-1 HAFTA SONRA-
Evet.Dediğim gibi okuldan atılıp yeni bir okula naklimi aldırmıştım.Geçen haftaki olayı hala anlayamıyordum.Bu konuda ben haklıyken herkesin Hoseok'u haklı bulması ağrıma gidiyordu.
Müdürle birlikte odasına gittiğimizde iyi bir azar işittim.
"JEON JUNGKOOK! BİZ OLAYI DüZELTMEK İÇİN UĞRAŞIRKEN SEN HER ŞEYI KARIŞTIRIYORSUN.AMACIN NE OĞLUM SENIN ?"
"Hocam bu konuda ben haklıyken bana bağırmanız...Bu...adaletli olan bir şey değil."
"Haklı olan nasıl sen oluyorsun ? Bunu sana yapan Hoseok değil.Ben sana bunu Hoseok yaptı mı dedim ?"
"Hocam eğer bunu Hoseok yapmadıysa başka hiçbir kimsenin bunu yapmaya cesareti yetmez."
"Sana o yapmadığı dediğim halde sen hala konuyu o yaptı demeye getiriyorsun.Disiplin kurulu olarak toplanıp bu konu üzerinde konuşacağız ve senin okuldan atılıp atılmaman hakkında konuşacagız.Gidebilirsin."
Evet hala beni anlamıyordu.Burada,bu okulda,bu iğrenç arkadaşların,berbat ögretmenlerin yanında daha fazla durmak bile istemiyordum.
Disiplin kurulu toplanmıştı ve benim hakkımda konuşuyorlardı.Min Seun hocam hariç diğerlerinin hepsi benim okul değiştirmemi istiyordu...Şerefsizler...
Müdür Hoseok'un telefonunu, sınıfa girer girmez elinden aldı.Direk galeriye girdi.Bütün fotoğraflarına ve videolarına baktı.Galeri temizdi.Temizdi temiz olmasına da silmediği veya başkasına atmadığı ne malum ?
Müdür daha sonra Hoseok'un youtube hesabına girdi.Yüklediği videolara baktı.Orda da bu tarzdan bir video yoktu.Yoktu yok olmasına da videoyu başka bir hesapla paylaşmadığı ne malum ?
Müdür Hoseok'un bütün sosyal medya hesaplarına baktı.Görünürde bir şey yoktu.
"Jungkook.O video hangi kullanıcı adıyla paylaşılmış biliyor musun ?"
Evet hiç bakmamıştım.
"Hayır hocam bakmadım."
Müdür,Hoseok'un telefonunu alıp tekrardan Youtube'a girdi.Videoyu görünce bana tiksinerek baktı...
Asıl tiksinerek bakacak olan bendim.Sonuçta o da erkek.Benden daha kötü şeyler yapmışta olabilir.
"Videoyu paylaşan kişinin hesaptaki adı "moonlightae".Burada Hoseok ismini nerden gördün de onu suçladın ?"
Gerçekten...
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Sonunda yeni okuluma naklimi yaptırmıştım.Bu okul benim için daha iyiydi.Hem yeni arkadaşlarım,yeni öğretmenlerim ve en önemlisi de yeni müdürüm olacaktı.Okul,evime eski okuluma göre aşırı derecede yakındı.Okulla evim arasında 15 dakika var.Aslında bu okula naklimi yaptırmamın diger bir nedeni de buydu.Okul evime çok yakın olduğu için sabahları biraz daha geç kalkabilirim.
Okula gittiğimde herkes sıraya geçmiş bulunmaktaydı.Ben daha sınıfımı bilmediğim için köşede durmayı tercih ettim.
Öğrenciler sınıflarına girerken bende müdürün odasına doğru yürüdüm.Kapıyı tıklatıp içeri girdim.
Müdür iyi birine benziyordu.Yaşlı da değildi.Umarim iyi biridir diyerek konuşmaya başladım.
"Merhaba.Ben Jeon Jungkook.1 hafta önce naklimi bu okula aldırmıştım.Sınıfımı bilmiyorum da öğrenebilir miyim ?"
O kadar kibar konuşmuştum ki kendimle gurur duydum.
"Merhaba Jeon Jungkook.Ben Kang-Dae.
Iyi bir çocuğa benziyorsun.Bizim okulumuza gelmene sevindim.Sınıfını öğrenmen için de..Bir dakika" diyerek sandalyeye oturdu ve bilgisayarda bir şeylere girdi."Okul numaran kaç ?"
"5"
"Jungkook.11/B sınıfındasın.Ders başlamak üzere.Eğer herhangi bir şey olursa yanıma gelebilirsin."
"Tamam hocam teşekkürler.Izninizle." deyip odadan çıktım.
Sınıfa doğru ilerliyordum.Aslında nerde olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu.Duvarın orda durup malca fotoğraf çekilen sarı saçlı çocuğa sormaya karar verdim.
"Selam bakar mısın ?"
Çocuk başını kaldırdı ve yüzünde kocaman bir gülümseme oldu.
"Tabiki.Sorun nedir ?"
"11/B" sınıfı nerede ?"
"Ben anlatana kadar sen gitmiş olursun.O yüzden direk seni sınıfına kadar götürecegim.Benimle gel."
Sarı saçlı çocuğu takip ettim.Aslında fena birisi değildi.Iyi birine benziyordu.
"Bu okulda yenisin sanırım ?"
"Evet.Bu okula naklimi aldırma kararı aldım."
"Neden bu okul ? Tanıdığin falan mı var ?"
"Hayır.evime yakın olduğu için bu okulu seçtim."
Sınıfıma sonunda gelmiştik.
"Sınıfımı gösterdiğin için teşekkürler."
"Rica ederim.Asıl sen bu okula geldiğin için ben teşekkür ederim."
Dediği şeyi anlayamamıştım.Beni daha yeni gören birisinin bunları söylemesi ilginçti.
Çocuğun yüzüne sebepsizce bakarken
"Bu arada ben Kim Taehyung.Sen bana direk Tae diyebilirsin"
"Bende Jeon Jungkook.Sende bana direk Kookie diyebilirsin"
Ikimizde istemsizce gülmeye başlamıştık.
"Memnun oldum Kookie"
"Bende memnun oldum Tae.Bu arada hangi sınıftasın ? "
"11/A sınıfındayım.Sınıflarımız karşı karşıya.Herhangi bir şey olursa benim yanıma gelebilirsin.Hatta herhangi bir şey olunca değil.Hep gelebilirsin.Istersen her teneffüs görüşebiliriz."
Bu çocuk cidden garipti.Normalde erkeklere ilgi duymam.Ama bu çocuğu bana doğru iten bir şey vardı.Ve çok ilgimi çekmişti.Eski okulumda ne kızlar ne de erkekler benimle samimi konuşmazlardı.Beni hep soğuk görürlerdi.
"Tamam Tae.Artık sınıflarımıza girelim.Ders başlamıştır.Teneffüste görüşürüz." Dememle yüzünde bir gülümseme oldu.
Bende ona gülümseyip sınıfıma girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|PLATONIC LOVER-TAEKOOK|
FanfictionJungkook, aşık olan insan mutludur sözüne inanmazdım.Taa ki seni görene kadar. -Taekook- Yoonmin ve namjin vardır! Başlangıç:17 Nisan 2017