Het is de volgende dag. Vandaag komt dezelfde klant als gister. We zouden het eerste item van zijn lijstje gaan vervullen. Hij komt binnen en hij geeft me een zoen. Hij knijpt nog snel in mijn kont en dan lopen we de kamer binnen.
"Oke, ik heb mijn lijstje meegenomen dus ik ga je nu het plan vertellen" hij haalt een papiertje uit zijn zak en gaat zitten op het bed.
"Dit lijstje bevat plekken waar ik seks wil hebben" hij bekijkt het lijstje en ik ga naast hem zitten.
"Vandaag kunne we de eerste 2 wel doen, in een rijdende auto en op een feestje" ik knik.
"We kunnen nu al gaan als je wilt?" Zeg ik.
"Lijkt me een goed plan" hij pakt mijn hand en we lopen naar buiten. We stappen in een auto en hij rijdt weg.
"Oke dus wat is het plan?" Vraag ik.
"Zometeen op de snelweg ga je me pijpen en maak je jezelf nuttig door mij te plezieren" ik knik en dan is het wachten tot we op de snel weg zijn.
We zijn op de snelweg aan gekomen en ik begin met mijn opdracht. Ik plaats kusjes in zijn nek en bijt zachtjes in zijn oor. Ik zoek zijn gevoelige plekje en maak daar een zuigzoen. Ik ontknoop zijn bloes en plaats kusjes over zijn buik. Ik maak mijn gordel los en ga wat meer op het puntje van mijn stoel zitten zodat hij me nog beter kan zien. Langzaam maak ik de knoopjes van mijn topje open en gooi ik die op de achterbank. Ik pak zijn rechterhand van het stuur en ga daarmee mijn borst masseren. Ik leg zijn hand op mijn kruis en ga dan met mijn borsten naar zijn gezicht. Ik ga naar boven en omlaag zodat mijn borsten zijn gezicht aftasten. Ik doe mijn broekje uit en ook die gooi ik op de achterbank. Ik leg zijn hand opnieuw op mijn kruis en al snel begint hij me te vingeren. Ik maak zijn broek los en trek deze samen met zijn boxer naar beneden. Hij heeft een stijven. Ik buig me naar voren en begin zijn eikel te likken. Snel daarna begin ik te zuigen. Ik neem zijn hele lul in mijn mond en begin met de op- en neerwaartse bewegingen te maken. Hij pakt het stuur wat steviger vast en hij komt bijna klaar. Ik haal mijn mond er vanaf en ik ga op zijn schoot zitten waardoor hij in mij komt. K ga weer omhoog en omlaag en al snel genoeg is hij klaar gekomen. Ik ga weer van hem af en kom weer op adem.
"Dat was super, streep hem maar vast af van het lijstje" ik pak het lijstje en een pen en streep hem door. Er staan nog veel dingen op dit lijstje.
"Niet lezen je komt er vanzelf wel achter. Kleed je alvast aan wij zijn bijna op het feestje". Ik leg het lijstje weg en doe wat hij zegt.
We zijn bij het feestje. We stappen de auto uit en lopen naar binnen.
"Oke wat is het plan?" Vraag ik weer.
"We gaan eerst heel even feesten, anders is het vreemd en daarna hebben we seks alleen nog even denken waar" hij kijkt bedenkend rond.
"Wat dacht je van in een kast, dat is niet zo gebruikelijk en dus leuk voor je lijstje" ik kijk naar zijn reactie.
"Ja heel leuk, die kast aan de overkant lijkt me wel een goeie. Oke nu eerst drinken" we lopen naar de keuken en hij vraagt wat ik drink.
"Gin tonic graag" hij knikt en schenkt t voor me in. Een half uurtje later zijn we een beetje aangeschoten en hebben we er zin in. We lopen naar de voorraad kast en lopen erin. Het is klein maar niet te klein. Ik doe de deur opslot en de lamp laat ik uit. Ik begin hem te zoenen en meteen open ik zijn shirt. Zo die is uit. Ik voel zijn handen ook mijn topje openen en ik voel dat we er tempo achter willen hebben. Ik open zijn riem en toen vloog mijn topje door de ruimte. Mijn borsten krijgen meteen heel veel aandacht en ik heb net zijn broek uit. Mijn broekje doe ik zelf maar uit. Ik laat mezelf op mijn knieën zakken en begin met hem te pijpen. Snel genoeg daarna liggen we op de grond en zit hij in mij. Ik kreun en grijp de planken naast me vast. Een paar seconden later wordt er op de deur geklopt "he als daar mensen aan t neuken zijn probeer de kast heel te laten" ik moet lachen en snel daarna hebben we onze kleren weer aan. We klimmen uit het raam en stappen in de auto. Snel genoeg zijn we weg van het feestje.
JE LEEST
The Work Life (Dutch)
RomanceEen stripper, een sexliefhebber, iemand met veel schulden maar geen geld. 16+ lezen op eigen risico