Очите.... ~ Аарън Карпентър

66 6 0
                                    

С: Аарън какво беше чувството да си част от Магкон ?
А : Това бяха най-забавните месеци в живота ми.
С2 : Какъв цвят са боксерките ти ? - курвата се усмихна мазно и захапа внимателно химикала си.
А : Не мисля, че това е от голямо значение. - усвихна се неловко.- Следващ въпрос.
С3: Липсва ли ти Магкон?
А : Да. Но с момчетата се събираме при всяка възможност.
С4 : Как трябва да изглежда....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Малко да ви изясня ситуацията. Ти си в час по английски и скучаеш, докато в стаята не влиза Аарън Карпентър. Съответно часа е отменен и можете да му задавате каквито въпроси си решите.
С-съученик.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

С4 : Как трябва да изглежда бъдещата ти приятелка ? - И нали знаете онова "Ооо" което идиотите понякога издават при такива въпроси. Е представете си
половината ви клас да го направи.
А : Ооох....ъмммм....Може би руса със красиви сини очи и ...... - ти не го остави да си завърши изречението.
Т/И : Защо сини....!? - и пак онова "Ооо" от страна на твоите съученици.
А : Моля...
Т/И : Чу ме ! Защо сини очи ?
А : Защото мисля, че са по-хубави от останалите цветове.- каза с лека подигравка в гласа.
Т/И : Аха, а не си ли чувал, че хората със сини очи крият самоличността си и също като океана не могат да бъдат изучени докрай.- каза ти с леко раздразнение в погледа и мистерия в гласа.
А : Ами хората със зелени очи !? - попита те предизвикателно.
Ти се усмихна с онази сладка, мистериозна и зловеща усмивка и продължи.
Т/И : Дават вид на спокойни същества, но също като зверовете в гората могат да бъдат диви и непокорни.
А : Е, ами кафявите очи ? -Той се обърна и те погледна.
Т/И : Те са като комбинация от останалите два цвята. Хората с кафяви очи могат да бъдат честни и чисти като океана, но крият в себе си свободата и неубозданотта която гората предлага. Те са уверени и нямат задръжки. - всички мълчаха. Ти се усмихна самодоволно и си седна.
А : А-аз не зна .... - звънеца на прекъсна и ти излезе.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
По-късно същия ден :
Коридорите на училикетохбяха празни и нищо чудно всички бяха в час. Само твоите забързани стъпки се чуваха. Закъсняваш, както винаги. Беше на път да отвориш вратата на кабинета и да се изправиш срещу погледите и коментарите на всички, но някой хвана ръката ти те дръпна. Когато се обърна да видиш кой е нахалника остана леко изненадана.
А : Искам втори рунд.....- ти повдигна леко вежда, като намек да продължи- имам предвид искам да ми кажеш какво разкриват устните за хората.- каза Аарън придърпвайки те към него.

🙈Добре, ами тази глава ще има продължение. И даа.......може да гласувате и това е 🙈

Magcon ImaginesWhere stories live. Discover now