dedim şiddetli bir şekilde ağlarken "Git dersen giderim" dedi gözünden akan yaşı silerken peki y...