1.☆Ολα τώρα ξεκινάνε☆

124 17 9
                                    

Τρέμω,εχω τόσο αγχος που δεν ξέρω τι να κάνω.Τα πόδια μου τρέμουν υπερβολικά πολυ.
Πηρα ενα ταξί και του ζήτησα να με πάει στην εταιρεία bighit με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω...
Ταξιτζής:Είστε σίγουρη??
Yoon he ra:Ναι, γιατί? Και τότε ήταν που λένε κατουρήθηκα απο τον φόβο μου.
Έκανε τον αδιάφορο και ξεκίνησε να προχωράει....

Είμαι έξω από την εταιρεία.Παρατήρησα τα τεράστια γράμματα που έγραφαν BIGHIT.
Λίγα άτομα έρχονταν και έφευγαν.Πολλοι απο αυτούς φοραγανε κουστούμια ή πολυ ακριβά ρούχα και ειμαι και εγώ που ήρθα με ενα απλό τζιν και μια άσπρη μπλούζα.

Ένιωθα ιδρωμένη λες και είχα τρέξει από το σπίτι μέχρι εδώ γτφφφ δηλαδή τι άλλο θα μπορούσε να μου συμβεί. Πήρα μια βαθιά ανάσα και μπήκα μεσααα.
Κανένας δεν με είχε προσέξει απλά πήγαιναν από δω και από εκει.

Ξαφνικά κάποιος ήρθε απο πίσω μου,τρόμαξα τόσο που πήγα να πέσω.
Υπαλληλος: Γειά σας..θέλετε κτ?
Yoon he ra:Εμμ...(έδειξα την αίτηση) με δέχτηκαν εδω για make up artist.
Υπαλληλος:Μάλιστα ελάτε μαζί μου σας παρακαλώ.
Yoon he ra:Ευχαριστώ.

Προχωρησαμε στο διάδρομο και μπορω να πω ότι οι χώροι της εταιρείας ήταν πολυ καλοί.
Κοιταξα μπροστά και είδα τις σκάλες.Μου φαίνονταν τριπλασιες απο ότι έπρεπε😧😧 και πήγαμε στον 2ο όροφο.Αλήθεια τώρα??? Θα μου βγαίνει η ψυχή για να ανεβαίνω αυτές τις σκάλες καθε μέρα φακκκκ ... Γιατί σε εμενα θεέ μου γιατί ???

Με οδήγησε σε ενα διάδρομο και μπήκαμε στο δωμάτιο οπου ηταν ο Bang-Pd και κάθησα στην καρέκλα απέναντι του.Ειχα ανχωθει πολύ.
Μιλήσαμε λίγο, κανονίσαμε για το συμβόλαιο και ηταν ολα έτοιμα..απο αύριο ξεκινούσα.
Βγήκα έξω από το γραφείο σοβαρή όπως πάντα(που λέει ο λόγος δηλαδη) και κατέβηκα της σκάλες.
Μετα από ένα τέταρτο που βγήκα από την εταιρεία άρχισα και χοροπηδούσα σαν το χαζοχαρούμενο.Ημουν τόσο χαρούμενη που πήρα την δουλειά,την πρώτη μου δουλειά σε μια τόσο μεγάλη εταιρεία!!(Εγώ που έλεγα ότι η μάνα της δεν την ξέρει τεσπα το προσπερναω 😂😂😂

Μετά από μισή ώρα βρήκα ταξί γιατί δεν ήταν καθόλου εύκολο.
Πήγα σπίτι για να μαθω πιο πολλές πληροφορίες για τους ωραίους Bts.Ανέβηκα σπίτι, άνοιξα τον υπολογιστή και πάτησα Bts.Δεν περίμενα να μου βγάλει τόσα πολλά άλλα τελικά είχε παρά πολλές ιστοσελίδες γι'αυτούς. Επρεπε να μάθω τα ονόματα, τους χαρακτήρες τους λίγο και γενικά αυτά που τους αρέσουν. Αλλωστε θα δούλευ μαζί τους.
Με πήρε ύπνος πάνω στο λάπτοπ.... Δεν θα θέλατε να δείτε πως ήμουν εκείνη την στιγμή.Είχα ξεχάσει να ξεβαφτώ και είχα γίνει σαν μια μουτζομένη ζωγραφιά (πραγματικά ήμουν χάλια).Καθάρισα το πρόσωπο μου απο αυτήν την μαυρίλα και πήγα να ξαπλώσω.

Την επόμενη μέρα

Σηκώθηκα και έφτιαξα κατευθειαν το μαλλί μου, ειχε γίνει απαίσιο.Είδα την ωρα *ομγγγγ* εχω πολύ λόγο χρόνο για να ντυθώ.

Είδα την ωρα *ομγγγγ* εχω πολύ λόγο χρόνο για να ντυθώ

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Νομίζω ειμαι οκ .... ευτυχώς βρήκα γρήγορα ταξί και πήγα στην εταιρεία.Δεν είχα προλάβει να πιώ καφε γιατί μου πήρε πολυ για να ντυθώ.Πήρα μαζί μου έναν και έτσι όπως έτρεχα ...
???:αααα
Yoon he ra: συγνωμη είστε καλά ?? Και τότε κοιτάω ποιος ήταν ....Ητανννν οοο..

I нaтe yoυ I love yoυ (BTS FF) Slow UpdatesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora