Rapmon: Γιατί λες ψέματα αφου-
Και τότε τον διέκοψε ο διευθυντής γιατί έπρεπε όλοι να πάνε στις δουλειές τους.Επρεπε να μου δείξει και μένα κάποιος τι πρέπει να κάνω κλπ.Διευθ: Ντάξει ντάξει φτάνει για σήμερα τελειώσαμε όλοι στις δουλειές σας παρακαλώ ...
Rapmon: Εεε εσύ... έλα εδώ... Είπε και ήρθε προς το μέρος μου.
Yoon he ra: Παρακαλώ( χαμογέλασα και το έπαιξα άνετη )
Rapmon: Γιατί είπες ψέματα;;
Με κοίταξε με ένα θυμωμένο βλέμμα...Yoon he ra: Κάναμε μια υπόσχεση μην την χαλάσουμε από τωρα κ. Namjoon.
Του έκλεισα το μάτι και έφυγα😉
Χωρίς να περιμένω να απαντήσει.???: Εεε Yoon he ra!
Ακουσα κάποιον να φωνάζει το όνομα μου και γύρισα να δω ποιος είναι.Μπα είπα, τι φαση?Yoon he ra: Ορίστε;;
Misaki: Γεια σου!! Με λένε Misaki και είπαν ότι για αρχή θα συνεργαστούμε παρέα 😊😊
Yoon he ra: Ωωω ωραία!! Χάρηκα Misaki...
Αχχχ τι ωραία εκανα και μια φιλη από τωρα.♥Ελπίζω όλα τα κορίτσια να είναι εδω έτσι μακάρι. Θα είναι πολύ ωραία.Misaki: Πάμε να σου δείξω τι πρέπει να κάνεις ( μου χαμογέλασε )
Ενώ μου έδειχνε τι πρέπει να κάνω και 'γω κράταγα σημειώσεις στο υπέροχο μπλοκάκι μου,ήρθε ο διευθυντής.
Διευθ: Yoon he ra ελπίζω να μην σε πειράζει που θα συνεργαστείς με την Misaki ετσι;;
Yoon he ra: Καθόλου... Είναι πάρα πολύ καλή κοπέλα ☺☺
Διευθ: Ωραία τότε σας αφήνω κάντε και ενα διάλειμμα τωρα και μετά ετοιμάστε ότι θα χρειαστήτε.Τα αγόρια μας θα κάνουν φωτογράφιση σήμερα ok;;
Yoon he ra+ misaki: ok!!
καθώς απολαμβάναμε το διάλειμμα μιλούσαμε για τον εαυτό μας.Αφού γνωριστήκαμε καλύτερα είδαμε ότι είχαμε πολλά κοινά, ανταλλάξαμε τηλέφωνα για να βγαίνουμε στα ρεπό μας ☺☺ Η misaki είναι από την Ιαπωνία αλλά ήρθε εδώ πέρα και σπούδασε αυτό που αγαπούσε δηλαδή make up artist.Οι γονείς της δεν την άφηναν να κάνει αυτήν την δουλειά.Ελεγαν ότι δεν θα βγάζει πολλά λεφτά και θα είναι δύσκολα άλλα εκείνη δεν το βάζει κάτω και καλά κάνει βέβαια !!☆Time skip☆
Ηταν η ώρα για την φωτογράφιση,, είχα ετοιμαστεί και πήρα τα πράγματα μου. Οπως προχωρούσα στο διάδρομο είδα τον Namjoon και σταθηκα μπροστά στο ασανσέρ περιμένοντας να μπω μέσα.Επρεπε να τον αποφύγω.
Κοίταξα πίσω μου και αυτός πλησίαζε όλο και περισσότερο. Είχε ένα απορημένο βλέμμα καθώς με κοιτούσε.
Πριν προλάβω να πατήσω το κουμπί για να κλείσει η πόρτα, μπήκε μέσα και ο Namjoon.
Του έριξα ενα βλέμμα και εκλεισα την πόρτα, μετα πάτησα τον αριθμό του ορόφου.
Βέβαια ακόμα αναρωτιέμαι γιατί πήρα το ασανσέρ,,είμαι χαζή λογικά,,γιατί να τον αποφυγω,,έπρεπε να πάω απο τις σκάλες.
Δεν νιώθω καλά εδώ μέσα..ειναι και αυτός εδώ.
Rap mon: Είναι ιδέα μου ή ήθελες να με αποφύγεις;
Yoon he ra: Ναι ήθελα..τον κοιτούσα στα μάτια.
Rap mon: Και γιατί παρακαλώ..σου έχω κάνει κάτι;
Yoon he ra: Ναι μου σπας τα νεύρα γι'αυτό και κάθε που σε βλέπω κάτι γίνεται.
Rap mon: Αχα... Εσύ μου σπας περισσότερο τα νεύρα αλλα δεν σε καταλαβαίνω γιατί είσαι έτσι? Προσπαθώ να μην το δείχνω τουλάχιστον.
Yoon he ra: Εγώ σου τα σπάω τα νεύρα; Εσύ κάθε φορά που μιλάς πετάς βατράχια.
Rap mon: Λοιπόν επειδή δεν σε αντέχω άλλο μικρή γλωσσου.είπε με ενα αόριστο βλέμμα.
Yoon he ra: Εμένα είπες μικρή γλωσσου ;;; Είσαι τόσο βλάκας γαμωτο.Μακάρι θεέ μου να ήταν κάποιος άλλος εδώ μέσα παρα αυτός...είπα και χαμηλωσα το κεφάλι μου.
Rap mon: Ναι και γω αυτό εύχομαι μικρή ηλίθια που θα με πεις εσυ βλάκα,είπε και κοίταξε μπροστά
Yoon he ra: Απλά εύχομαι να βγούμε γρήγορα από εδώ πέρα.
Rap mon: Εγώ να δεις...Ξαφνικά ακούστηκε ένας ήχος και το ασανσέρ σταμάτησε.Εκανε ενα τράνταγμα και έπεσα πάνω στο Rap monster.
Yoon he ra: Συγνώμη.
Rap Mon:Δεν πειράζει, πιο σημαντικό ειναι να δουμε τι έγινε και να βγούμε απο εδώ.
Εγώ όμως είχα μαζευτεί κουβαράκι σε μια ακρούλα και είχα πεθάνει απο τον φοβο μου. Καταραμένη κλειστοφοβία!!Ο Namjoon χαμήλωσε για να δει τι έχω και με κοίταγε περίεργα. Rap mon: Είσαι καλά; Τι συμβαίνει; Yoon he ra: 'Οχι φαίνομαι να είμαι καλά; Έχω θέμα με τους κλειστούς χώρους. Δεν μπορώ να αναπνεύσω,νιώθω να πνίγομαι. Ένιωσα μια ξαφνική ζεστασιά και κάποιον να με κρατά. Σήκωσα το κεφάλι μου και είδα τον Namjoon να με έχει αγκαλιά. Γούρλωσα τα μάτια μου. Αφού με μισεί γιατί το κάνει αυτό τώρα; Και μέχρι πότε θα είμαστε εδώ μέσα; Ποιος έχει ασανσερ σε τόσο χαμηλό κτήριο; Ο κόσμος ειναι ανώμαλος.
Είχε περάσει σχεδόν μια ώρα απο όταν κλείστηκαν μέσα.Η εταιρεία έφερε μάστορα όταν κατάλαβε οτι είχε πάθει βλάβη το ασανσέρ. Μέσα σε λιγα λεπτά ο μάστορας είχε ανοίξει την πόρτα και επισκεύασε την βλαβη. Αυτούς που έψαχναν τους βρήκαν εκεί μέσα αλλα έμειναν όλοι έκπληκτοι στην κατάσταση που τους βρήκαν.
*Θα ήθελα να πω οτι δεν γνωρίζουμε πως πραγματικά είναι η εταιρεία. Είναι όλα προΪον μυθοπλασίας. Εξάλλου τα fanfiction ειναι η φαντασία των φαν. Μπαι για τωρα τα λεμε στο επόμενο κεφάλαιο. Ελπίζω να σας αρέσει η ιστορία μας.
YOU ARE READING
I нaтe yoυ I love yoυ (BTS FF) Slow Updates
Fanfiction#1 artist #3 make up #4 chim chim Η Yoon he ra είναι μια 20χρόνη make up artist που ψάχνει για δουλειά.Είναι απελπισμένη και δεν ξέρει τι να κάνει. Οταν ξαφνικά σαν θαυμα βρίσκει δουλειά στην Big Hit ως make up artist των BTS η ζωή της θα αλλάξει...