part 1

121 12 1
                                    

Μην τολμησετε και πειτε πως ειμαι ενα κανονικο κοριτσι της ηλικιας μου γιατι θα κανετε λαθος. Θελετε να σας το αποδειξω;
Πρωτο και καλυτερο:εγω δν πιστευω στον ερωτα και στις πεταλουδες που υπαρχουν μεσα στο στομαχι σου.

Α ναι συγγνωμη ξεχασα τα βασικοτερα λοιπον, ειμαι η Μαρια και ειμαι 16 χρονων παω δευτερα λυκειου εχω μια και μοναδικη κολλητη που την λενε Ξενια ειναι στην ιδια ηλικια και ταξη μαζι μου.

Εχω εναν περιεργο χαρακτηρα που μονο η Ξενια τον γνωριζει.
Εσεις θα τον μαθετε στα επομενα κεφαλαια.

Ειμαι η καλυτερη μαθητρια στην ταξη δηλαδη ημουν πριν γνωρισω την Ξενια και ναι οπως καταλαβατε ειναι bad girl και προσπαθει να κανει και εμενα. Μπορω να πω πως τα καταφερνει τωρα ειμαι μαθητρια του 15-16.

Ολοι νομιζουν πως ειμαι ενα καλο κοριτσακι και εγω εχω να πω ενα:τα σιγανα ποταμακια να φοβασαι γιατι αυτα σου κανουν την περισσοτερη ΖΗΜΙΑ..

Με την Ξενια γνωριστηκα πολυ...παραξενα

~FLASHBACK~
Δυο χρονια πριν: μια συνιθησμενη μερα στο σχολειο πηγαινα στο κυλικειο για να παρω ενα μπουκαλι νερο καθως περπατουσα τα σχεδια αλλαξαν με ακολουθησαν τρεια αγορια μπορουσα να καταλαβω αμεσως ποιοι ητανε... τα bad boys του σχολειου δεν εκανα τον κοπο να γυρισω μιας και ηξερα οτι ηθελαν να με πειραξουν.
"Ε, σπασικλακη για περιμενε λιγο..."λεει ενας απο αυτους.
"Τ-τ-τι;"ειπα τραυλιζοντας απο τον φοβο μου
"Ελα λιγο..."λεει ενω χασκογελουσε
Δν εκανα τον κοπο να παω αντιθετως ξεκινησα να τρεχω μα οταν καταλαβα οτι ετρεχαν απο πισω μου ηταν πια αργα...με ειχαν πιασει..
"Γιατι τρεχεις καλε δν θα σε πειραξουμε.." ειπε και γελασε πονηρα..αρπαξε το νερο μου και ξεκινησε να το πινει..
'Μαλακα..'μουρμουρησα αλλα δυστηχως για εμενα με ακουσε
"Τι ειπες;"με ρωτησε
"Τ-τ-τιποτα"ειπα ξανα εγω τραυλιζοντας..
"Αφου σε ακουσα"ειπε και αρχισε να ερχεται απειλιτηκα κοντα μου.
Εκλεισα τα ματια μου αλλα δυο αγνωστες για εμενα φωνες με εκαναν να τα ξανα ανοιξω.
"Ε μαλακα...δινε του"γρυλισαι μια γυναικια φωνη
"Καλως στην Ξενια.."ειπε ενας απο αυτους
"Δινε του ειπα.."ξανα γρυλισαι η κοπελα με το ονομα Ξενια...
"Γιατι τι θα μου κανεις;"ειπε πια θυμωμενος
"Θελεις να δεις;"λεει η Ξενια
"Για ελα"απαντησε
Καθως η Ξενια τον πλησιαζει απειλιτηκα για να τον χτυπισει εμφανιζεται ο Μιχαλης.
Το πιο ομορφο bad boy του σχολειου ειναι αδυνατον να τον δεις με μονο μια κοπελα..συνηθως τις περνει τρεις τρεις....τις αλλαζει σαν τα πουκαμισα δηλαδη
"Δινε του σου ειπε τι δεν καταλαβες;"ειπε θυμωμενος και ετσι αυτοι εφυγαν....
Αμεσως εφυγε ο Μιχαλης και η Ξενια με πλησιασε
"Την αλλη φορα να εισαι λιγο πιο προσεχτικη με αυτους που πας να μπλεξεις.."

Και υστερα απο αυτο δεθηκαμε αρκετα...
~End of a flashback~

Χρονια πολλα σε ολους❤❤

Χριστος Ανεστη💓💓

Ειμαι καινουρια εδω στο wattpad και ηθελα να ανεβασω μια ιστορια γιατι μου φαινονται ολα αυτα ενδιαφερον.

Για να δουμε τι θα γινει στην συνεχεια...💗💗

Ερωτες και ΜαλακιεςWhere stories live. Discover now