15.

296 12 0
                                    

Honzov pohľad:

Tak sme išli na tú chatu. Povedal som ze večer jej niečo poviem. Bola to úžasná chata lebo tam je aj bazén. Došli sme tam poobede. Hneď sme sa išli vybaliť. No skôr "vybaliť". Lebo Fallen si všetko naukladala so skrine a ja som si len tak k posteli položil kufor. Zvolali sme s Fallen poradu že im musíme niečo povedať. (Oni doteraz nevedeli s kým som tu)
Gogo sa ma spýtal:  A s kým si tu vlastne? Explo sa pridal  Asi s Tomom.
Ja som zničil Explove sny a povedal Nie som tu s... Fallen.  A Fallen došla.
Kovy hneď nadviazal  Nieje to tá čo ťa šikanuje?  On chodí to tej istej školy ako ja len ja som 2.A a on 2.B. Iba on a Tomáš o tom vedeli.  Áno. odpovedal som. Ale už sme sa udobrili. Super. Moma nesmie zostať výnimkou. Gogo sem zobral svoju EX Lucku. Keď už sme pri tom... Ani ja tu niesom s najlepším kamarátom. povedal Kovy.
Je to aspoň kočka? spravil som si z neho srandu ale Fall mi strelila facku.
Hej! Zaziapal som na celú chatu. No asi ste sa moc neudobrili.  povedal Gogo. No tak Kovy už ju ukáž. Noo... ono.... to nieje.... ona....  a vyšiel Martin (Jmenuju se Martin).  To je prank?  spýtal sa Explo. Nie nieje. Povedal Martin a dal Kovymu pusu. Ok tak... gratulujeme. Usmial som sa na nich. Ešte chvíľu sme sa rozprávali až Goga napadlo Čo keby sme natočili video?
Jasne mám tu kameru. odpovedal som tak sa išlo točiť. Keď už bol večer tak to Fallen už nevydržala a spýtala sa Čo si mi to chcel povedať?  Noo... vieš... bliží sa Valentín.... a mňa napadloo.... no proste zajednal som nám chatu na Valentína kde budeme len my dvaja...
To je super. odpovedala Fallen a dala mi pusu. Bol už večer tak sme šli spať..

Šikanovaná Láska [ FF w/ MenT, Fallenka] *DOKONČENÉ*Where stories live. Discover now