Here. Enjoy!
??? P.O.V
Aq sedang mencari my beloved fiancee' . Aq membeli 5 hadiah buatnya dan 2 hadiah buat kawan terbaik aka ejen aq iaitu bakal adik ipar aq Yaena. (Yaena banyak membantu si xxx dalam misi memikat ...... agak agak siapa ya😅😅). Aq berjalan dengan berhati-hati agar tidak terserempak dengan bakal wife aq. Yaena telah message aq bahawa si dia juga berada di sini. Aq kat sini dah jadi macam ejen rashsia dah ni...sorok sana sorok sini."Jungkook"aq mendengar namaku disebut lalu secara slow motion(-_-) aq menoleh ke belakang. Aq melihat gadis berambut and eyes brown colour dan berpakaian blouse merah. Yuju.,.... aq dah...... KANTOI!!! (bridget-_-)
Lari!!!
Baru sahaja aq ingin memulakan langkah, kolar baju di bahagian belakang ku ditarik kuat. 'Demons' fikir xxx. Aq bertentang mata dengan Yuju. " Apa awak buat kat sini? Bukan awak ada khusus ke? " tanya Yuju " Dae memang saya ada khusus" xxx "Habis tu" kata Yuju " Saya tengah la ni"xxx "?" Yuju membuat ekspresi tanda tanya 'Comel' fikir Jungkook . "Saya tengah khusus lah ni, untuk jadi suami yang terbaik untuk awak" kata Jungkook.Pickup line (Mr. Hambaruddin -_-) "lawak tak menjadi doh" kata Yuju lalu pergi dari situ . "Jap ! Yuju."
Cliffhanger
YOU ARE READING
Wizard and mafia school
FantasyKehidupan dan ikatan persahabatan Hyun, Yui dan bla bla bla menjalani suka dan duka di sekolah .......