Tanıtım ♀

8 0 0
                                    

6 adet yan yana dizilmiş giyotin. Keskin bıçakları gözleri kamaştırırcasına parlıyordu. Gözler bulutların üzerindeki efsanevi diyarda acımasızca cezalandırılan melek ve şeytanları izliyordu. "Bu size ibret olsun! Onlara bakın ve ders alın!" Desise boğazı yırtılırcasına bağırdı. Gözlerinden öfke fışkırırken 3 melek ve 3 şeytanın başında duranlara ve giyotinlerin iplerine baktı, "Bu isyanın, bu darbenin son olması dileğiyle." dedikten sonra sağ elini kaldırdı. Kanatları giyotine sıkıştırılmış öğrencilerine baktı. Hepsinin başları dik ve yüzleri ifadesizdi. Çeneleri kasılı bir şekilde boşluğa bakıyorlardı.

Bir süre sessizlik bulutların üzerinde çınladı. Orada olan herkes Desise'ın sağ eline kilitlenmişti. Teker teker hepsinin gözlerine baktı. Gözlerinde bir pişmanlık belirtisi bile yoktu. Sağ elini aşağıya indirmesiyle beraber her bir giyotin kanatlara sırayla düştü .

Acılı inlemeler bütün bulutarın üzerini doldurdu. Bu inlemeler acıdan değildi. Bu inlemeler anılardandı. Uçmanın verdiği huzuru hissedemeyecek olması canlarını yaktı . Her birisi birbirlerine baktılar. Bu sorumluluk ağır geldi omuzlarına. Gözlerinden akan yaşlara izin verdiler. İzleyenlerin gözleri 6 çift kanatlardaydı.

Desise gözlerini orada bulunanlara çevirdi. "Onların tek çezası bu değil. Kendi kanını reddetmek ve isyancılıktan dolayı bu son değildi. Unutmayın isyancılar!"

İsyancılar iyileştirme binasına teker teker götürüldüler. Acıyan gözlerle bakanların arasından geçerken yine de başları dikti. Pişman olmayacaklardı. Sonuna kadar özgürlüklerinin peşinde olacaklardı. Özgürlük sadece kanatların olması değildi. Bunu herkes kabul edecekti.

Kanatların Senfonisi #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin