BÖLÜM 2

16 2 0
                                    

Eve vardığimda Zeynep Sude bizim evdeydi ve abimle oturmuş sohbet ediyordu.'Bu kız az önce okulda değilmiydi??' Onların yanına gittiğimde okul hakkında konuşuyorlardı.Abim bizden iki yaş büyüktü ve seneye üniversite1 olucaktı. Zeynep Sude ile bunu konuşuyorlardı. ' Bu kız niye abimin içine düşüyorki.Canım kankam ya'Abim beni görünce " Selam Seray niye okuldan erken döndün? " dedi .Bende"Zeynep Sude de okula gitmemiş bende ders yok diye erken döndüm.Odama geçelim mi Zeynep Sude? " Bana kafasını sallayınca odama doğru çıkıyordum ki abim arkamdan " Ben dışarı çıkıyorum babam bugün eve gelmiyecek haberin olsun " dedi ve kapıyı çekip çıktı.Bizde benim odama geçip moda dergisi karıştırıyorduk aslında sadece önümüzde açık duruyordu, biz de Fifa oynuyorduk.O sırada Zeynep bana " çok tatlı deyil mi ya " dediğinde oyunu bırakmış bir şeye baktığını fark ettim.Dönüp baktığımda şok oldum. ' o resmine baktığı kişi benim abim miydi??' Zeynep Sudeye dönüp " Benim abim Umut Oğuz mu tatlı " Evet uzun boylu, uzun siyah saçlı ve karın kası olan biri olabilir ama tatlılık kelimesi  yakınından dahi geçmemiş ' ona şaşırmış bir bakış attıktan sonra tekrar oyuna döndüm. Ama Zeynepte haklıydı,biz 1.sınıftan beri arkadaştık ve  ne zaman oyun oynasak abim onu alır beni bırakırdı. Abim benden ne kadar nefret ediyorsa onu o kadar seviyordu. Yani abimi tatlı bulması normaldi.O sırada aklıma birşey geldi' Doruk bugün  beni niye korudu??beni Doruğun korumasına gerek yoktu sınıfta Yiğit ve Emir de vardı ama bu umurlarında olmamıştı. Kesin sınıfta Başar veya Baki olsa onlar beni korurlardı' "Serayyy " Zeynep Sudeye döndüğümde bana "Kızım yarım saattir sana sesleniyorum nereye daldın" dedi. "Hiç aklıma bugün Doruğun yaptığı geldide onu düşünüyordum. " Zeynep " Ne yaptı ki " deyince ona anlatmadığımı hatırladım ve anlattım. " Oha gerçekten mi? Sana vurmaya kalktığında bizimkiler birşey demedi mi? "Hayır dergibi kafamı salladım.Daha sonra tekrar oyuna döndüm.
Zeynep Sude "Ben kaçtım. " dedi ve çıktı .Evde oturdum ve ailemi (olmayan ailemi) düşündüm.  Annemle babam boşanalı 5 yıl oldu ama hala birbirlerini sevdikleri için alışamadılar.Babamda normalde evde olurdu ama annem 2aydır Londra' da olduğu için Sedat abide kalıyor.Abim desem babamın evde olmayışından faydalanıp arkadaşlarıyla birlikte dışarı çıkıyordu.Aslında çok arkadaşı yok Cem abi, Metehan abi ve Ege abi dışında. .Bense böyle evde. .." Annem    güya iş amacıyla - kafa dağıtmak ve babamı unutmak için - Londra'ya gitti ama daha kötü oldu kendini sadece görüntülü arayınca görüyoruz. Aslında babam ve abimin umrunda değil ama ben çok özlüyorum. Bu sırada uykum geldi ve yatağımın üstünde ne varsa yere attım ve yattım.

Biri başımda hayvan gibi beni dürtüyordu."Seeray bir kalk sana bi şey diyicem o sarı kafa nereye gitti biz onla konuşuyorduk.Bide kııvırcık vardı adı neydi hah hatıradım Ali Başar namı değer Başar o napiyo lan?" Off yine mi ya"abi sen sarhoş musun?"dedim. Ama abim beni duyamadan yatağımın üstüne yığıldı.' Off abi şimdi babam gelse ben naparım?' "Abii abii hadi kalk bak babam gelir hadi." dedim ama abim beni takmıyodu. Bende karışmadım ayakkabılarını çıkarttım ve benim yatağıma yatırdım. Bende gittim abimin yatağına yattım. Saate baktım ve saatin 4.03 olduğunu görünce abime çok kızdım. Birazdan babam gelirdi işe gitmek için gerçi annem hastaneye gitmediği için orayada gitmezdi çünkü hastalarını başka bir beyin cerrahına vermişti .Aslında doktor olmasının sebebi birazda annemdi. Annem tıp fakültesinde okuyor oluca babam Eczacılık Fakültesini bırakıp tekrar sınava girip tıpa geçti ve annemle aynı hastanede işe başladı.ilk başta seviyordu ama boşanınca...Her neyse,Kafamı yastığa koydum ve uyumaya başladım.

My Brother Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin