part 4

65 11 0
                                    

Ξενια's Pov

Προσπαθω να τον βρω αλλα τιποτα! που να πηγε;

Προχωραω προς τις τουαλετες και βλεπω τον Γιωργο να βγαινει απο τις τουαλετες και να κουμπωνει το παντελονι του ενω διπλα του ειναι μια ξανθια που φτιαχνει το κραγιον της.Ολοι μπορουμε να καταλαβουμε τι εκαναν!

Τον κοιταω εκπληκτη και αιδιασμενη μολις με βλεπει κανει ενα βημα προς εμενα και παει να μου μιλησει αμεσως εγω γυρναω την πλατη μου και βουρκωμενη αρχιζω να τρεχω προς την εξοδο του κλαμπ...αυτος να θελει εμενα; ποτε γιατι δινω στον εαυτο μου ελπιδες;

Τρεχοντας προς την εξοδο συγκρουομαι με τον Μιχαλη.

"Σορρυ"του λεω και κοιταω κατω για να μην παρατηρησει οτι κλαιω αλλα....τζιφος!

"Ξενια; κλαις;"με ρωταει περιεργος.

"Ε; εγω; οχι οχι εεεε ξες που ειναι η Μαρια;" σιγα μην ξερει εκτος κι αν ηταν μαζι της που αποκλειεται.

"Εγω; ααα ναι στο παγκακι καθεται και απο οτι φενεται ζαλιζεται" χιχιχι μαζι της θα ηταν!!

"Οκ ευχαριστω" λεω και αμεσως τρεχω προς τα παγκακια.

"Τι εγινε;"την ρωταω.

"Να απλα ζαλιζομουν και ηρθα να κατσω εδω και ηρθε και ο Μιχαλης και ξες....οπως παντα με μαλωσαμε και εφυγε σαν κυνηγημενος!"λεει  Και ενα πυκρο χαμογελο εμφανιζεται στα χειλη της....τον θελει!!!!!!"εσυ τι εγινε;"συνεχιζει και αμεσως τις λεω ολα οσα περασα μεσα στο κλαμπ που ενταξει δεν ειναι πολλα αλλα εμενα με πληγωσαν λιγο...

"Ααα τοσο καλα"χιχι ξεχιλιζουμε απο ειρωνεια εμεις!

"Εμενα μου λες;"της λεω και γελαμε

"Ελα παμε σπιτι"μου λεει και σηκωνεται.

"Εγω θα παω μια βολτα,ταλεμε αυριο" της λεω και σηκωνομαι

Συνεχιζω να περπαταω αλλα ακουω κατι να περπαταει μεσα απο τους θαμνους προχωραω ακομα πιο γρηγορα αλλα αυτο συνεχιζει να με ακολουθει....αμεσως βλεπω εναν γεροδεμενο σωμα ομως δεν μπορω να δω το προσωπο του μιας και ειναι σκοταδει παει! Θα πεθανω! Παω να φωναξω αλλα ερχεται και μου κλεινει το στομα.

"Μην τιχον και φωναξεις" μου ψιθυριζει μια γνωστη φωνη...για μισο! Αυτος ειναι ο Γιωργος!

"Γιωργο!; τι κανεις εδω;" τον ρωταω ψιθυριστα

"Ε; εγωω; τι κανω;...ε να απλα....ηθελα....να....κανω.....μια....βολτα....και...λογικα...σε...ειδα"
Οκ δεν καταλαβα χριστο!

"Μηπως θες να το ζωγραφισεις;" του λεω ολο ειρωνεια

"Ξενια σκασε" λεει και βλεπω μια φλεβα να φενεται απο τον λαιμο του.

"Καλα καλα ηρεμισε δν ειπα κατι κακο"

"Ναι οκ αλλα εσυ τι κανεις εδω μεσα στα σκοταδια;" αυτο ειναι!! Θα τον κανω να ζηλεψει!

"Πηγενα να δω εναν φιλο"του λεω και κοιταω κατω αμεσως σφυγγει ρις γροθιες του.

"Ναι εε;"

"Ναι γιατι τρεχει κατι;"

"Οχι πηγενε στον φιλο σου εγω να φευγω"

Οχι μην, φοβαμαι το σκοταδι!!

"Κατσε δεν χρειαζετε να φυγεις αν θες μπορεις να με πας σπιτι;παω αλλη μερα"του λεω και αυτος με κοιταει νευριασμενος

"Ξες κατι; ΟΧΙ μεινε εδω και περιμενε τον φιλο σου να σε παει"μου λεει νευριασμενος λαι φευγει με την τεραστια μηχανη του...τι; δεν σας το ανεφερα; εχει μιχανη και αυτος και ο Μιχαλης!

Και τωρα με αφησε μονη μεσα στα σκοταδια.Κλαιγοντας καθομαι κατω και βαζω το κεφαλι στα γονατα μου...

Φοβαμαι, φοβαμαι παρα πολυ!!

Γιωργο' s pov

Μα τι εκανα; την αφησα μονη; ειμαι πολυ μαλακας! Γαμω το στανιο μου παω πισω! Γυρναω την Μηχανη και παω να την παρω. Φτανω εκει σε 3 λεπτα μιας και εβαλα οσοι ταχυτητα μπορουσα....

"Ξενια;" φωναζω αλλα δεν την ακουω

"Ξενια,Ξενια γαμω το στανιο μου που εισαι;" φωναζω ακομα πιο δυνατα αλλα δεν παιρνω απαντηση.Ξαφνικα ακουω καποιον να κλαιει και ειμαι σιγουρος πως αυτη ειναι!! Τρεχω προς τα εκει και την βλεπω τα μπλε μαλλια της κανουν μπαμ.

"Ξενια εισαι καλα; σε πειραξε καποιος;"την ρωταω

"Ν-ναι ε-ε-νας μα-μαλακας μ-με α-αφησε μονη μ-μου σ-στα σκοτεινα και ε-εγω φ-φοβαμαι το σκοταδι"λεει μεσα απο τους λυγμους της εε ναι ειμαι και πολυ μαλακας τελικα!

"Ξενια μου συγνωμη δεν θα το ξανα κανω" λεεω μετανιωμενος και με κοιταω δεν αντεχω να πληγωνω αυτα τα μπλε της ματακια. Την σηκωνω και την παω προς την μηχανη. Την πηγενω σπιτι μου και την βαζω να ξαπλωσει.

"Γ-γιωργο;" με ρωταει λιγο πιο ηρεμη

"Πες μου"της λεω ενω ρης χαιδευω τα μαλλια.

"Μην με ξανα αφησεις μονη ποτε"

"Ποτε, στο υποσχομαι!"

Μπου!!

Δεν σας τρομαξα εε;

Δεν πειραζει αλλη φορα😂😂

W.t.f ενα bad girl φοβαται το σκοταδι😱😱

Λοιπον αυτα για σημερα
Οοο και να μην το ξεχασω
Αυριο σχολειοοοοοο😢😥😪😭😭😱
Ok guys υπομονει σε καποσες εβδομαδες θα τελειωσουν τεσπα ραντεβου στο επομενο
Kisseeees😘😘😋😘😻😻💘💞💖💕💓❤💗

Ερωτες και ΜαλακιεςWhere stories live. Discover now