welterusten..

56 3 6
                                    

heeyyyxx people!! hier weer een stukkie, veel leesplezier!!x

elianne pov.

we zitten nu al een half uurtje in de lobby, ze zijn erg aardig!!  'we hebben het kamernummer 301,en dat is een appartement met 1 slaapkamer,1wc en 1 badkamer. wel hebben we gelukkig een mooi ingerichtte woonkamer.'verteld Sophie.  'dus we moeten met zijn 3en in 1 kamertje slapen?'vraag ik voorzichtig. trouwens, Sophie en de jongen (jake) kennen elkaar blijkbaar al, hun waren vroeger beste vrienden.  Sophie antwoord daarop 'jaa.... t is nou eenmaal niet anders..'  'zo erg vind ik dat niet hoor,met 2 van die meiden' mompelt jake hardop. ik begin te lachen. 'wat is er zo grappig?' vraagt jake aan me.  'dat hoorde we' weet Sophie nog net uit te brengen. jake word rood en zegt dat hij alvast zijn spullen gaat uitpakken.  'goede smoes jakiee!' 'ik weet dat Elianne gewoon lekker is' zegt Sophie alsof het heel logisch was. jake draait met zijn ogen en loopt geïrriteerd weg. al snel liggen ik en Sophie helemaal dubbel. zo hebben we nog de hele middag in de lobby zitten kletsen. inmiddels is het al half 6.  'ehm soph, wie gaat er vandaag koken?' vraag ik.  'koken?? meid ben je gek?? het is onze eerste dag samen! wij gaan lekker naar de mac en ik trakteer!!' zegt Sophie terwijl we opstaan om naar ons appartement te lopen.

30 min later:

'ik wil een ijsje..' zeurt een irritant jongetje achter ons, echt heel irritant, want hij blijft maar zeuren. ik zie jake ongeduldig worden en zijn wangen worden steeds roder. 'nog even en jake's gezicht spat uit elkaar' fluister ik in Sophie's oor. alweer ligt die helemaal dubbel van het lachen.

jake knarst met zijn tanden. opbegevenment zegt jake maar: 'ik ga even naar de wc, voordat ik dat kind wat aandoe!' ik grinnik.

3 dagen later:

jake en Sophie zijn echt heel leuk, en heelllllll vrolijk, vooral sophie! de lessen gingen erg goed. ook hebben we de eerste weken nog geen huiswerk. gelukkig, dan kunnen we nog wat leuke dingen doen samen. (sophie, jake en ik) we gaan vanavond naar een kroeg, heeft jake uitgezocht.  'help!!' roept Sophie door het appartement. snel ren ik naar de slaapkamer.  'wat is er soph?' zeg ik bezorgd.  'ik heb niks om aan te trekken...'  ik schiet in de lach.  'ik dacht dat je werd ontvoerd ofso!'  'Oww haha neej'  'maar wat nu? ik heb niet 1 leuk avondjurkje mee!!'  'ik ook niet' zucht ik. 'maar ik ga denk ik in een spijkerbroek.'   'nou ja, ik heb eigenlijk helemaal geen leuke kleren mee..' 'SHOPTIME!!!!' roepen Sophie en ik in koor.  ik pak snel mijn tas en mijn telefoon. ik trek mijn jas aan en doe mijn haar in een staart. ook Sophie is nu klaar. 'let's gooo!'

aangekomen in het winkelcentrum:

'OMG ELIEN DIE STAAT JE ZOOO GOED!!!' roept Sophie die me een knuffel geeft.  ik heb een kort  mintgroen jurkje aan met aan de bovenkant wat diamantjes. en aan de onderkant loopt het wijd uit. ze geeft me een diamanten ketting. 'hoeveel kost die?' vraag ik. de ketting 8,- en het jurkje 40,-. okee die moet je kopen elien!!! fluisterd Sophie hyper in mijn oor. ook heb ik al een leuk blousje, en een skinny jeans met aan de achterkant een een halve rits.+ nog 2 paar oorbellen en 1 paar sneakers. Sophie heeft al veel meer, 3 skinny jeans, 2 topjes, 1 vest,1 paar oorbellen en 1 paar balarina's. bij deze winkel hebben we totaal gekocht: ik heb: 1 kort broekje, 2 topjes,1 paar oorbellen, en dat jurkje.  Sophie heeft: 2 skinny jeans, 2 paar oorbellen, 1 topje en 1 set lingerie. voor Sophie was het intotaal bij deze winkel 164,75 en voor mij 131,43.

2 uur later:

we hebben echt heeeeeeelllll veel geshopt. ik: 5 t-shirts, 3 tanktops(van coolcat), 4 setjes lingerie, 6 skinny jeans, 2 vesten, 6 paar sokken,4 hemden,2 panty's, 2 paar sneakers, 3 jurken, 1 rokje, 1 zonnebril, 2 blousjes 3 paar oorbellen, 2 kettingen en verschillende haarclips. + nog wat make-up: mascara, eyeliner,oogpotlood, lipgloss, 3 verschillende kleuren nagellak, nagellak remover, make-up remover, 4 verschillende kleuren ogenschaduw. voor Nienke: 1 glitterhalster, paars halstertouw, (manen)elastiekjes, en een medium zak.wortels.

vermoord door de menigteWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu