"Ne abin mi geliyo?? Emir şaka yapiyosun dimi EMİR!!! hadi şaka olduğunu söyle kanka lütfen yaa offf"
Napıcam şimdi ben Kuzey geri dönüyo... Bence Emir şaka yaptı "Kızım bi sakin ol ya ne heyecan yaptın" Emir bana sakin ol diyo kafayı yiycem "Benim canım kardeşim bana şaka yapıyosun dimi gelmiyo Kuzey falan, nasıl bakarım şimdi ben onun yüzüne??" Emir biraz bekledi sonra "Seray gerçekten geliyo hatta 15-20 dk sonra burda olur" dedi. "Hasssiktir.." Emir ya off " kanka insan erken söyler dimi?? Sevgilisi olmuş mu?? Nasıl bi kız?? Benden güzel mi?? Tabikide güzel dimi Emir?? Ama benden iyi basketbol veya futbol oynayamıyodur dimi?? Ya kız basketbolcuysa?? Benden uzundurda eğer basketçiyse öyle mi Emir... Emir cevap versene" Emir telefonun diğer tarafında gülüyodu "Kanka kız senden güzel değil, aynı zamanda bir basketbolcu yada futbolcu da değil boyuda 1.73 yani senden kısa oldumu?" Nasıl yani" Emir yani sevgilisi var mı? " olamaz yaa "Evet adı Sıla mı ne emin değilim ya sıla ya da aslı" neden geliyosun sen yaaa" Kanka şimdi beni hatırlamıyordur dimi hem nasıl hatırlasın kaç yıl oldu??" o sırada kapı çaldı içeri giren abimdi " Seray babam birkaç haftalına Amerikaya gidiyomuş" Neeeeeee??? "Emir kanka sen bi kapatsana ben seni arıycam" Abime baktım şaka yapıyomuş gibi durmuyordu "Şaka yapıyosun dimi babam bizi bırakıp gitmez Umut cevap verseneee" Abim belli ki kendini kötü hissediyordu."Gerçekten gidiyo annemde yarın dönme kararı almış" Offf "Hepsi gittsin amına koyim bizde burda gelirler diye bekleyelim onları bir daha düşünürsem siksinler beni tamam mı?? Aslında böyle söylüyorum ama birkaç gün sonra yine onları merak edicem ve arıycam."Seray bak böyle deme onlar bizim iy...." Onlar bizim iyiliğimizi falan istemiyolar tamam mı sadece kendinilerini düşünüyorlar bakamıyacaklarsa niye doğurdular" "Seray onlara haksızlık etme haksızlık falan etmiyorum öyle işte" odadan çıktım çok sinirliydim aşşağıya indim Emiri aradım buluşalım diyince spor ayakkabılarımı giyip abime "Ben çıkıyorum" tam çıkıcaktım ki "Nereye??" allahım yaa " cehennemin dibine....Emirla buluşcam" kpıyı çektim ve çıktım.
Emir gelmişti,ben kafamı omzuna koyar koymaz ağlamaya başladım"kanka annem ile babam yurt dışına çıkıyo ya bize bakamayacaklarsa niye doğuruyo başının derdi neymiş sikicem böyle işi yaa" Emir biraz bekledi sonra "kanka sıkma canını okadar da kötü değiller"
"Emir sadece böyle kalsak olur mu?? Emir kafa salladı. Öylece 1-2 saat oturduk.Sonra Emir "kanka hadi gel eve gidelim" dedi. Bana sarıldı ve eve doğru yola çıktık...