Selam merhabalar umarım kitabımı beğenirsiniz ilk bölümü yayınlayıp oy ve yorum durumuna bakıcam eğer sevilirse devam etmeyi planlıyorum. İyi okumalar sizi seviyorum.
----------——————--------------------
14 Nisan 2010
Kaan koşarak kızların kaldığı odaya daldı. Çok sevinçli ve heyecanlı olduğu her halinden belliydi. Kızlar neyseki müsait bir durumdaydılar ama yinede Kaan'a kızdıkları her hallerinden belliydi. Kaan o kadar heyecanlıydıki melek onu döverken Emre'yi arayın hemen buraya gelsin demekle yetindi. Artık Seda da meraklanmıştı bir yandan Emre'yi aramaya çalışıyor bir yandan da Kaan'ın elindeki kutunun ne olduğunu kestirmeye çalışıyordu. Emre'ye gelmesi için talimat verdiği için Seda Kaan'ın elinden kutuyu kapıp camın yanındaki yatağa bağdaş kurarak oturdu ve kutuyu incelemeye başladı.
" Bune be böyle hazine sandığının basık hali?"
"Aman yavaşça kutuyu yere koy Seda hadi uğraştırma beni."
Seda istenileni yapıp "Aman be ne önemli şeymiş " diye sitem ederek kutuyu yere attı. Melek onların atışmalarını keyifle izlerken kapı çaldı . Gelen Emre olmalıydı ki zaten başka seçenek yoktu çünkü topu topu iki küçük tek katlı evin bulunduğu ormanlık bir alandaydılar. Emre'de geldiğine göre tayfa tamamlanmıştı artık. Seda " hadi be ne söyleyeceksen söyle " diye sitem edince Kaan birkaç kez öksürerek elinde kutuyla ortaya doğru ilerleyip yere oturdu ve anlatmaya başladı.
" Hani Emre bugün şöyle bir ormanda sabah sporu yapıyım diye çıkmıştım ya o zaman yerde bişey durup duruyo böyle üstü yosun tutmuş. Dedim bu ne böyle önce korktum tabii ana böyle resmen beni kendine çekti yani.
" e yani "
" ne yanisi Melek işte aldım getirdim kutuyu"
"Bunun için mi bu kadar heyecan"
" sizde heyecanlanmıyor musunuz oha lan ormanda acayip bir kutu buluyorum açmaya yeltenmiyosunuz bile yuuuh"
"Aslında Kaan haklı değişik bişeye benziyo baksanıza üstünde kelebek motifi var sizce içinde ne var?"
" aranızda en normaliniz Emre haa hadi açılım Ömrö hodü bebeğem. "
Çocuklar Kaan'ın ağız modelinden sonra bir süre Kaan'a tip tip baktıktan sonra kutuyu açmaya koyuldular. Melek kutunun bir tarafından Seda bir taraftan çekince içeriyi zifiri bir karanlık sardı ve bir rüzgar girdap gibi çocukları bir birinden kopardı. O ormanlıkların içindeki evlerde çocuklardan geri kalan tek şey acı çığlıklar oldu. Yıllar boyunca o evlere bir daha kimse girmedi, giren bir kaç kişi ise evde değişik çığlıklar duyulduğunu iddia etti.
Uzun yılla sonra ...
Arkadaşlar umarım beğenirsiniz ilginiz için teşekkürler bu arada kulaklarınızda çınlamak temennisi ile , kitapta yazılan çığlıkları hayal etmeye çalışmayın ve kendinizi çocuklardan birinin yerine koymayın. 😊😊😊😊❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KELEBEK ETKİSİ
FantasyKaan'dan sonra kızlarda çığlık atınca oğlum ben mi korkuncum diye düşünürken baktıkları duvara baktım ve bakmamla çığlığı basmam bir oldu sonrası mı karanlık