Rüyalar Gerçek Oluyor

44 3 0
                                    

Tam o sırada yere düştüm.Galiba ayak bilegim burkulmustu çok aciyordu.

-Ha Kyo iyi misin?

-A ah sanırım değilim.

-hemen buz getireyim.

Hyun Gun içeri gitti. Benim kafam hala çok karışıktı.Sunbaenim ve Unnim bi şeyler sakliyorlardi.Hem de önemli ve beni Sunbaeden sogutabilecek şeyler.Unnim BANA en sevdiğim grubun biletini alıyor.Beni seule götürecek.Kime inanmaliyim? Hyun Gun unni BANA oyun mu oynuyor? Yoksa gerçekten beni seviyor mu?

-Ha Kyo!

Unni BANA sesleniyordu ben bunları düşünürken çoktan gelmişti

-Pardon efendim

-Noldu neden daldın burda dibinden sana sesleniyorum

-Hiç öyle ışte gözüm dalmış

Buzu bilegime yerlestirdi.

-Aptal kız azcik dikkatli ol ya kemiğini kirsaydin nolcakti konsere gidemicektik

-Ah! Haklısın unni hayatımin fırsatını kaçırmamak için daha dikkatli olmaliyim.

-Hah şöyle!

Beni koltuğa oturttu.

-Unni. Sen beni gerçekten seviyor musun? Yani benim tek yakın arkadaşım sensin ve ben.sana çok güveniyorum.Ya sen?

Biraz değişik bir yüz ifadesi oluştu.Fakat sonra gülümsedi.

-Tabii öyle.

Bu biraz...Değişik söyledi bunu.Tam emin değil gibi.Çok üzerinde durmadim.

~1 gün sonra~

Otobusteydik.Her seyi hazırladık ve otobüse bindik.Varmamiza 1 saat kaldı çok heyecanliyim.

Ve vardık.Burası çok fazla güzeldi! Her yer ışıl ışıldı, cıvıl cıvıl insan sesleri geliyordu...Birkaç dakika böyle bakarken hyun gun geldi. Sırtıma dokundu.

-Noldu ya

-Hiç..

-Burası çok güzel dimi

-evet ya

Yemeğimisi yedik. Otele geçtik.Eşyaları yerleştirdikten sonra biraz konuşmaya başladık

-Arkadaşım sen olmasan ben böyle yerleri rüyamda bile goremezdim!

-Yok canimm

Bir an bir boşluk oldu.Hyun Gun ellerini ovusturdu.Dikkatli Dikkatli baktı.

-Ben...Sana soylemem gereken bir şey var.Ben bir karar aldım.

Yb yakında.Umarım begenirsiniz askimlar

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Alone Girl ϟHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin