paaldansen

2.7K 7 0
                                    

School is uit. Werk begint. Ik pak mijn tas, loop naar de kapstok voor mijn jas en loop dan naar buiten naar mijn fiets. Snel fiets ik naar de andere kant van de stad. Mijn fiets zet ik in de fietsenstalling en ik loop naar binnen.

"Ivy, wat leuk om je weer te zien" Ricardo loopt naar me toe en geeft me 3 kussen op mijn wang.

"Insgelijks, waar moet ik beginnen?" Ik leg mijn tas neer en mijn jas hang ik aan de kapstok.

"Je mag beginnen in de grote zaal, die staat helemaal vol met mannen die speciaal zijn gekomen om jou te zien" ik glimlach en knik.

"Oke dan kleed ik me even om en dan ben ik er snel genoeg" ik knik nog een keer en hoor nog net dat Ricardo zei dat hij ook een kijkje komt nemen. Ik wandel door de lange gang en open de deur naar de kleedkamer. Ik kijk even rond en zie meteen een setje dat me aanspreekt. Het is een rood setje, de top heeft knopen en eindigt net onder mijn borsten en het broekje heeft dezelfde knopen en begint net onder mijn navel en je ziet nog net een deel van mijn kont. Daaronder draag ik nog een rode string met bont. Ik trek het aan en dan zie ik nog een jurkje hangen met een rits van boven tot onder. Die trek ik aan en dan loop ik naar de grote zaal.

Ricardo loog niet toen hij zei dat de zaal vol stond. Ik sta nu achter het podium waar nog even snel de paal wordt geïnstalleerd.

"Hee Ivy, ga je er weer een spetterende show van maken?" Ricardo komt eraan gelopen.

"Zeker ik heb een nieuwe routine bedacht, je zult versteld staan" ik glimlach en geed een knipoog.

"Nou dan ga ik maar gouw in het publiek staan, ik wil het niet missen" hij loopt weg. De mannen lopen van het podium, dat betekend dat de paal klaar staat en mijn show kan beginnen. Ik knik naar de man bij de stereo en dan hoor ik mijn muziek beginnen.

Ik loop langzaam het podium op en al snel zie ik de mannen fluiten en joelen. Ik ga achter de paal staan met mijn rug naar get publiek en ga naar beneden. Ik weet dat ze nu een deel van mijn kont kunnen zien. Ik zet mijn handen op de gron en maak een handstand. Mijn kruis tegen de paal en mijn benen wijd. Ik bol mijn rug waardoor ik met mijn kruis langs de paal naar beneden kan glijden. Ik ga met mijn gezicht naar het pibliek maar nog steeds achter de paal op mijn hurken zitten. Ik maak een bodyroll en ga dan staan. Ik loop een rondje om de paal en ga er uiteindelijk aan hangen. Ik heb mijn rechter hand aan de paal en mijn rechtervoet. Ik leun met mijn borst naar voren. Ik laat me langzaam zakken en ga dan voor de paal staan. Ik trek zachtjes aan de rits van het jurkje zodat die opengaat. Ik hoor gejoel en gejuich en sommige mannen zijn aan het fluiten. En dit is nog niks.

Het jurkje gooi ik het publiek in en ik ga aan de paal hangen met mijn benen wijd. Dan sla ik mijn benen om de paal en laat ik mijn boven lichaam naar beneden hangen. Terwijl ik ondersteboven hang, ontknoop ik de helft van mijn broekje. Ik ga staan en haal een man uit het publiek. Ik ga met mijn rug naar het publiek staan en de man staat voor mij. Hij ontknoopt langzaam de rest van kijn broekje en gooit die dan het publiek in. Ik sta nu nog in een string en het topje. Ik duw de man op zijn knieën e knik naar hem. Hij trekt nu mijn string omlaag. Er wordt gejuicht en geklapt. Ik ga dichter bij de man staan en maak rollende bewegingen met mijn lichaam waardoor mijn kruis in zijn gezicht komt. Hij likt er zachtjes aan. Ik geef hem een kus en laat hem weer van het podium afgaan. Ik pak de paal vast en ga er weer onderste boven aan hangen met mijn benen wijd. Dan doe ik mijn benen dicht en zorg ik ervoor dat mijn kont om de paal heen zit. Nu laat ik mezelf langzaam zakken en hierdoor gaat mijn kont op en neer. Ik sta weer op de grond en ontknoop de bovenste helft van mijn topje. Weer haal ik een man uit het publiek en deze keer zet ik hem in een stoel. Eerst ga ik im de stoel heen dansen. Ik sta achter de stoel en gooi een been over zijn schouder. Ik loop weer verder en ga met mijn benen buiten de leuningen staan. Hij gaat met zijn handen vanaf mijn kont, over mijn kruis naar mijn borsten. Hij kneed er zachtjes in en dan ga ik aan een zijkant van de stoel staan. Ik laat mezelf rustig vallen zodat ik over de leuningen van de stoel lig. De man ontknoopt mijn topje en gooit hem dan het publiek in. Ik ben naakt. De man kneed in mijn borsten. Hij gaat met zijn tong over mijn borsten en dan over mijn buik naar mijn kruis. Daar plaatst hij kusjes en likt hij. Ik ga weer rechtop staan en maak een buiging. Ik loop van het podium af en daar staat Ricardo al.

"Goed optreden, het zag er lekker uit" zegt hij. Hij wrijft over mijn borsten en voelt aan mijn kruis. Hij knikt en begint te praten.

"Er wacht iemand op je in kamer 5" ik knik en loop weg. Ik loop eerst nog naar de kleedkamer en trek een nieuw setje aan. Ik loop kamer 5 binnen en er zit een man op het bed. Hij loopt naar me toe en geeft me een kus op mijn mond. Ik kus hem terug en al snel ontmoeten onze tongen elkaar. Dit wordt weer een leuke.

The Work Life (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu