part 2

79 12 0
                                    

Ακουω το ξυπνητηρι να χτυπαει βασανιστηκα οπως και καθε πρωι. Αμεσως σηκωνομαι περπαταω προς το μπανιο μπαινω μεσα και κανω τα απαραιτητα. Βγαινω και πηγαινω αμεσως προς την ντουλαπα μου. Εβαλα ενα τζιν σορτσακι, μια κοντη κοντομανικη γκρι μπλουζα, την ασπρη μου ζακετα και τα παλια all star μου.
Φωτο κατω: 👇👇

Κατεβαινω για πρωινο αφου εχω πει καλημερα στην οικογενεια μου πηγαινω στο σπιτι της Ξενιας

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Κατεβαινω για πρωινο αφου εχω πει καλημερα στην οικογενεια μου πηγαινω στο σπιτι της Ξενιας.
Μολις την βλεπω εκπλησσομαι γιατι...εχει βαψει τα μαλλια της μπλε;;;
"Καλα μωρη μπλε τα εβαψες;;"της λεω
"Ναιιιιιιιι δεν ειναι υπεροχο;;Επισης κανει αντανακλαση με τα ματια μου.."απανταει γεματη χαρα.
"Ναι ρρ ειναι τελεια και σου πανε πολυ..."
"Θες να τα βαψεις και εσυ;;"λεει ολο χαμογελο
"Αστα τα μαλλια μου ησυχα και κανε πειραματα στα δικα σου..."της απανταω ξαφνιασμενη.
"Αντε παμε ρε Ξενια θα αργησουμαι την πρωτη μερα στο σχολειο.."συνεχιζω και με κοιταει λυπημενη
"Και ειναι αναγκαστικο να παμε;"

"Λιγο"της λεω και αυτη μου κανει την γνωστη πονηρη φατσα 'ας κανουμε κοπανα την πρωτη ωρα'

"Ουτε να το σκευτεσαι θα παμε κανονικα και τωρα προχωρα πιο γρηγορα"

"Πφφφ καλα"λεει και προχωραει βαριεστημενα.Ναι μπορει να φενεται πως ειναι bad girl αλλα δεν ειναι,ειναι απλα χαζοχαρουμενο και οπου χρειαστει γινεται το κακο κοριτσι και ναι! Αυτο υσχυει και για εμενα!!

.........................................................

Φτασαμε στο σχολειο και μπορω να πω πως ολα τα βλεμματα επεσαν πανω μας και πιο πολυ στην Ξενια που εχει βαψει τα μαλλια της σαν να ειναι unicorn αλλα απο οτι βλεπω δεν την πολυνοιαζει μιας και δεν τους δινει πολυ σημασια.

Προχωρησα προς το κυλικειο καλα ακουσατε!μονη μου η αλλη η τρελη πηγε να χαιρετησει τα αγορια και τον Μιχαλη

Γιατι μωρη ο Μιχαλης αγορι δεν ειναι;

Ειναι αλλα....αποτελει εξαιρεση;;;;ααχ ξεχνα το δεν ξερω

Μηπως τον γουσταρεις;;;;ε; ε;

WHAT??? Οοχι Helloo ειμαι bad girl εγω...δεν πιστευω στον ερωτα...

Τις σκεψεις μου διεκοψε ενα κρυομα πανω στην μπλουζα μου...τι εννοω; ενας μαλακας μου εριξε κρυα σοκολατα στην μπλουζααα😡

"Σορρυ σπασικλακη δεν σε ειδα"να ποιος ειναι ο μαλακας τελικα.Γραψε λαθος ο ομορφος μαλακας! Ο Μιχαλης εννοω!

"Πρωτον μην με λες σπασικλακη και δευτερον τι ειμαι ρε μαλακα για να μην με δεις μυρμηγκι;"

"Εε μικρη για προσεχε τα λογια σου"γρυιλισε νευριασμενος

"Γιατι ρε pretty boy τι θα μου κανεις;"what? Pretty boy?? Πως μου ηρθε αυτο;;

"Μην με προκαλεις μικρη"
Δυο λεξεις που μου την σπανε αφανταστα:
Σπασικλακη,μικρη.
Αλλα τωρα θα δει γιατι μαλλον αυτος με προκαλει.

"Μικρο ειναι αυτο που εχεις μεσα στο παντελονι σου"του φωναζω νευριασμενη και φευγω αλλα ενα χερι με σταματα μαντεψτε πιο;!

"Μηπως θες να το δεις κιολλας;"με ρωταει ειρωνικα ο Μιχαλης. Και ενα χαστουκι προσγειωνεται στο προσωπο του.
Τα γαλαζια ματια του ανοιξαν διαπλατα και υστερα εγιναν μπλε σκουρο σκουρο μπλε,το μπλε που με φοβιζει....

"Δεν το εκανες"γρυλισε για αλλη μια φορα νευριασμενος

"ΧΑ!κι ομως το εκανα!"ειπα φωναχτα και αυτος κοκκινησε.
Και εκει που εκλεισα τα ματια μου ακουσα μια φωνη,μια γνωστη φωνη.

"Γκουχου-γκουχου Μιχαλη παρε τον πουλο θα τα πουμε μετα"ειπε η Ξενια.Αγιο κοριτσι εμφανιζεται παντα στις πιο καταλληλες στιγμες!!!!!

"Θα τα πουμε μετα εμεις"μου ειπε ο Μιχαλης και εφυγε.

"Τα θελει μου φαινεται ο κωλος σου και εσενα"μου η Ξενια ειπε και ξεκινησαμε να γελαμε....

"Που ησουν εσυ;"

"Αααα; εεε; εγω;"

"Ναι"

"Με το Γιωργο"ααα τα πιτσουνακια μου για αυτο αργησε.

"Ωωω.....και; εγινε κατι;"λεω ανεβοκαταιβαζοντας το φρυδι μου.

"Τιποτα ακομα. πολυ σνομπ ιδιος ο κολλητος του ο Μιχαλης"

"Αρα ειναι και μαλακας ε;"την ρωταω και γελαμε

"Λιγο"μου απανταει γελοντας

"Αλλα δεν το ξεχναμε εμεις ειμαστε bad girls,...."

Και οι δυο:δεν ερωτευομαστε!!!


Μην ειστε τοσο σιγουρεεες
Γιατι καποια πραγματα αλλαζουν😘😘😘😘😘😘😘😘

Τα λεμε στο επομενο
Kisseeees😘😘

Ερωτες και ΜαλακιεςWhere stories live. Discover now