"Yuju, jap!" Jungkook memegang pengelangan tangan Yuju bagi menahan Yuju daripada beredar . "Apa kata kita pergi date"suggest Jungkook. Yuju blush. "Ta... ta... tap-" Yujum gagap "Kajja" Jungkookj tolak(tarik(?)) dengan meletakkan lengannya across bahu Yuju. Mereka berlalu pergi.
3.50p.m.
2 jam 10 minit sebelum masa shopping tamat~
Yaena p.o.v
Aq nampak segalanya. Nice one Jungkook! 👍Biarpun pick up line kau x berapa jadi tapi okey lah tu. 😅Aq sebenarnya baru balik dari toilet.🚽 Baru je bercadang nak ajak kak Yuju pergi tengok wayang . Takpe lah ... Aq ada story yang nak ditengok, lagi best. Live lagi! Yeah!
Hyun p.o.v
Aq ternampak 'someone' yang mengintai, duduk di dalam semak berdekatan kedai permainan🎮. Aq memberi isyarat kepada Emi dan dia.. aq x pasti sama ada dia sedar atau tidak -_- . Then, aq memegang bahu 'someone' tu pelahan .
Tiba-tiba!!
Aq ditarik ke dalam semak . Kepala aq terhantuk dengan Hyemi. Sakit...doh... kurang sam punya orang.
"Korang buat apa kat sini ??" tanya Yaena pelik. " Aq yang patut tanya kau, pahal kau tarik kitorang macam orang tak betul hah!!" kata plus tanya Hyemi marah . "Janganlah marah, aq da mission ni" kata Yaena nakal sambil membuat ala- ala spy🔫."Banyaklah kau , kau punya mission . Ya ya pun janganlah sampai nak koyakkan jaket🐳 aq" kata Hyemi lagi " He he ... mianhae" pinta Yaena tersipu- sipu .
Aq nak tanya boleh? Apa mission yang tengah jalankan ni??? " tanya aq kebingungan😓 . Aq menyengetkan sedikit kepala ku.
Author p.o.v
'Kyeopta🌼' fikir Yaena dan Hyemi "Jangan fikir benda macam tu lagi.." kata Hyun sambil memberi glare death kepada mereka berdua . 'Scary' fikir Yaena dan Hyemi, pada masa yang sama diorang telah bertukar menjadi angsa(Hyemi) dan ayam🐔(Yaena) kerana terlalu takut(imagine)
"Korang ni buat tabiat ke duduk dalam semak?" kata unknown yang berada di belakang Hyun with no emotion 😶"Kau pehal muncul macam ghost👻 hah!Akuma" kata Hyun separuh jerit dna terduduk kerana terlalu terkejut lalu berdiri memukul kepala Akuma . " Nama aq pun dah Akuma(demons👻) nak buat macam mana" rengek Akuma sambil mengusap kepalanya yang sakit dipukul Hyun. Hyun sakit hati 💢" Then, mu- " "Korang,kajja " potong Yaena . Hyemi mengganguk😃 lalu menarik lengan Hyun dan Akuma. Mereka berlalu pergi...
"Berapa lama lagi, kita nak follow diorang ni wey..." kata Hyun kepenatan "Jenuh , aq asyik menyorok sana sini , nasib tak menyorok dalam tong sampah,kora" tambah Akuma. "Urusai!" marah Hyemi sambil menghentuk kepala Hyun dan Akuma antara satu sama lain "Ouu../ Itee.." rengek 😧Hyun dan Akuma pada masa yang sama.
"Ni semua salah kau." kata Hyun" Pahal salah aq pulak" balas Akuma . 💢Yaena kerana bising . " Kalau kau tak tokok tambah tadi mesti Hyemi tak marah" balas Hyun "Apanya, aq cakap benda betul, benar lagikan sahihkan " jawab Akuma. 💢 Yaena bertambah kerana bengang "Banyaklah kau punya betul benar lagikan sahih. Kau nak cuba menyorok dalam tong sampah ke?Meh aq tolong" kata Hyun seraya memegang kedua belah tangan Akuma . Mereka berlawan antara satu sama lain. Akuma meloloskan lengannya daripada Hyun dan menggengam lengan Hyun pula (-,- woi, woi)
"Korang berdua.. urusai!😤" tengking Yaena . Hyun dan Akuma menggigil ketakutan "Dah la, kajja balik" kata Hyemi "Lagi pun, 5 minit je lagi sebelum pukul 5 " sambungnya lagi . "Hump!" Yaena mendengus geram lalu menghilangkan diri menggunakan pixie dust. Diikuti Hyun. "Kajja Ai" kata Hyemi dan Akuma mengganguk "Haji" ksts Akuma tiba-tiba apabila dia bangun "Waeyo?" tanya Hyemi pelik "Aq nak pergi beli ais krim jap" kata Akuma lalu terus berlari ke kedai
SKIP 3 MINUTES LATER~ 2 MINUTES LEFT
"Dah, kajja" kat Hyemi, annoyed " Dae!" kata Akuma gembira sambil menikmati aiskrim.🍦 Mereka menghilang menggunakan pixie dust Hyemi.
Ciao korang~
Dah terlalu Ciel tak lama update kan
Mianhae ..... T.T
Ja ne , see you next chapter
YOU ARE READING
Wizard and mafia school
FantasyKehidupan dan ikatan persahabatan Hyun, Yui dan bla bla bla menjalani suka dan duka di sekolah .......