Vandaag werk ik weer in de zaak. Ik heb een nieuw idee en ik weet nu al dat dat een grote hit gaat worden. Ricardo loopt naar me toe en ik leg hem het plan uit.
We lopen naar de zaal en er staan nu 2 palen klaar. De zaal is al vol en ik heb mijn kleding al aan. Het is een rode string met een diamantje en een
Zwart kanten bh'tjeRicardo loopt met me mee het podium op en al snel wordt er gejoeld. Ik ga voor op het podium staan terwijl Ricardo de microfoon pakt.
"Welkom heren, vandaag een nieuwe show met een nieuw concept. Zometeen zal ik bij deze prachtige dame de weinige kleren die ze aan heeft uit doen. Hierna geeft zij ons een kleine show en dan komt het nieuwe concept but you have to see" hij legt de microfoon uit en loopt naar mij toe. Hij gaat achter mij staan en gaat met zijn handen vanaf mijn nek over mijn borsten in mijn string en trekt die mee naar beneden. Zo die is uit. Hij gaat voor me zitten op zijn knieënen begin mijn kruis te likken en te zoenen. Hij staat op en maakt mijn bh uit. Ook deze gooit hij behendig het publiek in.
"Nou komt de show" ik loop naar mijn paal en maak mijn handstand met benen wijd. Ik sla mijn benen om de paal heen en trek mezelf omhoog. Als ik met mijn handen het bovenste puntje van de paal heb doe ik mijn benen weer wijd. Ik zet mijn voeten tegen de paal en draai om. Als ik met mijn gezicht naar de mannen sta laat ik mijn rug tegen de paal hangen en doe ik mijn benen weer wijd. Ik laat mezelf naar beneden glijden en knik naar ricardo. Nu komt het.
"Oke mannen zijn jullie er klaar voor." Er wordt gejoeld. Ik loop naar mijn plek tussen de 2 palen en zet mijn benen wijd. Ricardo maakt mijn voeten vast elk aan de andere paal en doet hetzelfde met mijn handen.
"Jullie krijgen allemaal 5 minuten om te doen wat jullie willen met haar, ze zit tenslotte vast" er wordt geklapt, gejuicht, gejoeld en een brede glimlach verschrijnt op mijn gezicht. De eerste man komt het podium op. Hij gaat meteen op zijn knieën zitten en begint mijn onderste te likken. Hij bijt zachtjes in mijn clitoris en een kreun verlaat mijn mond. Hij gaat met zijn tong vanaf mijn vagina naar mijn clitoris en terug. Als hij weer bij mijn vagina is glijd zijn tong naar binnen. Ik gooi mijn hoofd in mijn nek van genot. Hij haalt zijn tong uit mij en gaat staan. Een vinger schiet erin. Een 2e volgt. Hij zuigt aan mijn tepel en een 3e gaat erin. Een harde kreun verlaat deze keer mijn mond. Plots stopt hij. De 5 minuten zijn om. De volgende komt. Hij masseert mijn borsten en begint te zuigen aan mijn tepel. Hij schiet al snel genoeg een vinger naar binnen. Een paar seconden later een 2e. Hij gaat steeds sneller in en uit me en de 3e komt erbij. Nog sneller gaat hij erin en eruit en dan... de 4e. Ik kreun zoals k nog nooit gekreund heb. Hij haalt zijn vingers uit mij en steekt ze in mijn mond. Ik zuig en lik eraan tot ze schoon zijn. De volgende. Hij maakt zijn broek los en haalt zijn erectie eruit. Hij duwt mij omlaag en ik begin te zuigen. Als snel daarna haalt hij mij omhoog en gaat hij zelf op de grond zitten. Een vinger glijd erin. Een 2e volgt. In plaats van een derde volgt zjjn tong. Met zijn andere hand wrijft hij over mijn borsten. En zo gaat het nog een uur door.
Later die ochtend komt ricardo naar mij toe.
"Lieverd je hebt een boeking. En niet zomaar eentje. Je gaat een trio doen... met 2 mannen" ik juich van geluk, de vorige keer moest ik samen met een andere vrouw nou en dat is saai. Maar nu met 2 mannen. Ik loop meteen naar de kleedkamer en zoek een nieuw setje.
I
k liep naar de kamer toe en deed de deur open. Er lagen 2 mannen klaar. Ik liep naar binnen en deed de deur opslot. Ik begin met wat kunstjes bij de paal. Als snel merk ik dat ik het saai begin te vinden. Ik kruip naar ze toe en begin met het zoenen van de een. De ander begint me te vingeren. Na een tijdje wissel ik van jongen. Na een paar seconden lig ik op mijn rug op het bed. Jase ligt tussen mijn benen en is mij aan het vingeren en beffen. Ik voel zjjn sachte tong over langs en in mijn vagina gaan. Blake staan bij mijn hoofd en zijn lul hangt boven mijn gezicht. Ik kijk hem verleidelijk aan en pak zijn testikels en begin met het zuigen van zijn eikel. Als jake even weg moet om te bellen hebben ik en blake een nieuwe positie bedacht. Hij ligt op zijn rug ik op mijn buik boven op hem maar met mijn gezicht naar zijn erectie. Terwijl ik aan het zuigen ben op zijn penis is hij mij aan het vingeren en af entoe gaat zijn tong erin. Ik voel vinger 1 erin gaan. Een seconde later volgt de 2e en nog een seconde later de 3e. Hij gaat steeds sneller in en uit mij terwijl ik steeds sneller met mijn hoofd op en neer ga. Vinger nummer 4 zit erin en dan merk ik dat hij zijn 2e hand van mijn borst af haald. De 5e vinger vliegt mijn opening in en een kreun verlaat mijn mond. Een paar seconden later komt zelfs nummer 6 erin. Hij haalt zijn handen eruit en dan komt jase binnen.
"Oke ik heb een leuk plan" zegt blake tegen jase. Ze gooien mij op het bed dicht bij het hoofdeinde. Ze pakken de handboeien en maken mijn voeten vast aan het hoofdeinde. Ze gaan testen hoeveel vingers ze in mij krijgen. Ik voel nummer 1, 2 en 3 tegelijkertijd erin gaan. Een kreuntje verlaat mijn mond. Nummer 4 volgt snel. De 2 hand komt er bij. 5 zit er in. Snel gaan ze in en uit me. Nummer 6 zit er in. Een kreun verlaat mijn mond. Nummer 7 zit erin. Steeds sneller gaan ze erin en eruit. Steeds harder worden mijn kreunen. De laatste vinger van jase gaat erin. Nummer 8. Dan komt blake met nummer 9. Mijn kreunen veranderen in gillen. Gillen van genot. Nummer 10. Ze knikken naar elkaar. 10 is het maximum. Ze halen hun vingers eruit en gaan wat meer op hun buik liggen. 2 tongen voel ik naar binnen glippen. Mijn gillen veranderen weer in kreunen. Ze gaan op hun knieën zitten en laten beide piemels tegelijk in mij schieten. Een kreet verlaat mijn mond terwijl mijn handen de bedrand zoeken. Ze houden er mee op. Ze zijn vermoeid. Tijd om het over te nemen. Ze maken me los en ik ga klaar zitten. Jase ligt klaar op bed en ik zit met mijn rug naar zijn gezicht. Ik hang boven zijn lul en laat me zakken. Hij komt met zijn handen vanachter naar mijn borsten. Blake staat voor mij en ik begin hem te plezieren. Ik zuig, ik lik en bijt. Ik voel zijn sperma binnen schieten. Ik slik het door. Na nog een tijdje spelen is het klaar. De jongens gaan en mijn ochtend is voorbij.
JE LEEST
The Work Life (Dutch)
RomanceEen stripper, een sexliefhebber, iemand met veel schulden maar geen geld. 16+ lezen op eigen risico