" Draga jurnalule,
Am reusit! Nu-mi vine sa cred ca am reusit!Am muncit mult dar a meritat.Am luat bacul cu 9,30 ,Woohoo!!!
-Kateey,striga tata dupa mine din bucatarie.
-Vin acuum!!! raspund eu continuand sa strig.
Am inchis caietul colorat inchizandul cu lacatul si am coborat jos unde mama si tata ma asteptau cu un plic in mana.
Am observat ca pe el scria L.A Arts University asa ca l-am inşfăcat in grabă,deschizand-ul.Creierul meu a avut un şoc si inima mea aproape s-a oprit cand am descifrat literele aliniate pe foaie.Ochii mi s-au umplut cu lacrimi de bucurie cand am realizat ca am fost adimsa pe bursa la universitatea la care visam inca din clasa a 9-a.
-Aaaaa!!O ,Dumnezeule mare! Am intrat la L.A. Arts , am intrat la L.A. Arts. repetam ca o idioată sărind în sus de fericire,riscând să darăm ceva.
-Felicitări!! îmi spune mama sincer cu lacrimi in ochi imbrățisându-mă.
-Bravo! Asta-i fata mea! mă felicită tata luându-mă in brațe şi învârtindu-se cu mine.
*****
Ma aflu in avion stand cu capul rezemat de micul geam ce imi ofera vedere spre lumea pe care o las in urma. Am o durere gigantica de cap si simt ca o sa plang in orice moment.Este greu sa-ti parasesti casa si familia dar trebuie sa o fac.Vreau sa fiu cantareata mai muld dacat orice pa lume.Durerea de cap parca se mai domoleste atunci cand stwardesa ne spune ca ne putem desface centurile . Am o vaga senzatie de greata si ma asez cu capul pe scaun inchizand ochii.Nu am mai sburat niciodata cu avionul si cred ca abia acum realizar ca am rau de aceste masinarii complicate , si ca mie frica de inaltimi ...si de moarte.Cu acestea fiind spuse imi spun o rugaciune in gand si incerc sa adorm ca sa estompez grata si ameteala.
Sunt trezita de de una din stwuardesele exagerat de dragute care imi spune sa imi pun centura pentru ca urmeaza sa aterizam. " Oh Dumneseule! Miscarile astea sunt normale?! O sa murim cu totii!" imi spun in gand apoi incep din nou sa spun rugaciuni in gand sperand sa scap cu viata dintre fiarele astea.
Sunt mai mult decat extaziata cand picioarele mele ajung in sfarsit in contact cu pamantul..pai defapt asfaltul de pe pista . O Doamne ! Nu-mi vine sa cred ca sunt in viata.Gata! Data viitoare iau trenul . Am intrat in aeroport si totul pare atat de diferit desi stiu ca este un simplu aeroport ca toate cele lalte aeroporturi din Statele Unite doar ca micutul oras din Nashville nu se compara cu Los Angeles. Dupa ce imi iau bagajul merg spre ceea ce cred eu ca este iesire si imi dau seama ca suny in directia buna cand vad pe cineva cu o foaie cu numele meu in mana.
Ma indrept intracolo si cand ajung spun polititcos celor doua persoane din fata mea.
-Buna ziua! Eu sunt Kate.
-....
-----------------------------------------------------------------
Suspans :)) ...sper sa va placa stiu ca poate e plictisitor dar actiunea o sa apara in urmatoarele capitole. Astept pareri de orice gen. :)) A si apropo...am nevoie de o coperta ...se ofera cineva?! :))) Nu ? ..Bine :-(...
CITEȘTI
Girl meets world
Fiksi PenggemarKate a fost mereu fata cuminte care asculta de parinti si isi vede de treaba ei.Singurul ei vis este acela de a fi faimoasa,fiind o cantareata desavarsita ai o actrita in devenire.Notele ei impecabile , talentul dar si norocul o ajuta sa intre in u...