V

18 3 0
                                    

Timpul trecuse, noi făcusem deja 3 luni împreună, şi ziua mea de naştere se apropia din ce în cel mai mult. În caz că vă întrebaţi, ziua mea e pe 12 mai.
Voi face 18 ani, oh doamne, mai sunt doar 2 zile de aşteptat. La ziua mea am să îi invit pe aproximativ toţi prietenii mei, inclusiv pe Sara, şi pe iubitul meu.
Sper ca anul ăsta va veni şi prietena mea Alexis din Alaska. Îmi este tare dor de ea. Da chiar, de ce nu o sun?
E: -Hey Alexis!
A: -OMG, VERONICAAAAAA! Ce faci?
E: -Bine, stăteam, tu?
A: -Umm... bine.
E: -Vii la petrecerea zile mele de naştere?
A: -Umm... da, oricum mâine mă întorc în Manhattan.
E: -SERIOS? Hai să ieşim undeva! Vrei?
A: -Ok.

A doua zi dimineaţa:

A: -Hey Veronica!
E: -Heey Alexis. Ce faci?
A: -Tocmai ce am ajuns. Sunt în aeroport, tu?
E: -Umm.. stau. La ce oră ne vedem azi?
A: -La 15:00 e bine?
E: -Super!
A: -Ok, paa, te pup.
E: -Şi eu, pa!

După conversaţia mea cu Alexis, m-am dus să mănânc ceva, după care l-am sunat pe Alex.
E: -Hey Alex!
A: -Hey Veronica! Ce faci?
E: -Stau. Auzi, trebuie să amân întâlnirea de azi. Vine prietena mea Alexis din Alaska, şi nu am mai vazut-o de un an. Sper că poţi înţelege.
A: -Desigur iubire! Ne vedem mâine la ziua ta, da?
E: -Desigur.

La 15:00

E: -OMGG ALEXIS!! Ce faci?
A: -Super bine, tu?
E: -La fel! Ce mă bucur să te revăd.
A: -Şi eu!
E: -Hai să mergem undeva! La KFC?
A: -Sună grozav.
Am vorbit, ne-am mai plimbat, am mâncat. Îmi era tare dor să fac toate lucrurile astea împreună cu ea. Îmi este ca o soră.
E: -Vei veni mâine la ziua mea, da?
A: -Desigur, nu aş rata aşa ceva. O să fie super!
E: -Da! Eu trebuie să plec se înnoptează şi trebuie să mă întâlnesc cu mama la cumpărături.
A: -Ok. Paaa!
E: -Paa!

Următoarea zi:

Nici nu am putut dormi. M-am gândit toată seara cum va fi această zi! Am făcut în sfârşit 18 ani. De abia aştept să vină prietenii mei, să dansăm, să ne distrăm, să facem o mulţime de lucruri... împreună.
Eu şi cu Sara plănuisem să ne întâlnim mai înainte să ne uităm la un film. Deci, urma să întâmpinăm amândouă oaspeţii.

.

.

S: -Heey Veronica! Ce faci?
E: -Hey Saraa! Bine, tu?
S: -La fel! Deci... cine va veni?
E: -Umm.. păi ştii tu, colegi de clasă, Alexis...
S: -Serios? Vine Alexis, Alexis Knapp?
E: -Umm... da. De ce?
S: -Nu o suport pe acea fată.
E: -De ce?
S: -Este o nesimţită care fură iubiţi.
E: -Ahh... da... am uitat când ea ţi l-a luat pe Archie.
S: -Mda... deci ce vrei să facem?
E: -Păi mă întrebam dacă ai vrea să ne uităm la un film.
S: -Ok, ce zici de Harry Potter?
E: -Nici nu mă gândeam că ţi-ai dori altceva.
Ne-am uitat la film, am vorbit, am râs, până când a venit ora la care soseau invitaţii.

.

.

Petrecerea începuse, Alex sosise, Alexis sosise. Eram bucuroasă că au ajuns toţi cei pe care i-am vrut lângă mine la aniversarea mea. Dar... din câte observ, Alexis se cam dă la Alex. Acum văd de ce Sara nu o suportă.
S: -Ţi-am spus eu.
E: -Ce?
S: -Alexis, se dă acum şi la Alex.
E: -Mda, observ.
Nu am pretenţii, e frumoasă, are ochii de un albastru-cenuşiu, trăsături bine conturate. Hmmm.... din câte observ, lui Alex îi place ceea ce face Alexis.
E: -Sara, mă voi duce să îl salvez pe Alex din mâinile acelei fete!

E: -Heey, trebuie să îl iau puţin pe Alex.
L-am tras pervers de tricou până în camera mea unde a rămas fără el.
A: -Stai, Veronica, ce faci?
E: -Te iubesc, Alex. Hai să nu băgăm pe nimeni în seamă, să fim doar noi doi.
M-am aşezat pe el, şi mi-am dat rochia jos. L-am descheiat la curea şi am aruncat-o pe undeva prin cameră. El a contribuit, şi mi-a pus mâna pe obraz, a început să mă sărute, şi a coborât cu mâinile, până a ajuns la încheietoarele sutienului. Nici nu mi-am dat seama când am rămas fără el. După a urmat dragostea, 2 nebuni, o cameră.
Dar, a venit cineva care ne-a întrerupt, Alexis...
A: -Copii, haideţi la masă, s-au ous aperitivele.
E: -Serios?! Haide la masă iubire.
M-am dus lângă Sara, şi i-am povestit ce s-a întâmplat.
S: -SERIOS? OMG!
E: -Hey, partea bună e că l-am luat de lângă acea proasta!
S: -Să ştii!

Petrecerea s-a terminat, ziua s-a terminat, eram obosită, aşa că m-am culcat.

Piesa preferataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum