Kendi Ayaklarimin Uzerinde Durabilirim

89 6 4
                                    

Gelen alttaki Sunbaeydi.Bu sunbae çok iyiydi ve her zaman bize her konuda yardımcı olurdu.Yakışıklı biriydi hem de.Böyle bi zamanda gelmesi beni şaşırttı. 

-Hosgeldin Sunbae?

-Ee h biraz oturmaya geldim.Fakat ağlamış gibi.görünüyorsun.

Bu abi çok iyi biriydi.Ona dertlerimi anlatabiliyordum.Çözümler buluyordu her zaman.

-Ah evet ışte bilirsin.Içeri geç.

Sunbae oturdu.

-Ben içecek getireyim

Içeri gittim.Odalar çok yakındı.Zaten evimiz küçücük ve eskiydi.içerideki konuşmalar  biraz biraz duyuluyordu.Ben de içecekleri doldurmaya başladım.Sunbae dedi ki.

-Bu sırrı biraz daha sakla olur mu

-Hıhı

-Ben sana guvendim Hyun Gun

-Tamam sunbae soylemem Ha Kyoya merak etme.

Çok kötü hissettim en yakın hissettiğim insanlar benden sır saklıyordu.Gözlerim biraz dolmuştu ve ikisine de güvenim sarsılmıştı.Hemen akan 2 3 damla yaşı elimle sildim.Ellerim titreyerek tepsiyi aldım.

-Ha kyo bunu ogrnirse benden uzaklaşır ve bunu istemiyorum.

Hemen içeri gittim bi şey caktirmadan havadan sudan konuştuk. gece acaba benden ne saklıyor diye bakmak için Hyun Gun' un çantasını karıştırdım.Elime 2 tane kağıt geldi.Bunlar... Aman Tanrım !

Bölüm kısa oldu kusura bakmayın.Bi yanlışlık oldu.

Alone Girl ϟHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin