Shock

290 59 19
                                    

Günlerden pazartesi ve ben okula gitmek için hazırlanırken birden telefonuma bir bildirim geldi.Hatta bir değil birden fazla bildirim geldi diyebilirim.

Bunlara alışığım aslında.Her gün onlarca kız tarafından rahatsız ediliyorum.Her neyse mesajlara girdiğimde okulda fazla iyi anlaşamadığım,beni kıskanan Jung Hoseok mesaj atmıştı.Hoseok ile aram çokta kötü değildi.Arada laf dalaşına girerdik sadece.

Ondan önce de Namjoon hyung mesaj atmış.Ama ben Hoseok'un mesajını daha çok merak ettiğim için hemen mesajın üzerine tıkladım.Mesaj uzun sayılmazdı ama ne dediğini anlayamamıştım.Çünkü şifreli konuştuğu belliydi.Hemen Namjoon hyung'ın mesajlarına girdim.Namjoon hyung benim en değer verdiğim insanlardan biri.Ve bir şey olduğu zaman ilk bana anlatır.Namjoon hyung'ın mesajında:

"Jungkook acilen gönderdiğim linkten o videoya bakmalısın.Başın bu sefer fena halde dertte."

Bu mesajı okuduğum an direk yolladığı linke girdim.Videonun yüklenmesini beklerken gördüğüm yazı ile şaşkına döndüm.Bu...bu benim özel hayatıma giriyordu...

Videonun adı "Jeon Jungkook +18 Video" idi.Uzaktan da yakından da benim olduğum anlaşılıyordu.Bu videoyu yayınlayan kişi belki de dün gece yattığım Hwa Young olabilirdi.Evet evet o kız olabilirdi.Kız hem sürtük hem de pislik bir kızdı.Ayrıca geçen gece yanıma gelip üstüme çıkan da o kızdı.Benim bir suçum olduğunu düşünmüyorum.Beni arzulayan bir kızı reddetmek hiçte hoşnut bir şey değil.

O zaman Hoseok'un da bana demek istediği şey buydu.Bu müdürün kulağına giderse hiçte hoş şeylerin olacağını zannetmiyorum.

-----------------------------------------------------------------

Okula sonunda vardığımda bizim sınıftan bir kız müdürün beni çağırdığını söyledi.Bu sefer cidden başım fena halde dertteydi.Okuldan atılacağım bile kesindi.

Kapının yan tarafında Jung Woo yazan isimli kapıyı tıklatarak içeri girdim.Evet bu adam Jung Hoseok'un amcasıydı.Bu adamı da istemsizce sevmiyordum.Benim Hoseok ile aramda olan tartışmaları biliyordu.Ve onun da beni pek sevdiğini zannetmiyordum.

Içeri girdiğimde müdür bana hiçte hoş bakmıyordu.Konuşsam dövecekmiş gibi bir hali vardı.

"SEN NE YAPTIĞININ FARKINDA MISIN JEON JUNGKOOK ? ARTIK SENIN YARAMAZLIKLARINI GORMEKTEN BIKTIM.HELE ŞU SON YAYINLANAN HABER.SEHIRDEKI BUTUN INSANLAR BUNU KONUŞUYOR.SENIN YUZUNDEN OKULUMUZUN ADI ÇIKTI.ARTIK KENDINE ÇEKI DÜZEN VER !"

Konuşması bittikten sonra yüzüne aval aval baktım ve "Tamam hocam" deyip sustum.

"SADECE TAMAM HOCAM MI DIYORSUN ? ARTIK YETER.HOCALARINLA BIRLIKTE BU OKULDAN GITMENI ISTIYORUZ.NAKLINI BASKA OKULA YAPTIRIYORSUN"

'Ama ho-"

"SAKIN CEVAP VERME!"

"Bunu size söyleyen Jung Hoseok'tu değil mi ? Biliyordum.O videoyu yayınlayan kişi de Jung Hoseok'tu.Okulda iyi anlaşamadığım sadece Jung Hoseok var.Benden bu kadar nefret edip bana bunları yapıyorsa bende böyle köskös oturup sizi dinleyemeyeceğim.Izninizle." deyip sinirli bir şekilde sınıfa doğru ilerlemeye başladım.

Zaten başka okula naklimi yaptıracaktım.Onu dövmeden gidemezdim.Sınıfa gittiğimde hoca sınıfa gelmişti.Ama umrumda değildi.
"JUNG HOSEOK!" diye bağırdığımda bütün dikkatleri üzerime çekmiştim.Hoseok ne olduğunu anlamamış gibi yüzüme aval aval bakıyordu.

"HADI AMA DOSTUM.NEDEN ANLAMAMIŞ GIBI YAPIYORSUN.SAYENDE OKULDAN GIDIYORUM.UMARIM MUTLUSUNDUR!"

Bu okuldan gitmeyi çok istiyordum.Ama bunu yapan kişinin benden bu kadar nefret edeceğini bilmiyordum.Hoseok'un yakasından tutup onu duvara doğru sürükledim.Arkamda hoca ve sınıftaki gerizekalılar bağrıyorlardı.

"Jungkook ne yaptığını zannediyorsun ?"
"Bu kadar aptal olduğunu bilmiyordum Hoseok.Karşında mal durmuyor." der demez yüzüne yumruk atmaya başladım.

Hoca ve diğerleri beni tutmaya çalışıyorlardı.Ama nafile..
Sınıftakilerin bağrışları yüzünden müdür ve diger hocalar sınıfa gelmişti.Müdür bağırdığında istemesem de çekilmek zorunda kalmıştım.Hoseok'un yüzü resmen dağılmıştı.

Oğretmenler Hoseok'un yanına gitmişti bende müdürün odasına...

Bölümü beğendiyseniz lütfen oy vermeyi unutmayın.Kütüphanenize eklerseniz çok mutlu oluruum.Eğer fazla beğeni gelirse devam etmeyi düşünüyorum.

|PLATONIC LOVER-TAEKOOK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin