"Wrong Bitch!!!!"
POV Nova
Als ik de school inkom is er ruzie midden op het schoolplein. "Wat is dit?" Roep ik. "De weerwolven" zegt Nathan. "Wat?" Ik loop erop af en duw de mensen aan de kant. Een meisje staat te schreeuwen dat ze moeten stoppen, terwijl 2 jongens vechten. Ik trek ze uit elkaar en duw ze beide tegen de muur. "Pardon? Wat is dit?" Een gromt en ik sla hem tegen de muur. "Wat-is-dit" zeg ik. "Dit, heet vechten om de Alpha" zegt de andere. "Wie is de alpha?!" Roep ik. "Niet jullie , nee jullie zijn slechts kleine welpjes. Nu als ik dit nog een keer zien. Heb je een probleem" zeg ik en laat ze los. Ze kijken me woedend aan.
De groep verspreid over het schoolplein en ik loop het lokaal in. "Als we jou niet hadden" lacht Nathan. "Zou het hier een gaos zijn, bla bla, applaus voor Nova" lacht Naomi. "Shut up" zeg ik, ik loop door en negeer haar.
"Weet je trouwens al wat?" Vraagt Nathan. "Ze zijn het hele weekend stil geweest, niets verdachts. Afgezien dat ik Freya niet heb gezien is alles rustig"."Als we daar eens de sukkels hebben" ik zucht. Katy loopt naast Sara en ik kijk haar raar aan. "Zij, heeft wel aandacht voor mij" zegt ze boos. "Katy? Hoezo dat nou weer?" Vraag ik. "Je hebt me de afgelopen dagen genegeerd, me buitengesloten. Nathan is blijkbaar wel belangrijk genoeg" zegt ze. "Dat is helemaal niet zo, mijn familie is terug, mijn zus veroorzaakt gaos en dan zijn ook nog een de we-leerlingen aan het vechten" verbeter ik mezelf. "Nou, fijn voor jou, Sara is nu mijn vriendin. Bey" ik kijk haar na. "Sorry Nova" zegt Nathan. "Jij hoeft nergens sorry voor te zeggen, het is mijn schuld"
"Waar is Naomi Mickelson!?" De deuren van de school slaan open. "Wat nu weer!" Ik draai me om en zie er een boze heks staan. Haar ogen staan woedend en ze lijkt niet blij. "Naomi!" Mijn keel word dichtgeknepen en ik word tegen de deur geslagen. Terwijl ik aan het stikken ben komt Nathan in actie maar zonder succes.
"Bennet! Wat doe jij met mijn zus!" Ik zie Naomi arrogant naar de heks kijken. "Wat?!" Roept ze. Mij laat ze los maar Nathan houd ze onder haar greep. "Een Bennet heks?" Vraag ik. "Elisa Bennet, en ik wil Naomi" zegt ze en probeert Naomi te verzwakken. Ze zakt in elkaar en schreeuwt.
"Aah, ouw stop Aah" en dan begint ze te lachen. "Ah, jij dacht dat je me had" ze vliegt op haar af en grijpt haar bij haar keel. "Nou, dat heb je lekker verkeerd gedacht, bitch"
LAcht ze.
"Nu wat wil je?" Zeg ze liefjes.
JE LEEST
The Bitch is back
Vampire"Who the bloody hell are you" zegt hij mijn lichaam scannend met zijn groen-grijze ogen. "Ik ben de zus, de tweeling zus" antwoord ik. "En welke helft" uitdagend kijkt hij me aan. "The cute one" antwoord ik met een glimlach. "Hallo allemaal! Ik ben...