Ναι ναι!τα Σαββατοκυριακα ειναι οι πιο ωραιες μερες της ζωης μου!!
Μονο εγωω,ο καναπες,τα πατατακια και-
"Μαριααα ελα λιγο"
Ναι!και η αδερφη μου!δεν σας την ανεφερα;; χμ....μαλλον οχιΤι να πω;την λενε Αλεξια ειναι 18, παει πανεπιστημιο και παραλληλα δουλευει σε μια καφετερεια.Η αληθεια ειναι πως αυτη ειναι συνεχεια σπιτι τις πιο πολλες φορες, μιας και η μαμα μου ειναι αεροσυνοδος και εχει συνεχεια πτησεις....οσο αφορα τον μπαμπα μου; ειναι χειρούργος. Ολοι στην οικογενεια ειναι φυσιολογικη εγω ειμαι η μονη που δεν θελω να ακολουθησω τα χναρια τους!και ειμαι η μονη που ακομα δεν ξερει τι θα κανει στο μελλον και παω Δευτερα Λυκειου!!!
"Μαρια σε φωναζει η Ξενια""Τωρα ερχομαιιι"κατευθηνομαι προς την πορτα και βλεπω την Ξενια ντυμενη με ενα στραπλες μπλε φορεμα,ασπρα τακουνια και τα μπλε μαλλια της μπουκλα,ειναι ελαφρα βαμμενη και αρκετα χαμογελαστη.Κατι μου λεει πως αυτο δεν ειναι καλο...
"Λοιπον....πως ειμαι;"με ρωταει ολο αγωνια
"Πολυ ομορφη"ειναι το μονο που μπορω να πω μιας και αυτη δεν ειναι η συνηθισμενη Ξενια.
"Ωραια τι καθεσαι και κοιτας; αντε τραβα ντυσου θα βγουμε"
Ναι το εχει αυτο!
Παντα τελευταια στιγμη τα κανονιζει,και παντα την πληρωνω εγω...!"Παλι τελευταια στιγμη κανονικες"ειπα βαριεστημενα
"Ελα,ελα τελειωνε παμε να διασκεδασουμε λιγο τι θα κανεις Σαββατο βραδυ μονη σου;"
Και εδω μπορω να απαντησω:μπορω να δω ταινια ή να κοιταξω κανα σειριαλ που θα πηγενει στην τηλεωραση ή μπορω να καθομαι να κοιταω τον τοιχο χωρις να κανω τιποτα απολυτως!...αστο θα βγω....
"Οκ περιμενε με"της λεω και τρεχω στο δωματιο.
Ισιωνω τα καφε μαλλια μου και φοραω ενα στραπλες μαυρο κοντο φορεμα με μια ασπρη κορδελα στη μεση,μαζι με τα μαυρα τακουνια μου.Βαζω λιγη μασκαρα και ενα ροζ κραγιον και ετοιμη!
Ναι! Καμια φορα πρεπει να ξεφευγουμε απο την καθημερινοτητα!!
Βγαινω απο το δωματιο και η Ξενια με κοιταει με ανοιχτο το στομα...τοσο χαλια ειμαι;!"Εισαι πολυ ομορφη"
"Θενκ γιου! και εσυ"της λεω.
Ξεκινησαμε να περπαταμε προς το κλαμπ που πηγενουμε συνηθως.
Μπαινουμε μεσα καποιοι χορευουν και αλλοι πινουν τα ποτα τους.Καθομαστε στο μπαρ και παραγγελνουμε δυο ποτα.Αμεσως το ματι μου πεφτει σε δυο καλογυμνασμενα αγορια.Μπορω να πω πως μου φενονται γνωστα! Δεν δινω σημασια και συνεχιζω να πεινω το τριτο στη σειρα ποτο μου.Ομως η Ξενια χανεται απο το οπτικο μου πεδιο και το μονο που κανω ειναι να παω εξω να ηρεμησω διοτι ζαλιζομαι,καθομαι σε ενα παγκακι κι κοιταω κατω.Διπλα μου καθεται ενα αγορι και οταν γυριζω το κεφαλι για να δω ποιος ειναι εκπλησσομαι...
"Μιχαλη;τι κανεις εδω;"
"Διασκεδαζω μικρη εσυ;"μου απανταει ειρωνικα.
"Και εγω και σου εχω πει χιλιες φορες να μην με λες ετσι"του λεω νευριασμενη
"Οπως θελω θα σε φωναζω κατανοητο;"λεει νευριασμενος
"Εε ερωτιαρη μην μου υψωνεις την φωνη εμενα και τραβα κανε παρεα στις τσουλες σου"του λεω ξανα με αποτελεσμα να τον νευριασω πιο πολυ.Σηκωνομαι να φυγω αλλα η φωνη του με σταματαει
"Χα!δηλαδη εσυ σπασικλακη δεν εχεις ερωτευτει ποτε;"πλησιαζει απιλιτηκα κοντα μου σηκωνοντας το φρυδι του.Με τρομαζει αλλα και με νευριαζει πολυ.
"Εγω δεν πιστευω στον ερωτα καταλαβες;και μην με ξαναπεις σπασικλακη παλιο μαλακα"γρυλιζω νευριασμενη
"Γιατι τι θα μου κανεις;"πλεον βρησκαστε πολυ κοντα και το μονο που κανω ειναι να κοιταξω κατω και να μην μηλαω,ομως αυτος αρπαζει το πιγουνιι μου και το φερνει μπροστα με αποτελεσμα να κοιταζομαστε στα ματια.
"Να με κοιτας στα ματια οταν σου μηλαω"λεει λιγοτερο νευριασμενος
"Αλλιως;"τον ρωταω ειρωνικα.Αυτος ανοιγει διαπλατα τα ματια του και υστερα με αφηνει απο το σκληρο αγγιγμα του στα χερια μου.
"Τιποτα"λεει και φευγει νευριασμενος. μα τι επαθε;;
Αλλο ενα κεφαλαιο ολοκληρωθηκε😜😝😉😘
Ταλεμε στο επομενο
Kisseees😘😘😘😘😘😘
YOU ARE READING
Ερωτες και Μαλακιες
Teen Fiction"Χα!δηλαδη εσυ σπασικλακη δεν εχεις ερωτευτει ποτε;"πλησιαζει απιλιτηκα κοντα μου σηκωνοντας το φρυδι του με τρομαζει αλλα και με νευριαζει παρα πολυ "εγω δεν πιστευω στον ερωτα καταλαβες;και μην με ξαναπεις σπασικλακη παλιο μαλακα"γρυλιζω νευριασμε...