Предупреждение! !! Тази глава почти не съдържа МАГКОН. Сори.
Ако искате четете .Не съм сигурна, но мисля, че във всеки клас ги има тези хора :
- Човека, който разпръсква мир и любов и вярва, че във всеки има поне малко доброта.
- Онзи картоф, който е обект на подигравките на всички и седи изолиран.
- Онзи самовлюбен човек , който може и да е готин.
- Онзи дразнител, който се закача със всички и понякога си пати от това.
- Човека, който бие дразнителя (Това съм аз)
- И разбира се онази ОВЦА, която се мисли за хавлиена кърпа, но всъщност е парцал. Онази ПАТКА, която е по-лека и от лист хартия. На кратко онази КУРВА. QueenRtime познаваме много такива. 😂😊И така представете си, че вече сте на 17 години и от година и полувина излизате със Шон Мендес, а най-добрата ви приятелка с Наш Гриър.
-----------------------------------------------------
Всичко си вървеше нормално, докато Камерън не си намери нова приятелка. Приятелката му беше онази КРАВА, която никой не иска да вижда след завършването, още по-малко в дома си или пък да се налага да я развежда из Торонто, защото тя е нова. Да я кръстим Олина, но ако това име не ви допада го замествайте с всичко.
-----------------------------------------------------
И така ти и НДПто ти се съгласявате да покажете на Олина, града в който за нещастие ще живее. Макар да не ви е много приятно.
-----------------------------------------------------
След седмица стискане на зъби ти, НДПто ти и Олина сте в твоята кола.
О : Знам какво си мислите . Мислите, че съм с Кам заради парите му, но искам да знаете, че не е така аз наистина го обичам.
"Боже тази спира ли да говори. Кога ще затвори тази уста.През колко човека ли е минала. ...."-мислиш си ти докато караш. От време на време хварляш поглед на огледалото за да видиш как най-добрата ти приятелка върти очи. Но едно изречение ви накара да направите нещо немислимо.
О : Все пак аз не съм, като вас двете, да скачам от момче на момче.
Ти наби рязко спирачки, което предизвика леко усвиркване от страна на другите шофьори. Погледна я така все едно, че искаш да я убиеш.
НДП : WTF ти за каква се мислиш, крава.
Каза НДПто ти докато слизаше от колата. Ти отвори вратата на Олина и най-добрата ти приятелка я хвана за косата и я свали от колата, след което се качи на нейно място. Погледнахте се и отпрашихте към Старбъкс. През целия път не спирахте да се хилите. Прекарахте целия следобед в кафенето и в новия магазин на Victoria's secret.
-----------------------------------------------------
Т/И : Хей Шон прибрахме се.
Каза жизнерадостно ти, но завари Шон, Наш, Камерън, Олина и останалите от Магкон в хола на къщата ти.
НДП : Но като се замисля, май забравихме нещо на онова място и ще се върнем да го вземем .
ТИ : Да, да добра идея.
Обърнахте се и тръгнахте, но Шон те хвана за ръката, а ти от твоя страна се усмихна мазна и ева ръце около врата му.
Т/И : Как мина деня ти в студиото. Вие бавно влязохте в хола, опитвайки да сте сериозни. Всички ви гледаха строго, а някои леко се подхилкваха.
О : Бейб тези две откачалки ме изритаха от колата и ме оставиха на средата на пътя.
Ти започна да се смееш, но няколко секунди след това спря.
Кам : Момичета, това вярно ли е.
Вие погледнахте виновно съм останалите.
Т/И : Аз не отричам.
НДП : Няма лъжа, всичко е истина.
Казахте с насмешка, но на другите не им беше смешно.
О : Бейб трябва да избереш между мен или тези откачалки и онези двете.
Само по физиономиите на останалите се разбираше, че не я харесват.
НДП : WTF, паткооо ти за ква .......- ти й запуши устата преди да си завърши изречението и тръгна заплашително към Олина, но Шон те хвана за ръката.
О : Ето, виждаш ли какви кучки са.
Този път Шон не успя да те хвана на време.
Т/И : Наричаш ме кучка , е добре тогава.
Ти я хвана за косата и я завлече до вратата, изхвърли я навън, помаха, тръгна да й пращаш въздушна цечувка, но всъщност й показа среден пръст и трясна вратата. Когато се върна вътре Камерън, гледаше снимките от телефона й.
НДП : О виж забрави си телефона и не му е сложила кейс.
Тя събори телефона на земята и го настъпи няколко пъти с пета за да му размаже екрана. Вдигна го от земята и отиде до вратата, отвори я и го хвърли по Олина.
НДП : Няма да ни липсваш.
Извика тя и трясна вратата след което се върна в Хола. Двете си дадохте пет и започнахте да се смеете. Всички гледаха с отворени усти. Докато Наш не извика "Най-накрая" всички си отдъхнаха. Ти отиде при Шон и го прегърна силно. Няколко сълзи се стекоха по лицето на Камерън, а ти с най-голямата си наглост каза "Нали ти казах" .
Той се усмихна широко и отвърна :
"Да, да каза ми"
-----------------------------------------------------✌Йоооо ! Тази глава посвещавам на Олина, която май няма профил тук, ще проверя нещата. И така надявам се да ви е харесала новата глава.
И т'ва е МИР ✌
ESTÁS LEYENDO
Magcon Imagines
FanficПоредните истории свързани с Магкон.......но 109% по-шантави, сладки, объркани и казах ли шантави !? (Боже това е най-тъпото резюме някога) Таа, ако искате четете. ♡♡♡♡♡