Pogledala sam u Hannu i Tamaru. Sedele su na ivici bazena.
"Cure, je li vam se svidela haljina koju smo Mia i ja pronašle za deveruše" -kažem i one mi se nasmeju iskreno.
"Nikki, prosto ne mogu verovati da se udaješ. Moja mala drugarica se udaje.
"Kaže Tamara i ja joj poklonim jedan smešak. U tom trenutku osetim dve snažne ruke kako me grle oko struka.
"Evo ga gospodin perverzni koji je svojoj devojci bukvalno pojeo stomak.
"Kaže Hannah i ja se počnem smejati. Položim ruke preko njegovih i naslonim glavu na njegova prsa.
"Nemoj da mi ga diraš, nama je bilo lepo" -kažem i one se nasmeju.
"Jeste, znači nemoj da si ljubomorna što tebi tvoj Niall ne pravi šljivice" -kaže Zayn u šali.
"Ko me pomenuo od vas" - kaže Niall i dođe do nas. Zagrli Hannu sa leđa i poljubi je u vrat. Izgledali su stvarno slatko.
"A slatki ste" - kažem i nasmejem se.
"Umm, Nikki, možeš na sekund." - kaže Tamara i ja klimnem glavom. Zayn me pusti iz zagrljaja i ja izađem iz bazena. Gurnem Hannu i ona upadne u bazen a Niall skoči odmah posle nje.
"Ubiću te Nikki" - Hannah kaže i ja se nasmejem.
Odem sa Tamarom malo dalje od ostalih.
"Šta trebaš besti" -kažem a ona spusti glavu.
"Umm, zanima me, je l Harry ima devojku" -kaže i malo se zacrveni.
"Hahaha lujko. Smuvaću vas do večeras. Uživaj. Dođi, idemo ga zvati da se kupa sa nama." - kažem joj a ona me jako zagrli.
Pođemo i ona uskoči u bazen. Odem do Harrya koji je čačkao nešto po telefonu.
"Harry, hajde sa nama u bazen" -kažem a on me pogleda.
"Umm, ajde. Nego Nikki, čekaj" -kaže i ja ga pogledam. Spusti pogled i ja se nasmejem.
"Nema dečka, i sviđaš se i ti njoj" - kažem kad shvatim o čemu se radi.
"Hah, hvala Nikki. Ostalo ću sam. Najbolja si" - poljubi me u obraz. Uhvatim ga za ruku i potrčimo ka bazenu te zajedno uskočimo.
Pa sad je valjda svako imao svog para.
Stvarno smo se divno proveli.
Pošto je bazen bio sa prednje strane dvorišta videli smo kad su ušli Zaynovi roditelji. Zayn im je rekao da ćemo biti ovde. Oni večeras idu na neki put pa ćemo mi ostati da spavamo tu.
"Dobar dan" - kaže gospođa Victoria kad prođe iza mene da bi ušla u kuću.
"Dobar dan gospođo Vict..." -krenem izgovoriti njeno ime ali me ona prekine.
"Snajka, molim te. Za tebe sam samo Victoria, i molim te bez persiranja" - kaže a ja joj se nasmejem.
"Zayn, sine pogledaj šta si uradio devojci. Pa mogao si biti malo diskretniji, a ne da je izujedaš i onda je izvedeš na bazen" -kaže Zaynov otac i ja se nasmjem.
"Tata, mislim da sam dovoljno odrastao. A i, baš joj lepo stoji ovako. Obeležena je i samo moja" - kaže i priđe te me poljubi u teme pošto je bio viši od mene. Zaynov otac samo odmahne glavom dok se Victoria samo smeškala i slatko nas gledala. Oni uđu u kuću a ja sednem na ivicu bazena.
Zayn dođe do mene od pozadi i zagrli me sa leđa.
"Ljubavi, vidi kako ti drugarica muva Harrya" -kaže i nasmeje se. Pogledam ih i nasmejem se.
"Aa pusti ih, slatki su" - kažem i nasmejem se, a on me poljubi u vrat od čega se naježim skroz.
"Mm Zayn, volim te" -kažem i on se nasmeje.
"I ja tebe mala ❤" - kaže i gurne me u vodu.
Kad izronim pogledam ga i vidim da stoji i da se smeje. Tako je sladak.
"Zayn ubiću te" -kažem i nasmejem se te ga malo poprskam. Voda nije bila hladna ali smo se nas dvoje sunčali pa smo bili vrući i onda nam je bilo hladno.
"Nećeš Nikki. Znam o čemu razmišljaš. Sad trenutno u sebi ponavljaš Bože pa ovaj Zayn je najlepši. Tako je zgodan. Mmmmmm."-
Kaže imitirajući moj glas i ja se počnem smeškati.
"Jeste ljubavi, a sad dođi kod mene. Nedostaješ mi" -kažem i on uskoči u bazen. Dopliva do mene i jako me zagrli.
"Neko zvao betmena?" -kaže i ja se osmehnem. Stavi ruke na moj struk i pribije me uz ivicu bazena. Spusti jednu ruku na moju butinu i ja podignem nogu i stavim na njegov bok.
Podignem i drugu dok stojim pribijena između njega i ivice bazena.
Obavijem noge oko njega i on stavi ruku na moju zadnjicu.
"Zayn, svi su tu" - kažem diskretno i ujedem ga za donju usnicu.
"Stvarno misliš da me je briga" -kaže i spoji naše usnice. Micale su se u savršenom ritmu.•Jedan za laku noć. Nije dugačak i ništa zanimljivo se ne dešava. Znam. Ali stvarno nisam imala inspiracije. Ly all zaynovakučka ❣
ESTÁS LEYENDO
Loš || ZaynMalik 《Završena》
FanficPrisiljena na udaju za lošeg momka. Prisiljen da ostavi sve i posveti se svojoj ženi i porodici.