pov. sophie malikiata
ik wordt wakker van gegiechel en draai me om. niet beseffend dat jake waarschijnlijk al wakker is kreun ik 'willen jullie please gaan slapen het is al 2 uur'. 'jahoor' hoor ik iemand zeggen en antwoord 'oké welterusten', waarna ik me weer omdraai.
~volgende morgen~
'soph' er word geschud aan mijn arm. 'Sophie word wakker!' roept iemand fluisterend en vol moeite open ik langzaam mijn ogen. 'wat?' vraag ik. 'jake is wakker!!' 'oké' antwoord ik sloom. ik draai me om en denk na over wat elianne net zei 'wacht wat?' roep ik. 'jake is wakker' zegt elianne nog eens met een mega grijns op haar gezicht. ik trek één wenkbrauw omhoog, 'wat zit je te grijnzen?' 'dat merk je vanzelf wel' gniffelt ze geheimzinnig. 'okay' zeg ik een beetje verbaast. 'maar waar is jake nu?' 'wat dacht je van in zijn bed' antwoord elianne droog wanneer je een kreun hoort. ik schiet in de lach en al snel doet elianne mee. zo zitten we 2 minuten te giechelen en daarna praten we over hele persoonlijke vrouwendingen. 'zeg, er zit hier een man bij hoor' horen we opeens van beneden en kijken elkaar aan. 'oepsie' mompelen ik en elianne tegelijk en roepen dan weer in koor 'citroenvloek!' 'aardbeienvloek!' 'monden dicht of ik vervloek jullie allebei vloek' brult jake en dan ben ik klaarwakker. 'jake zohard hoef je ook nii te schreeuwen hoor we zitten vlakbij' zeg ik. 'nou en? jullie kennende gaan jullie gewoon door hoor' mompelt jake zachtjes. ik spring het bed af en beland een beetje verkeerd, *ehum* op mijn gezicht *ehum* jake,elianne en ik liggen helemaal dubbel van het lachen. dan opeens weet ik weer wat ik wou doen en storm op jake af. 'jakiiiiieeee' roep ik als een klein kind en spring bovenop jake. ik hoor elianne grinniken en heb door dat iets hier niet helemaal klopt. maar wat? dat is de vraag. jake gaat rechtop zitten zodat ik op zijn schoot zit en duwd me er vervolgens vanaf. 'en waar was dat goed voor?' vraag ik quasi-geïrriteerd en kijk jake aan. 'voor vanalles' antwoord hij terwijl hij naar zijn kast loopt.'hee vandaag hebben we vrij, wat gaan we doen?' vraagt hij vervolgens. elianne trekt het gordijntje een beetje open en kijkt naar buiten. het is lekker zonnig weer. 'we kunnen naar het strand gaan' mompel ik. 'ja goed idee dan vraag ik bradley en lars ook mee' antwoord jake. 'okay zullen over een uurtje gaan?' vraag ik.ik zie elianne knikken en jake een ja met zijn mond vormen. jake pakt een t-shirt,ondergoed+ zijn zwembroek en vertrekt naar de douche.
POV. JAKE SAMSON
ik pak mijn spullen en loop naar de douche, maar halverwege bedenk ik me en loop terug naar de slaapkamer. daar ga ik achter de deur staan en druk mijn oor tegen de deur. ik hoor wat geritsel van dekens en vervolgens een "plof". 'OMG SOPHIE welke bikini moet ik aantrekken?' hoor ik elianne, MIJN elianne roepen. 'OMG doe die roze aan die is echt schattig!' roept Sophie terug. 'maar is die niet te tuttig voor jake?' 'srsly wacht wat voor jake??' 'ehu,hij is zo knap en zo hot en lief en romantisch en stoer' 'liantje is IN LOVEE' schreeuwt Sophie. 'Sophie doe normaal straks hoort jake je nog' 'nou en?' ik krijg automatisch rode wangen van dit onderwerp, nog nooit is iemand zo enthousiast over mij geweest. 'maar welke moet ik nou aan doen?'vraagt elianne weer. 'diehie' zucht Sophie. 'okay alleen als jij die groene aandoet' 'best' antwoord Sophie weer en dan is het stil. na een tijdje stilte begint elianne weer te praten 'ik kan trouwens niet wachten om zijn sixpack te zien' zegt ze droog. ik grijns diep en schiet in de lach. ik hoor voetstappen en ren snel naar de badkamer, daar kleed ik me om en stap onder de douche.
heeyy peepss hier is hoofdstuk 4 alweer!! PLZ lees ook mijn andere boeken!!!#YOLO, #Live your life, #1D love me, +binnenkort nieuw boek online!!! het gaat over zware tijden in het leven en geloof me het is heftig. lezen op eigen risico!#STRONG. vergeet niet te commenten en voten<3
JE LEEST
vermoord door de menigte
Acciónhet is een begin van een spannend verhaal over een shetlander. elianne word gebeld door steven van de politie. haar pony heeft een heldendaad gedaan volgens een heel aantal mensen. later gaat ze de missies doen en gebeurt er iets heel ergs ..haar po...