12.

363 14 0
                                    

V ten týždeň v piatok konkrétne ráno.

Fallenkyn pohľad:

Dnes po škole má k nám prísť Honza.
Pozvala som ho hlavne pre to lebo tý idioti čo ho šikanujú idú preč na víkend a mňa nezobrali lebo som tretiačka a ani by som sa nevyšla do auta. Ja sa tak teším... Nech už tá blbá škola skončí!

Honzov pohľad:

Dnes po škole idem k Fallen. Celkom sa teším hlavne preto že tam nebudú tý idioti. Tomáš žiarli lebo idem k nej vraj spolu chodíme. Ja som len odvetil že nie a že sme len kamaráti. A on mi ukázal niaky papier. Bolo tam napísane Nikdy nedám dopustiť aby niaka baba prerušila naše priateľstvo. A boli sme tam obidvaja podpísaný. Iba som sa zasmial a vrátil mu ten papier. Čau! Pozajtra prídem!
Ččo? Ty u nej  budeš aj spať? Spýtaj sa ma Tom úchylným hlasom. Nič si nepredstavuj. Obidvaja sme sa začali smiať. A ja som odyšiel. Maj sa! Zaziapal na mňa. Keď som tam prišiel tak mi prišla otvoriť Fallen(Nečakane)
Povedala nech si dám veci do izby. Uvidel som manželskú posteľ a išiel som dole a opýtal som sa Môžem spať na gauči?  Nie budeš spať hore. rozkázala.  No ok :(  povedal som a ona mi podala tanier s čerstvými palacinkami a spýtala sa  ma Chceš?
Odpovedal som Jasne a sadol som si za stôl.

Šikanovaná Láska [ FF w/ MenT, Fallenka] *DOKONČENÉ*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora