BÖLÜM3

16 0 0
                                    

Sabah uyandığımda babam eve gelmiş ama sanırım abimi görmemişti.Abimin odasından çıkıp kendi odama geçtiğimde abim yoktu.' Nereye gider ki??'Sessizce oturma odasına indim ve gördüğüm manzarayla şok oldum.'Annem mi o?'Koşarak kenarda koltukta oturan annemin yanına koştum ve olduğunca sık sarıldım "Seray tamam bırak kızım kemiklerimi kırıcan." Annemi bıraktım ve karşı koltuğa geçtim. "Anne neden geldin??" Annem bana döndü ve " Gelmemi istemiyorsan giderim Seray" annem yine beni yanlış anlamıştı."Annecim yani neden geldiğini söylemiyorsun bide  senin daha kaç ayın vardı" Annem önce abime sonra bana.baktı ve "Dayanamadım sizi özledim ve 1 haftalına geldim"dedi. Annem şu anda nerede olduğunun farkında mı? "Anne şuanda babamın evindeyiz farkındamısın?? Abim "Babam Sedat abinin evinde gelmez şimdi annem kalsın işte"dedi.Abim ne ara ayılmıştı??"Abi sen nasıl ayıldın ya ?? AYYY"Abim kolumu sıktı.
"Kızım sussana ya annem bilmiyo delimisin sen" omzumu silktim ve "Hem gidipiçiyo içiyo geliyosun  hemde ben söyleyince mi suçlu oluyorum?? Kapıdan anahtar takılma sesi geldi."Babam geldi"abim o kadar korkmuş bi tepki verdi ki...Babam oturma odasına gelip annemi görünce şok oldu...'Gözünden akan yaş mı o??'Babam ağlıyordu. Annem sadece baktı. 'Madem birbirinizi seviyodunuz niye ayıldınz."Ben odama çıkıyorum.Seray hadi sende gel"Abim annemle babamı yalnız bırakmaya çalışıyordu ama ben gitmek istemiyordum. Abim kolumdan tuttu ve beni odaya çıkarttı.Aşşağıdan sesler geliyordu"Se..sen.. niye geldin??"Babam hala ağlıyordu.Annem sadece "Çocukların bu hali ne??Umut Oğuz içkimi içiyo??"Babam"Sence  şuanda bu mu önemli ?" Annem iyice sinirlenmişti. "Benim için sen değil onlar önemli anlıyormusun Mert Bey" Babam sadece dinliyodu. Sonra biranda bir ses geldi. Annem "Sen hala neyi anlamıyosun biz boşandık Mert  neden böyle davranıyosun!!!Babam "Sinem azıcık sessiz ol çocuklar duyucak" Annemin umrunda değildi. Hala bağırmaya devam ediyordu.Abim arkadan gelip "Sıkma canını onlar konuşur barışırlar" bu çocuk hala durumun farkında değil mi ya " Umut Oğuz Bey onlar senin yüzünden kavga ediyolar ve sen hala sakin ol mu diyosun??"Abim " Özür dilerim ama Cem ısrar edince bende içtim.Nerden bilebilirdim ki sabah annemin geleceğini yani beni yargılayamazsın" Bu çocuk deli ya. Aşşağıda sesler kesilmişti. Kapıyı açıp aşşağıya indimizde annem gitmiş,babam koltukta oturmuş   yerdeki kırık vazoya bakıyordu. "Baba annem nerede??' Babam cevap vermedi. Sadece etrafı izliyordu bende tekrar odama çıktım ve annemi aradım ama telefonu kapalıydı. Bende eğer birini aramazsam sinir kırizi geçireceğim için hemen telefonumu tekrar elime aldım ve aklıma ilk gelen ismi aradım"Efendim Seray? Seray Seraay cevap versene kızım" ben Emiri mi aramıştım?? "Emir.. Kanka çok kötüyüm yardım et" Tefondaki ses tekrar konuştu 'Seray ne oldu? Niye kötüsün? Bir yerine bir şey mi oldu?"
"Emir annem geldi" Emir rahatlamış bir sesle.cevap verdi " Buna mı üzüldün  annen gelmiş sevin işte hem  yine sen iyiymişsin ne oldu bir bilsen aklım geldikçe kendimi kötü  hissediyorum" ne oldu ki buna "Emir ne oldu??"
"Boşver ya sonra söylerim"
"Emir lütfen"dedim ve sevimli bakış yaptım her ne yapmış olursam olayım Emir bu bakışa dayanamazdı."Ama oha falan demiycen tamam mı??"Evet der gibi kafa salladım.

      "ABİM GERİ DÖNÜYO!!!!!"

My Brother Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin