21. ✔

1.7K 66 0
                                    

Već mesec dana idem na terapiju. Uz pomoć Zayna, prisetila sam se skoro svega. Danas mi je poslednja terapija.
"Ljubavi, danas mi je poslednja terapija, misliš da ću se uspeti setiti svega?" - kažem a on klimne glavom.
"Naravno Nikol" -kaže i osmehne se. Sa roditeljima se već mesec dana nisam videla niti se čula. Kad neće oni da zovu ćerku neće ni ona njih. Gloriu viđam stalno.
Cure su stalno dolazile i pomagale mi da se setim. Pričale su mi svaki sekund koji smo proveli zajedno. Stvarno sam im zahvalna.
...
Držeći Zayna za ruku izlazim iz bolnice. Poljubim ga i uđemo u auto.
"Zayn, vodi me u salon" -kažem a on mi se samo nasmeje.
"Može gospođicee" - kaže i upali auto. Za par minuta nađemo se ispred salona. Uđem unutra i pogledam kako rade cure. Stvarno se divim ovim curama. Previše dobro obavljaju svoj posao.
"Dobar dan" - kaže jedna od radnica dok ja prolazim kroz salon i idem ka svojoj kancelariji. Uzvratim joj pozdrav i uđem zajedno sa Zaynom u kancelariju. Zayn sedne na moj crnu kožnu stolicu i ja dođem i sednem u njegovo krilo

 Zayn sedne na moj crnu kožnu stolicu i ja dođem i sednem u njegovo krilo

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sedeli smo još neko vreme u salonu a onda smo otišli kući.
"Dođi" - kažem kad se bacim na naš krevet u spavaćoj sobi.
"Falim ti?" -pita me i ja klimnem glavom i nasmejem se. Skine majicu i legne preko mene. Počne ne ljubiti po vratu, usnama, telu,... ostavljajući ljubavne ugrize.
"Mmm, ljubavii" - zarežim kad zubima obuhvati kožu na vratu, na mom najosetljivijem delu.
Skine moju majicu, a zatim i pantalone....

...

"Mhh, Zayn" - zastenjem kad mi ostavi još jedan ljubavni ugriz a onda legne pored mene. Pokrijemo se i ja legnem na njegova prsa i ubrzo zaspim.
...
Budim se i vidim Zayna kako se oblači. Pogledam na sat.
"Ljubavi, gde ćeš u 7 i 20 ujutru" - pitam ga pospano i on mi se nasmeje.
"Spavaj lepotice, brzo ću. Idem se nešto videti sa Liamom" - dođe i poljubi me i stavi mi Zizija na krevet.
"Volim te" - kažem i okrenem se na stranu suprotnu od prozora.
"I ja tebe" - kaže i izađe iz sobe.
Ja sam ubrzo ponovo zaspala, a on je otišao.

Budim se i vidim Zayna kako se igra sa Zizijem koji mu sedi na stomaku. Nasmejem se i pribijem uz njega.
"Jutro ljubavi, kad si stigao" - kažem a on mi se nasmeši.
"Odavno, Nikki 12h je" - kaže i ja slegnem ramenima.
Oboje smo mazili malog Zizija a onda smo ustali. Obavila sam higijenu i obukla se.
"Ljubavi, znaš da nam je za 2 dana svedba. Jesi sve pripremio" - pitam ga dok sedimo u dnevnoj sobi i gledamo crtaće.
"Jesam Nik, ne birini" - kaže i ja klimnem glavom. Iz kutije cigareta izvučem jednu i zapalim. Ponudim Zayna i on izvuče jednu. Možda bi trebali smanjiti pušenje ali ne znam, to baš nije jednostavno.

Okrenula sam se ka Zaynu i poljubila ga bez reči. Ugasila sam cigaretu sela u njegovo krilo. Počela sam ga ljubiti i grliti. Uzvraćao mi je poljupce. Počela sam mu praviti šljivice na vratu.
"Ljubavi, lepo ti stoje moje šljivice" - kažem i on se nasmeje.
"I tebi isto" - kaže i spusti me na krevet i stane iznad mene. Malo mi podigne majicu, dovoljno da otkrije moj stomak, i počne da mi pravi šljivice po njemu.
"Hot" - kaže kad se odvoji od mene i vidi šta mi je napravio na stomaku.
"Pa Zaynn!! Ti si lud" - kažem pomalo ljuto ali se potom nasmejem.
"Lud za tobom" - kaže i prevrnem očima.

"Zayn, dosadno mi jeee" - kažem i podignem noge na naslon od kreveta.
"Vidim Nikki" -kaže i nasmeje se.
"Hajde obuci se, vodim te negde" -kaže i ja se veselo nasmejem.
"A gde, kaži mi da znam kako da se obučem" - kažem a on me pogleda.
"Ne znam, u neki klub. Zvaću Liama pa ću ti reći" - kaže i ja klimnem glavom te se popnem do ormana. Prevrtala sam po haljinicama ali mi se ni jedna nije sviđala. Isprobala sam par kombinacija i poslala Mii

"Mia, šta misliš o nekoj od ovih" - pošaljem i sačekam odgovor

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Mia, šta misliš o nekoj od ovih" - pošaljem i sačekam odgovor.
"Nee Nikki obuci haljinicuu" -posle par minuta mi stigne odgovor. Samo prevrnem očima u nastavim prevrtati stvari po ormanu.

"Ovo" - seen at 21:52"Nikki jebote, ne budeš li došla u tome vratiću te kući

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Ovo" - seen at 21:52
"Nikki jebote, ne budeš li došla u tome vratiću te kući. Izlazi iz tog ormana. Imaš 8 minuta da se ti i tvoj voljeni stvorite ispred kluba inače ću poludeti čekajući vas" - napiše i ja se nasmejem. Malo se našminkam a kosu pustim da pada. Siđem dole i vidim Zayna kako se nervira čekajući.
"Zayn" - kažem a on počne pričati meni okrenut leđima.
"Pa Nikki gde si jeb..."- počne pričati i okrene se, ali se zaustavi kad me odmeri.
"Jebote, goriš" - kaže i ja osetim kako mi krv sjuri u obraze.
"Mhh Zayn nemoj tako" - kažem i spustim glavu.
"Ljubavi, nema potrebe da spuštaš glavu i da se stidiš. Ti si najlepša" - kaže i poljubi me.
"Mhhh Zayn!! Skinućeš mi karmin budalo" -počnem histerisati a on prevrne očima.
"Žene" -prošapuće ali ipak dovoljno glasno da ga čujem.
"Jebi se" - kažem a on mi stisne zadnjicu. Zaključa vrata i siđemo dole. Za par minuta se nađemo ispred kluba. Uđemo unutra i dođemo do separea. Tu su bili Liam i Mia.
"Hei ljudi" -kažem i priđem do Liama i poljubim ga u obraz. Priđem do Mie a zatim i nju poljubim u obraz i sednem do nje.  Ubrzo do nas dođe konobar.
"Konjak" - kažem a on klimne glavom. Zayn i Liam naruče dupli viski, a Mia vodku. Komobar za par minuta dodje i donese piće.
Separe do našeg sedaju 2 momka i 4 devojke. Nisam mnogo obraćala pažnju sve dok se jedna od njih nije okrenula ka nama.
"Izvini lepi, imaš upaljač" - kaže Zaynu koji je sedeo preko puta mene.
"Nema" - kažem i pokažem joj prstom da se okrene.
Jedan od momaka koji je sedeo do te plavuše mi kaže "slatkice, a da odjebeš" - kaže i meni adrenalin pomešan sa 3 konjaka počinje da se podiže.
"A da kažeš ti tvojoj drugarici da odjebe. Slušaj, sa mnom ćeš da pričaš malo drugačije znaš. Nisam ti ja te jeftine kurvice što ti vrte guzicom samo da ih kresneš" - kažem i vidim kako Zayn ustaje. Dođe do mene i zagrli me.
"Nikki, ne nerviraj se, daj se smiri ludo jedna" - kaže i poljubi me 
"Lutkice, znam ja da bi ti da kresnem i tebe ali jebiga, nisam trenutno u mogućnosti" - kaže i šugavo se nakezi. uffff kako je odvratan
"Strašnoo" - prosikćem i okrenem glavu.
"Mia, hajde sa mnom napolje" - kažem a ona klimne glavom. Ustanemo i izađemo napolje. 

Hei ljudi, ovih dana neće biti baš puno nastavaka, imam dosta obaveza oko škole. Očekujte ih kad budemo imali onaj mini raspust za prvi maj. Sorry people ♥

Loš || ZaynMalik  《Završena》Where stories live. Discover now