24. ✔

1.6K 64 0
                                    

Zayn se popeo gore. Bio je obučen u crno odelo koje je dodatno isticalo njegovu mušku figuru. Izgledao je baš baš seksi.
Izveo me je i sišli smo dole. Ušli smo u belu limuzinu.
"Nikki, prelepa si" - kaže i ja se malo zacrvenim i nasmejem se.
"Hvala ljubavi, i ti izgledaš savršeno" -kažem i on mi uzvrati smešak. Za par minuta našli smo se ispred crkve. Izašli smo iz limuzine, uhvatila sam ga za ruku i krenuli smo ka crkvi. Pogledala sam oko sebe, bilo je baš baš dosta ljudi. Meni je većina bila poznata ali ne baš svi. Bilo je dosta Zaynovih ljudi koje nisam poznavala. Ali dobro. Videla sam mamu i tatu, ali i Zaynove roditelje. Stojali su, jedni pored drugih. Približila sam im se držeći Zayna za ruku.
"Mila, prelepa si" -mama kaže i široko mi se osmehne.
"Hvala mama" - kažem sa još većim osmehom.
Još par minuta smo pričali sa roditeljima a onda smo ušli u crkvu.
Pop je odradio svoj posao, a onda je usledilo pitanje.
"Da li Vi, Nikkol Benson uzimate ovde prisutnog Zayna Malika za muža" -upita nas pop i ja se nasmejem
"Da" -glasno kažem i svi u crkvi počnu aplaudirati.
"Da li Vi, Zayn Malik uzimate ovde prisutnu Nikol Benson za ženu"
"Da" -kaže Zayn sa širokim osmehom.
"Da li neko ima nešto protiv ovog braka" -upita pop.
"Proglašavam vas mužem i ženom možete poljubiti mladu" -nastavi i ja se okrenem ka Zaynu. Poljubio me je tako slatko. To je bio najnežniji i najslađi poljubac do sada.

Kad smo sve to u crkvi završili slikali smo se sa zvanicama. Sve je bilo baš super.

Nakon crkve izašli smo ispred, a onda smo otisli u restoran. Bili smo tu nekih sat vremena a onda smo otišli u sobu na spratu restorana.
"Zayn, pa ovo je tako divno" - prošapućem a on spusti usne na moje i započne jedan dug poljubac. Bili smo malo u sobi i uživali. Popravila sam šminku i vratili smo se dole. Ponovo smo se slikali sa nekim od zvanica koji nisu bili u crkvi, a onda je došao matičar.

Ponovo se održalo sve kao i u crkvi.
Matičar me je pitao želim li da uzmem njegovo prezime, zadržim svoje, dodam njegovo ili na njegovo dodam moje.
"Uzimam njegovo" - glasno kažem i svi počnu aplaudirati.

Potpisali smo se i sada sam mu zvanično supruga. Konačno se mogu nazvati gospođom Malik. Na samu tu pomisao široko se osmehnem. Matičar je završio i otišao a mi smo nastavili sa onim što smo započeli. Neki su igrali, neki sedeli, neki se slikali. Atmosfera je bila divna. Kumovi su bili Liam i Mia.

Doneli su tortu. I kako to obično ide, Zayn i ja uzeli smo nož i isekli prvo parče.

Fotograf nas je slikao ⬆

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.


Fotograf nas je slikao ⬆. Dok su gosti jeli tortu otišla sam sa Zaynom u sobu da bih se presvukla.
"Ljubavi, pomozi mi" -kaže i okrenem mu leđa. Oseti dve nežne ruke na leđima. Otkopča mi venčanicu i poljubi me u vrat. Okrenem se i poljubim ga.
Skinem venčanicu i uzmem haljinu koju sam ponela da bih se presvukla

Bila je slična kao venčanica ali dosta kraća tako da bih mogla normalno igrati u njoj

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Bila je slična kao venčanica ali dosta kraća tako da bih mogla normalno igrati u njoj.
Navučem je i ponovo zamolim Zayna da je zakopča.
"Ljubavi, volim te"- prošapuće na moje uho i poljubi me u vrat.
"I ja tebe Zayni" - kažem tiho i osmehnem mu se.
Vratimo se dole i nastavimo se zabavljati. Sve je bilo divno. Stvarno divno. Svi su se zabavljali kao i Zayn i ja.
Svadba se završila oko 4h ujutru. Zayn i ja smo se vratili kući. Otuširala sam se i legla da spavam a onda sačekala Zayna da se istušura.
Došao je i legao pored mene. Uvukla sam mu se u zagljaj i mirno zaspala.

Budim se i vidim Zayna kako spava. Osmehnem se i pokušam ponovo zaspati, s'obzirom na to da je 9h, a jutros sam zaspala posle 5. Sklopim oči i ubrzo ponovo utonem u san.

Ovog puta spavala sam malo duže. Čak je i Zayn ustao pre mene. Pogledam na sat i vidim da je 14h. Ustanem i obavim higijenu. Odem do kuhinje i vidim Zayna kako leži i gleda TV. Uzmem Ziija i dođem do Zayna i legnem pored njega.
"Ljubavii" - kažem slatko i on mi se osmehne.
"Jutro ženo" -kaže i ja se nasmejem i poljubim ga. Ljubav moja.
"Gospođo Malik, spremi se, vodim te u salon, pa na ručak, a onda imam jedno iznenađenje" - kaže i ja se još više osmehnem i poljubim ga. Ustanem i ostavim mu Zizija i otrčim do ormana.

Obučem se kao sa slike i siđem dole

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Obučem se kao sa slike i siđem dole. Zayn je bio spreman i mogli smo da krenemo. Zaključala sam stan i uhvatila ga za ruku. Sišli smo dole i ušli u auto. Za par minuta bili smo u salonu. Ušla sam unutra i otišla do kancelarije. Kancelarija se razlikovala od salona i nije bila roza. Bila je crna. Zatvorila sam vrata i došla do Zayna.

Sela sam mu u krilo i poljubila ga

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Sela sam mu u krilo i poljubila ga. Ljubav moja. Moj muž.
Obavila sam nekek papire i onda smo krenuli. Otišli smo u restoran na ručak. Seli smo i poručili.

Sto do nas, sela je jedna gospođa sa devojčicom od možda nekih 5-6 godina. Devojčica je došla do mene i nežnim glasićem prošaputala "lepa si" - spustila je glavu i malo se zacrvenela.
"Katja, vrati se ovamo, nemoj ometati ljude" -vikne gospođa, pretpostavljam njena majka.
"Ovaj, hvala ti lepotice" -uzvratim joj i nasmejem se.
"Mama, kad porastem, želim biti kao ona" - kaže devojčica kad se vrati za sto i mama joj se blago osmehne. Pogledam u gospođu i tada nam se pogledi susretnu. Ne mogu da verujem, pa to je...

Voli vas zaynovakučka

Loš || ZaynMalik  《Završena》Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ