Ανοιξε η πόρτα και ο Namjoon με την He Ra ήταν στο πάτωμα αγκαλιά. Ολα τα υπόλοιπα μέλη ήταν εκεί. Τους κοιτούσαν με το στόμα ανοιχτό.
-Ρε μαλάκες τι να κάνουμε; ρώτησε ο. Jimin που προσπαθούσε να κρύψει την ζήλεια του.
-Μάλλον να τους ξυπνήσουμε λέω εγώ, πρότεινε ο V.
-Τότε ας το κάνει κάποιος.Hyung πήγαινε εσύ, πρότεινε ο Jungkook και έσπρωξε τον J-hope.
-Δεν θέλω να πάω εγώ,να πάει ο Jin hyung,φώναξε και τον σκούντηξε.
-Ναι τελειώνετε όμως καμιά ώρα γιατί έχουμε και δουλειές,είπε ο Suga με την συνηθισμένη όλο"βαρεμαρα"φωνή του.Τελικά πήγε ο Jin να σκουντηξει τον Rap Mon μπας και ξυπνήσει.
-Namjoon; Namjoon; Ξύπνα επιτέλους.Εκαναν και οι υπόλοιποι ήχους για να τους ξυπνήσουν και το κατάφεραν. Αλλά δεν ήταν ευχάριστο αυτό για τους δυο τους.Η He Ra ούρλιαξε και απομακρύνθηκε απο πάνω του με φάτσα αηδίας.
-Τι κάνεις εκεί ρε;Με ποιο δικαίωμα με ακουμπάς;
-Δεν φταίω εγώ που εσύ φοβάσε τους κλειστούς χώρους. Για σένα το έκανα κουκλίτσα μου,της είπε με μια φάτσα "για να μάθεις".
-Ναι εε; Δεν σου ζήτησα κάτι τέτοιο εγώ, μόνο σου το έκανες,δεν ήξερε τι άλλο να πει ή τι να κάνει.
-Και εσύ όμως δεν έδειξες να μην θες.Τι ήθελες να σε αφήσω έτσι;Δεν είμαι τόσο μαλάκας όσο νομίζεις.
-Απο οτι φαίνεται δεν είσαι, είσαι και λίγο άνθρωπος.
Μάλωναν για κάμποσα λεπτά και ήταν σαν κανένα ζευγαράκι σε κρίση.Δεν ήξεραν πως να τους σταματήσουν, τι να κάνουν. Δεν έλεγαν να βάλουν γλώσσα μέσα τους.
Η μπλούζα της He Ra είχε κατέβει λίγο και φαινόταν το στήθος και το σουτιεν της.Τα μάτια του Namjoon έπεσαν εκεί για λίγο.
"Μπορεί να με βρίζει αλλά κοίτα κάτι β.. Μαλάκα μαζεψου,σταμάτα. ΟΧΙ!!"Μόλις το κατάλαβε η He Ra του χώνει μια σφαλιάρα. "Ανώμαλε"φώναξε και φόρεσε το πουκάμισό της να φύγει.
-Να τον προσέχετε, είναι επικίνδυνος.Εφυγε γρήγορα γρήγορα και πηρε άδεια να πάει σπίτι για 2 ωρίτσες.
Εκανε μπάνιο, χαλάρωσε και ήπιε ένα καφέ.Πήγε να διαλέξει ρούχα και διάλεξε αυτό:Πήρε υπερβολικά πολλές βαθιές ανάσες και προσπαθούσε να μην σκέφτεται το συμβάν απο το βράδυ και το πρωΐ.Χτύπαγε το κεφάλι της και έλεγε"Παμπο" (δλδ χαζή στα κορεάτικα).
Ξέρετε πως είναι να σκέφτεσαι κάτι και να μην μπορείς να το βγάλεις απο το μυαλό σου.Εφυγε γρήγορα ξανά για την εταιρεία γιατί είχαν και δουλειές.
BẠN ĐANG ĐỌC
I нaтe yoυ I love yoυ (BTS FF) Slow Updates
Fanfiction#1 artist #3 make up #4 chim chim Η Yoon he ra είναι μια 20χρόνη make up artist που ψάχνει για δουλειά.Είναι απελπισμένη και δεν ξέρει τι να κάνει. Οταν ξαφνικά σαν θαυμα βρίσκει δουλειά στην Big Hit ως make up artist των BTS η ζωή της θα αλλάξει...