II

25 8 0
                                    

    Ajunse în club, ne ducem la masa la care stăteau nişte prietene (Emma, Juliet, Blair), împreună cu unii colegi de clasă (James, Kevin, Vincent, Nate).
E: -Ce sexy sunteţi în seara asta fetelor. Băieţii vor sta doar cu ochii pe voi.
E: -Şi voi arătaţi superb. Ce faceţi?
J: -Uite şi noi pe aici. Am mai ieşit în club.
N: -Nu vreţi să dansăm, fetelor?
S: -Ba da. Haideţi.
    Era melodia "Shape of you" una dintre preferatele mele aşa că nici eu nu am refuzat. La o masă, era un băiat blond, cu gropiţe şi cu nişte ochi albaştri ca cerul care se uita la mine. Era foarte frumos, mai ales ca mie îmi plac gropiţele la nebunie. M-am holbat la el atât de mult, încât nici nu am observat când s-a terminat melodia. Ochii lui mă făcuseră să mă pierd.
S: -Hai la bar să bem ceva!
E: -Ok.
    Mă aşez pe scaun lângă Sara, şi ne luăm fiecare câte un Strongbow.
S: -Cine e băiatul de la care nu îţi poţi lua privirea.
E: -Ăăă... ce?
S: -Ohh, serios?! Crezi că nu îmi pot da seama că te-ai îndrăgostit? Hai, zii. Cine e?
E: -Umm... nu ştiu
S: - Se pare că vei şti.
E: -Ce?
S: -Vine înspre noi!
    Oh, doamne. Băiatul cel blond vine spre mine. Dacă a observat că mă holbez la el în continuu?... Işi ia şi el o cafea şi îmi spune:
A: -Bună frumoaso!
E: -Ummm...hey!
A: -Numele meu este Alex. Al tău?
E: -Ummm...Veronica.
    Îşi lasă capul uşor pe palma sa, şi se uită în ochii mei de un maro intens.
A: -Încântat!
E: -La fel.
A: -Câţi ani ai?
E: -Ummm.. 17, tu?
A: -18. Mulţi înainte.
E: -Mersi la fel.
    Din când în când mai bea din cafeaua sa, dar nu se opreşte din uitatul la mine. Îşi lasă cafeaua pe masă, pe colţul mesei, mai exact.
E: -Vezi să nu îţi verşi cafeaua!
    Acesta nu bagă de seamă. În schimb, îşi scoate o ţigară. Şi începe să fumeze. Îşi lasă capul aplecat pe palma sa din nou, şi dă peste cafea. Aceasga pică fix pe mine, şi mă udă.
E: -UITE CE AI FĂCUT!!
A: -Ummm.... scuze! Nu am vrut.
E: -SĂ NU TE MAI VĂD!
    Mă duc la masa la care stau eu şi cu ceilalţi să îmi iau geanta.
S: -OMG! Ce s-a întâmplat?
E: -Şi-a vărsat cafeaua pe mine! Mă duc acasă să mă schimb.
S: -Hai că vin cu tine.
E: -Ok.
     Împreună cu Sara, am luat un taxi şi m-am dus acasă.

Piesa preferataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum