Two

254 11 0
                                    

"The cute one is here!"

{Naomi}

"Goed gespeeld" zegt Ashton. "Thanks" zeg ik. "So, Who the bloody hell are you?" Vraagt hij. "I'm the cute one" zeg ik lachend.  "Aangenaam" zegt Ashton. "Waarom ben je hier?" Vraagt hij. "Ik kwam mijn zusje opzoeken" geef ik als antwoord terwijl ik mijn perfect gelakte nagels bekijk. "Aha" de bel gaat weer en ik loop naar mijn volgende les. "Poeh, ik heb honger" ik zoek een prooi en vind al gauw een meisje. In de kleedkamers was ze zich al helemaal aan het promoten, dat ze populair was en zo.

"Hey, jij bent Sara toch?" Vraag ik. "Hey, ja" zegt ze. Haar ogen kijken me onderzoekend aan. "Ga je even mee naar buiten?" Vraag ik met een glimlach. "Tuurlijk" mijn hakken klakken over de lege gangen heen.
Als we buiten zijn trek ik haar achter een muur. "Don't scream" vertel ik. Sara knikt en ik begin haar bloed te drinken. Als ik genoeg heb bijt ik in mijn eigen pols. "Drink" ze drinkt mijn bloed. "En nou niet doodgaan want dan word je vampier" vertel ik haar.
"Naomi!" Ik draai me om. "Ash, wil je ook?" Vraag ik. "Dacht dat je het nooit zou vragen" hij grijpt Sara en drinkt haar blood. Omdat ze mijn bloed heeft gedronken helen de wonden snel. "Vergeet wat er gebeurt is" zegt Ashton. Dan knippert Sara met haar ogen. "Hey! Naomi!" Roept ze.

"Hey" zeg ik. "Vanavond is er een feest, ga je mee? Nathan is dan 18" vraagt ze. "Oeh, ik houd van feestjes" zeg ik met een grijns. "Mag Ashton ook komen?" Vraag ik. "Natuurlijk! Ik ga naar de les!" Roept ze en dan gaat Sara weg. "Ik houd van feestjes" zeg ik haar nakijken.

In de avond
Ik sta voor de deur en ik zie Ashton aankomen lopen. Er komt lawaai uit het grote huis en mensen lopen in en uit.
Ik loop naar binnen en doe de deur open, muziek word harder en je hoort mensen juichen. "Cute one is here!" Roep ik.
Ik zoek meteen Nathan, want ik moet toch wel vriendelijk zijn voor de crush van mijn zus. Mijn ogen vinden hem bij de bar. 

"Nathan!" Roep ik. Hij draait zich om met een biertje in zijn handen. Hij is tenslotte 18.
"Gefeliciteerd, je ziet er goed uit" zeg ik. "Dankje, jij ook" ik glimlach en zet zijn biertje op de bar. "Het feestbeest moet ook dansen" zeg ik terwijl ik hem naar de dansvloer trek.

Ik gooi mijn armen in de lucht en begin te dansen. Ik grits een schotje van een dienblad en gooi die achterover. "WoW!" Roep ik. Ik haal een hand door mijn haar en zie dat het met Nathan nog niet zo gaat. "Kom op Nathan, je kunt wel beter" zeg ik. Ik geef hem een schotje en hij gooit hem achterover. "See" een kleine glimlach verschijnt op zijn gezicht.
Hij heeft blijkbaar al veel biertjes op, poeh hij is dronken!
Ik begin te lachen als hij mij naar zich toe trekt. De lichten flikkeren op de maat van de muziek, en de muziek gaat alsmaar harder.

Als Nova dit zag, poeh.
Mijn armen leg ik rond zijn nek. "Ik heb honger" fluister ik in zijn oor. Dan bijt ik in zijn hals. Zijn warme vampieren bloed vloeit mijn keel in. Nathan pakt mijn pols en drinkt ook mijn bloed. Oeh, dit is zo verkeerd.
Nova gaat woedend worden. Ik ben bijna dronken van het bloed en ik stop met drinken.
Beiden genezen we. Ik veeg het bloed van mijn mond af zodat het voor mensen niet op valt.
Nathans hoofd komt nu gevaarlijk dicht bij het mijne.

"NAOMI!" Ik begin te lachen. "Daar zul je de duivel hebben" zeg ik lachend. Ik draai me naar haar om. Haar gezicht kookt van woede. "NATHAN! JOU SPREEK IK NOG WEL!" Nova trekt me mee naar buiten. Onderweg zie ik Ashton raar kijken. Ik knipoog naar hem en een lach verschijnt op zijn gezicht.

"Hoe kon je!" Roept ze als we buiten staan. "Ik ben dronken" zeg ik. "Je zei dat hij van mij was?" Zegt ze. "Nou en?" Vraag ik. "Hij smaakt goed, dat moet ik toegeven" zeg ik lachend. "Je hebt toch niet!?" Mijn glimlach word groter. "Ik haat je! Je hebt mijn hart gebroken! Doet het je niets?!" Roept ze. "Weet je wat Nova?" Vraag ik. "WAT!" Roept ze.  "I don't care!" Ik loop weer naar binnen.

Ik zie Ashton genieten van het verse bloed en ik loop naar hem toe. "Je ging toch wel delen?" Hij grijnst en duwt een meisje naar mij. "Heerlijk" zeg ik als ik haar bloed ruik.
"Hebben jullie Nova gezien?" Vraagt Nathan achter me. "Hey, ja, ze is boos buiten blijven staan" zeg ik. "Waarom?" Vraagt hij. "Jouw schuld" zeg ik prikkend in zijn borst. "Waarom?" Vraagt hij. "Je zoekt het maar uit, of je komt ons joinen" zeg ik. Nathan kijkt bedenkend.
Maar loopt dan toch weg. "Dan niet" zegt Ashton.

Het feest is superleuk, ik loop naar de bar en pak een fles wijn. Ik drink met volle teugen de fles leeg. Dan spring ik op een tafel en schud wild met mijn haar. Ik zie Ashton nog steeds genieten van het verse gratis bloed.
Ik loop maar hem toe en trek hem naar me toe. De drank begint al te werken.
Hij legt zijn armen om mijn heupen en drinkt mijn bloed. "Je smaakt goed" zegt hij.
"Dankjewel"

The Bitch is back Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu