BÖLÜM1

44 3 3
                                    

"Serayy!!yine geç kalıcaz"sabah yine  Yağmur'un sesiyle uyandım.Okula geç kaıyorduk ama benim yine de umrumda değildi.5 kez ertelediğim alarmıma bakınca dersin başlamasına 10dakika kaldığını fark edip hemen kalktım.Giyinip aşşağıya indiğimde Yağmur çoktan gitmişti niye  bu kadar erken hazırlandım ki?? Kahvaltı yapmadan hemen ayakkabılarımı giyip yola çıktım. Servis yine beni beklememişti. Okula yürüyerek gidecektim.
      Yürüyerek okula varınca ilk dersin bitmesine az kalmıştı ve ben derse girmek yerine kantinde oturdum.Zil çalınca bizimkilerde geldi"neredesin sen!!birgün de derse tam vaktinde gel"Baki her sabah olduğu gibi yine bana kızıyordu ama benim umrumda değildi. Kantin sırasına girdim tost ve çayımı alarak yerime döndüm.Herkes kendi halinde takılıyor,ben ise büyük bir aşkla tost yiyordum.20 dakika sonunda zil çaldı ama ben hâlâ.tostumu bitiremedim için kantinde kalmayı tercih ediyordum ki kantine müdür girdi ve hiç tereddüt etmeden yanıma geldi"Seray sen yinemi buradasın?" Müdüre "sizede günaydın" dedim ve doğruca sınıfa çıktım.Yağmurun sırasında edabiyat kitabı duruyordu.Hayırrr yine ilk ders edebiyat nasıl unuturum en arka sıraya doğru yürürken Yiğitin sesi geldi "Seray yanıma gelsene" Yiğite dönerek"ilk ders edebiyat iken sen benim nasıl önde oturabileceğimi düşünüyorsu?" Yiğit bana sırıtarak baktı ben ise gülerek yerime geçtim 'derse girmeme ramen yazılılarım niye bu kadar yüksek'diye kendi kendime düşünürken sınıfa Sinan ve tayfası girdi "vay bizim güzelde okula gelir miymişş" off ' bu çocuk yine niye benler uğraşıyor' Sinana döndüm ve "Sinan benimle uğraşmayı kesip başımdan gidermisin yoksa gerçekten iyi şeyler olmayacak!!!" umarım anlamıştır. " Anıl duydun  mü gitmezsek başımıza kötü şeyler gelecekmiş hahahaha" 'demek ki hala anlamamış' ayağa kalktım ve Sinan'a doğru yürüdüm tam önünde durdum ve kafa attım. Aslında benimde kafam acımıştı ama Sinanı yerde burnu kanarken görünce kendimi tutamayıp güldüm ve biraz olsun acımı unutmuştum. Sinan ayağa kalktı ve elini havaya kaldırdı 'bana mı vuracak bu salak??' Sinan elini suratıma tam inecekken bir el tuttu...
"Kızlara vurmak bir erkeğe yakışırmı lann!!" Ah yine burda ne zaman başım sıkışsa gelen yoksa kendini göstermeyen narsist prens:DORUK
Yine beni kurtarmış ve Sinan'a yumruk atmıştı."aslında gerek yoktu" Doruk  bana öyle bir bakış attıki sesimi dahi çıkaramadan arkasını döndü gitti. 'özür bile dileyemedim' diye içimden geçirirken arkama döndüm ve ne Baki ne Yiğit ne  Başar ne de Emir beni takmıştı. Sırama doğru ilerledim ve çantamı aldım son günler olduğu için ders işlenmiyordu bizimkilere dönüp" ben eve gidiyorum uyuyacağım" hiçbiri beni takmamıştı.Sınıftan çıktığımda 'seneye kapıda 11-B yazacak ve onun sınıfında 12-A yazacak' diye düşünerek sınıftan çıktım ve eve doğru yürümeye başladım...

My Brother Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin