Taehyung sınıfına girmişti.Ama hala kapıdaki camdan bana bakıyordu.Bende kapıyı tıklatıp sınıfa girdim.
Sınıfa ilk girince kalabalık bir ortamla karşılaştım.Eski okulumdaki sınıfım 15 kişiyken burdakiler daha fazla gözüküyordu.
Sınıfa sessizlik hakim olmuştu.Ilk ilgimi çeken şeylerden biri tahtanın önünde ayakta bekleyen,sırıtan,turuncu saçlı çocuktu.
Sınıfa doğru ilerlemeye başladım.
"Lütfen kendini tanıtır mısın ?"
"Ben Jeon Jungkook.Dayeon Lisesi'nden geliyorum.Bu kadar bilgi yeter sanırım ?"
"Tamam Jungkook.Boş bir yere geçebilirsin."
Orta sıra boştu.Ve oraya doğru yürümeye başladım.Turuncu saçlı çocuğun bana baktığını hissedebiliyordum.Bu hiçte hoş değildi.Ayrıca sınıftakiler kendi arasında benim hakkımda konuşuyorlardı.
"Evet Jimin.Tekrardan seni affediyorum.Umarım bir daha böyle bir olay yaşanmaz.Yerine geçebilirsin"
Demek ki çocuğun adı Jimin'di.Benim yan tarafımdaki sıraya geçti.Sanırım orası onun yeri.
"Evet çocuklar.Zilin çalmasına daha var.Fakat bir işim çıktığı için sizi serbest bırakacağım.Ondan önce yeni gelen arkadaşınız Jungkook ile iyi anlaşmaya çalışın."
Öğretmen sözünü bitirdikten sonra bütün sınıf kendi halinde takılmaya başladı.Kısa
bir süre sonra yanıma Jimin gelmişti."Selam Jungkook.Ben Jimin."
"Selam Jimin."
"Bu okula neden geldin ?"
"Bazı problemler yüzünden.Şuan anlatabileceğim bir şey değil."
"Anladım.Senin adına video yüklenmişti. "Jeon Jungkook +18 Video" idi sanırım.Bundan dolayı olabilir mi ?"
Bir dakika.Jimin bunu nerden biliyordu ?
"Sen bunu nereden biliyorsun ?"
"Nerden mi biliyorum ? Bu olay olduğu gün bütün ilçedeki okullar o olayı konuşuyordu."
Tabii ya.Jung Woo bundan bahsetmişti.
"O zaman sınıftakiler bana ondan mı garip bakıyor ?"
"Evet.Bu küçük bir olay değil Jungkook.Bu tamamen terbiyesizlik olarak sayılıyor."
"Onlar öyle düşünebilirler.Ama benim için bir terbiyesizlik sayılmıyor."
""Benim için de terbiyesizlik sayılmıyor.Bende senin gibiyim."
"Yoksa sende mi ?"
"Evet bende senin gibiyim.Seni tam tanımıyorum.Ama bu olayda senin gibiyim."
"Şuan garip gelebilir.Ama nedense böyle olduğuna sevindim."
"Nedense bende sevindim.Çok garip.Sen bu okula gelmeden önce böyle olan sadece bendim."
"Koskaca okulda sadece senle ben mi böyleyiz ?"
"Evet."
Garipti.Hatta çok garipti.Eski okulumda her sınıftan 2 3 kişi benim gibiydi.Ama öğretmenler tarafından belli olmuyordu.Çünkü benim videomu paylaşacak kadar cesaretli olan biri yoktu.
Biz konuşurken teneffüs zili çoktan çalmıştı.Taehyung sınıf kapısının orda bekliyordu.
"Arkadaşım geldi de sınıfa girince konuşsak olur mu ?"
"Okula gelir gelmez arkadaş mı edindin ?"
"Yani.Sayılır."
"Arkadaşın kimmiş bakalım ?"
"11/A sınıfından Kim Taehyung."
"Taehyung mı ! "
Sesi telaşlı bir şekilde çıkmıştı.
"Evet Taehyung.Neden böyle bir tepki verdin ki ?"
"O çocukla arkadaş olmanı istemem."
"Neden ?"
"Bilmiyorum.Aslında nedeni yok.Hatta var.Fazla inek bir çocuk.Canın sıkıldığında seninle zaman geçirmez habire ders çalışır.Buluşmak istediğinde seninle buluşmaz onun yerine kitap okur."
"Sebebi sadece bu mu ?"
"Sanırım evet."
"Her neyse bunlar benim için çokta önemli bir şey değil.Ben gidiyorum.Sınıfa girince konuşuruz. "
Cevap vermesini beklemeden direk Taehyung'ın yanına gittim.
"Selam Jungkook.Nasılsın ?Sınıf ortamı nasıldı ? Sevebildin mi ? Sana karışan oldu m ? Yeni arkadaşlar edindin mi ? Dersiniz neydi ve bir sonraki dersiniz ne ?"
Resmen konuşurken nefes dahi almamıştı.
"Hey Taehyung sakin ol.Iyiyim.Sınıfa girdikten kısa bir süre sonra öğretmenin işi çıktığı için bizi serbest bıraktı.Tahtada haritalarla ilgili bir şeyler yazıyordu.O zaman ders coğrafya oluyor.Her neyse bana karışan olmadı ama sınıftakiler bana garip garip bakıyor.Jimin adında turuncu saçlı bir çocukla arkadaş oldum.Sınıfa olan sevgimi şuan söylemeyeceğim.Çünkü anlayamadım.Ayrıca dersimizi bilmiyorum"
"Bir dakika Jimin mi ?"
"Evet Jimin."
"Aman Allahım."
"Ne oldu ?"
Biraz düşündükten sonra cevap verdi.
"Hiçbir şey.Benim hakkımda sana herhangi bir şey söyledi mi ?"
"Seninle arkadaş olmamamı söyledi.Senin fazla inek birisi olduğunu bu yüzden bana fazla değer vermeyeceğini söyledi."
"Inek birisi değilim.Sadece sınıfta başkanım ve çalışkanım.Aklım fikrim derste değil.Sadece sınav haftalarında derslerime önem göstermeye çalışıyorum."
"Ah anladım."
"Şuan şaşırabilirsin.Ama bende senin onunla arkadaş olmanı istemiyorum."
"Neden ?"
"Çünkü Jungkook,o çok garip bir çocuk.Egoist,bencil,cimri ve daha fazlası. Insanların kalplerini kırmaktan zevk alıyor.Arkadaşlarını veya sevgililerini genellikle parmağında oynatıyor.Kimseye değer vermiyor.Kızları sex objesi olarak görüyor.Aklına gelebilecek bütün pisliklikleri yapıyor."
"Anladım.Onu tam tanımadığım için bir şey diyemeyeceğim.Fakat dikkat ederim.Bunları söylediğin için teşekkürler."
"Rica ederim.Bu arada Kakaotalk kullanıyor musun ?"
"Evet.Kullanıcı adım jeon_kookie97"
"Tamam ben sana bugün akşam mesaj atacağım."
"Tamam Taehyung."
"Zil çalmak üzere.Hocalar gelmeden önce sınıfa girelim.Diğer teneffüs görüşürüz."
"Görüşürüz Taehyung." Deyip sırıtarak sınıfa girdim
Aslında merak ettiğim bir şey vardı.Jimin ve Taehyung birbirlerini neden sevmiyorlardı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|PLATONIC LOVER-TAEKOOK|
FanfictionJungkook, aşık olan insan mutludur sözüne inanmazdım.Taa ki seni görene kadar. -Taekook- Yoonmin ve namjin vardır! Başlangıç:17 Nisan 2017