seven

84 5 0
                                    

"Whatever the hell you want" 

POV Nova
"Oke wat was dat?" Vraag ik. "Is er iets dan? Ze doet altijd zo stom toch?" Vraagt Nathan. "Nee, ze verbergt iets" zeg ik Naomi nakijkend. "En ik wil weten wat het is" ga ik verder. "Weet je zeker dat je weer met haar problemen wil gaan bemoeien?" Vraagt Nathan. Ik zucht. "Best, ik laat het wel" zucht ik.

Na de lessen ga ik naar huis en zie dat de deur openstaat. "Geen inbreker komt hiermee weg!" Boos loop ik op het huis af en storm naar binnen. Ik hoor geluid in de keuken en ga erop af. Grijp de persoon gooi hem door de keuken en duw hem tegen de grond.
"Ashton!" Roep ik verbaasd. "Bloody hell, ik kwam alleen maar even gedag zeggen Nova" zegt hij brommend. Ik laat hem los en kijk hem argwanend aan. "Wat doe je hier" vraag ik. "Hij, is met mij wat aan het bespreken" zegt Naomi die binnenloopt. "Dit meen je niet! Dit is mijn huis Naomi!" Roep  ik. "Na-Ah, hij staat ook op mijn naam. Hoe denk je anders dat ik binnen ben gekomen" zegt ze lachend. "Als ik geen last van je heb, vind ik het best" ik loop weg en ga naar mijn kamer. Ik mag me niet gek laten maken door haar. Ik ben aangekomen bij mijn kamer deur en maak hem open. Als ik zie wie er binnen is sla ik de deur dicht en sla mijn hand voor mijn mond. Dit meen je niet!

Ik ren naar beneden en ga weer naar de keuken. "What the hell Naomi!" Schreeuw ik. "Vind je het geen leuke verassing?" Vraagt ze. Ik wil haar zo graag slaan nu.
Als ik iets wil zeggen word ik gestopt. "He, ben je niet blij me te zien" boos draai ik om naar Kol die op de trap staat. "Nee, jij hoort in een kist te liggen!" Zeg ik. "Nou, dat was een warm welkom" zucht hij.  "Naomi, wie is er nog meer vrij? Wie heb je nog meer gevonden?" Vraag ik. "Iedereen!" Zegt ze grijnzend. "Dit meen je niet!" Zucht ik. "Behalve Marcel" ik kijk haar geïrriteerd aan. "Wouw" lach ik. "En Hope" vervolgt ze. "Ik probeer een normaal leven te lijden, en laat je iedereen vrij. Je weet dat het weer bonje gaat worden toch?" Vraag ik. "Ja, maar dat is toch leuk, Mickelsons back on track!" Lacht ze. "Aargh!" Ik ren het huis uit en bots tegen mijn vader aan. "Mijn god" zegt hij. "Je bent prachtig" zegt hij. "Papa, ik heb een leven hier. Laat me dat leven lijden alsjeblieft" zeg ik. "Ja maar lieverd dat mag ook! Whathever the hell you want" zegt hij grijnzend. "Waarom is iedereen hier en gaat ze niet ergens anders naartoe?" Vraag ik. "Omdat, jullie hier zijn, simpel" zegt mijn vader ik zucht. "Nu, ik wil graag even met Naomi praten. Dag schat" en dan loopt hij naar binnen.

Ik pak mijn mobiel en bel Nathan op. "Je raad nooit wie hier zijn" zeg ik. "Waar hebben we het over?" Vraagt Nathan. "Naomi heeft iedereen vrijgelaten" zeg ik. "Wie" vraagt Nathan weer. "Kun je dat geloven?" Lach ik. "Nova vertel me nu waar het over gaat!" Zegt hij geïrriteerd. "Mijn ouders, mijn oom, iedereen!" En dan is Nathan stil. "Nou ze zijn hier niet zonder rede, dat weet je" zegt hij na een tijdje. "Je moet uitzoeken wat er gaande is, oke?" Vraagt Nathan. "Goed, zie ik je morgen?" Vraagt ik. "Ja, succes" zegt hij. "Dankje" zucht ik en dan hangt hij op.

Lets go play spy

The Bitch is back Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu