4.Bölüm

5.6K 160 7
                                    

NOT:Bu bölüm sadece Elizabeth'in anlatımından olacak.

Gözlerimi açtığımda hiç tanımadığım bir odadaydım.Doğruldum ve etrafa göz gezdirmeye başladım.Oldukça sıcak bir eve benziyordu fakat bu düşünmem gereken en son şeydi.Dün neler olmuştu ben nerdeydim korkuyordum o sırada içeri benim yaşlarımda bir çocuk girdi.

David:Meraba ben david seni sokakta gördüm birileri saldırmaya kalkmıştı kurtardım seni ama bayılmıştın sonunda uyandın adın ne ?

Dedi fakat ben cevap vermiyordum dün olanlar beni oldukça sarsmıştı.Tek düşüncem alexander dı.Ahh ona haksızlık etmiştim.

David:Imm aramamı istediğin biri var mı telefonunu buldum kapalıydı bende şifresini kırdırmak zorunda kaldım kusura bakma kimi arıyayım söyle

Elizabeth:Alexander özür dilerim özür dilerim affet beni bir yandan da gözümden yaşlar usul usul akıyordu adının david olduğunu öğrendiğim çocuk soru soruyordu fakat adeta onu duymuyordum aklımda olan tek şey alexander dı.

David:Heyy alexander kim? onu mu arıyayim? neden ağlıyorsun? ahh tamam sen dinlen ben onu arıyacağım.

Zamanı pek hatırlamıyorum bir süre sonra zil çaldı.Bir kaç dakika içinde odaya alexander hailey luke ve david girdi.Alexander hemen sarıldı bana fakat ben daha çok ağlamaya başladım.

Elizabeth:Özür dilerim çok özür dilerim dedim hıçkırıklar arasında

Alexander:Şşşşş tamam geçti ağlama geçti güzelim

Elizabeth:Sana öyle demek istemedim özür dilerim

Alexander:Şşşş tamam unuttum ben boşver gel hadi dedi ve beni kucağına aldı.Başımı onunboynuna gömmüştüm.Kokusu güven veriyordu.Kollarımı boynuna doladım ve kokusunu doya doya içime çektim.Alexander david'e bir teşekkür etti ve arabaya doğru yürümeye başladı.Bnei arka oltuğa bıraktı.Yanımada hailey oturdu.Alexander ve luke öndeydi.

Hialey:Ahh Ell dünden beri seni arıyoruz neler oldu ?

Elizabeth:Ben bilmiyorum hava almak istedim bardan biraz uzaklaştım sanırım sonra birden karşıma 3 kişi çıktı laf atmaya başladılar korktum kaçmaya çalıştım ama çok güçlülerdi zaten sonra bayılmışım sanırım gözlerimi o evde açtım dedim anlatırken göz yaşlarım istemsiz akmıştı ayrıca alexander ın bir elini yumruk yaptığını görmüştüm.

Hailey:Şşş tamam canım hadi uyu biraz dedi arabadaydık hailey in omzunda uyuya kaldım.Bir süre sonra dizlerimde ve sırtımda eller hissettim.Daha sonrada havalandım fakat gözümü açamiyacak kadar yorgundum.Ne kadar uyumuş olsamda yorgun hissediyordum.Bir süre sonra tüm vicudum yumuşak bir şeye bırakıldı.Tahminimce bu bir yataktı.Son duyduğum şey ise alexander ın sesiydi hayal meyal hatırlıyordum

Alexander:Seni birdaha asla yalnız bırakmicam güzelim daha sonra odadan çıktığını anladım ve uykuma kaldığım yerden devam ettim.Uyandığımda saat akşam 5' e geliyordu.Güzel bir duş aldım bu iyi gelmişti.Sonra aşağı indim annem yine başladı.

Teresa:Elizabeth dün neredeydin

Elizabeth:Bi arkadaşımdaydım anne

Teresa:Nasıl bu kadar sorumsuz olabilirsin yarın MARTİNEZ'lerin defilesi var Rebekah'la konuşmuştun katılacağını söyledin

Elizabeth:Off anne bende beni merak ediyosun sanmıştım ama aptallık bende yine aynı şey olacak defile ardından ufak bir röpörtaj röpörtajdada mutlu anne kız pozu vereceğiz değil mi ?

Teresa:Kendine gel elizabeth annenle konuşuyosun

Elizabeth:Ahh pardon ama hangi anneden bahsediyosun hani şu hiç yanımda olmayıp sadece işleriyle ilgilenen ama özel bir günde gazetelerin önünde mutlu anne kız pozu verdiğim annemden mi ahh usura bakma unutmuşum

Teresa:Kendine gel elizabethhhh

Elizabeth:Seninle uğraşamicam anne ben hailey'le buluşucam yarın defileye katılacağımı MARTİNEZ'lere bildirirsin dedim ve odama çıktım üzerimi değiştirmem lazımdı mini yırtık bir kot şort üstünede yeşil bir gömlek giydim(Media da var)oldukça iyi duruyordu daha sonra hailey'e mesaj atım her zamanki kafeye gelmesini söyledim.Bende kafeye gittim.Kafeye gittiğimde luke ve alexander da oradaydı.Hailey ve luke yan yana oturmuşlardı bende mecburen alexander'ın yanına oturdum.

Elizabeth:Selam

Hailey/Alexander/Luke:Selam

Hailey:Naılsın canım

Elizabeth:İyiyim annemle biraz atıştık onun dışında birşey olmadı 

Hailey:Hmm defile konusunda mı bana söylemişti annen

Elizabeth:Evet o yüzden

Alexander:İstersen annemle konuşabilirim katılmak zorunda değilsin

Luke:Evet bencede Ell boşuna yorma kendini

Elizabeth:Gerek yok ben iyiyim hem kafamı dağıtmış olurum benim için de iyi olur 

Alexander:Sen bilirsin 

Bir süre takıldık sonra evlere dağıldık birşeyler atıştırıp uyudum yarın yorucu bir gün olacaktı.

ERTESİ GÜN

Sabah erkenden kalktım annemde kalkmıştı tabi buna anne denirse!!! Her neyse hemen hazırlandım.Beyaz bir şort üstüne kareli sade bir gömlek giydim ayağıma sandaletlerimi geçirdim çantamı ve gözlüğümü de aldım (yorumda var)saçlarımı tepeden bir topuz yaptım oldukça rahattım en iyiside buydu sonuçta orada beni tamamen değiştiriyorlardı.Annemle evden çıktık ve defilenin olucağı yere gittik.Hemen saçımı makyajımı falan yapmaya başladılar saatte baktığımda defile saatinin geldiğini gördüm.Hemen giysilerin arasına aldılar beni ve kıyafetlerimi giydirmeye başladılar.

1.Elbisenin rengi maviydi balık modelindeydi ve bacak kısımlarında transparan özelliği vardı.Tek omuzlu bir elbiseydi.(yorumda var)Podyuma çıktım bir çok kişi vardı alexander hailey ve luke da buradalardı çok şık görünüyorlardı hemen güzel bir şekilde yürüdüm ve geri döndüm insanlar mest olmuş bir şekilde izliyordu.

2.Elbise yine balık modeliydi.Üst kısmından kalçalarıma kadar pullarla doluydu etek kısmı tüldendi oldukça güzel duruyordu/yorumda var).Yine podyuma çıktım ve yürüyüşümü yaptım sonra geri döndüm.

3.Elbise çok cesaretliydi.Lacivert renkteydi.Ve her yeri transparanla doluydu vicudumu çok güzel göstermişti(yorumda var) onunlada yürüyüşümü yaptım son 1 elbise kalmıştı

4.Elbise bu elbise beyazdı.üst tarafında transparan vardı alt tarafı tüllerle doluydu ve uzun bir yırtmacı vardı harika duruyordu(yorumda var) onunlada yürüyüşümü yaptım sonra tüm mankenler podyumda birlikte yürüdük herkes ayakta alkışlıyordu.

Sonra içeri girdik Bayan Rebekah annem ve bizimkiler yanıma geldi.

Rebekah:Harikaydın tatlım 

Elizabeth:Teşekkür ederim izninizle ben bi üzerimi değiştireyim 

Rebekah:Ahh tabi hayatım

Hemen elbiseyi çıkardım ve düzgün birşeyler giydim röpörtaj yapılacaktı.Üzerime pembe tonlarında mini bir elbise giydim ayakkabı ve takılarımı taktım(yorumda var.Tamamen hazırdım.

Annemle ufak bir röpörtaj yaptık.Sabahki manşeti şimdiden merak ediyordum ne olursa oldun mutlaka gazeteciler saçmalamak zorundaydı.

Daha fazla dayanamadım bizimkilerle vedalaştım ve eve gittim hemen uykuya daldım oldukça yorulmuştum.

ERTESİ GÜN

Sabah erkenden kalktım kahvaltı yapıcaktım annem masadaydı.Gazeteler aklıma geldi hemen gazeteyi alldım ve manşeti beni bitirdi.Bu da nasıl birşeydi böyle.Bunu nasıl yaparlardı.

ELİZABETH MORGEN ''MARTİNEZ''AİLESİNE Mİ KATILACAK ??

Dün akşam ki defilede Ünlü manken Elizabeh Morgen'ın da MARTİNEZ'lerin defilesinde yer alması herkesi oldukça şaşırttı.Bilindiği üzere MARTİNEZ ailesinin tek veliahtı ALEXANDER MARTİNEZ ve MORGEN ailesinin tek veliahtı ELİZABETH MORGEN aynı yaştalar.Bu da herkesin aklında acaba birlikteler mi sorusunu getiriyor.Elizabeth Morgen defilede Alexander Martinez de dahil herkesin gözdesi oldu.Anlaşılan MARTİNEZ AİLESİNE BİRDE MORGEN GELİYOR....

En Büyük Aşklar Nefretle BaşlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin