18.

287 11 0
                                    

Honzov pohľad:

Už sme na chate. Na tej druhej. Došli sme večer. Keď som vyšiel zo sprchy tak ma Fall chytila a hodila na postel. Chcela mi dať dole boxerky ale ja som ju zastavil a spýtal som sa Si si istá že to chceš? odpovedala áno tak som je nehal.

Fallenkyn pohľad:

!Upozornenie!
Teraz nastáva 15+ scéna. Pokial je nechceš čítať tak to preckoč a čítaj až od nápisu koniec 15+ scény.

Dala som mu dole boxerky a dala som mu pusu na brucho. Chytila som mu ho. Nebol malý. Začala som sa s ním hrať. Po chvíli som si ho dala do úst. Po chvíli začal vzdychať. Spýtala som sa Už si? Prikývol a ja som prestala.

Koniec úchylnej scény.

Lahla som si vedľa neho a chvíľu sme sa rozprávali. Z vedlajšiej izby bolo počuť vzdychanie. Honza mal vtipnú poznámku Asi rušná noc. A obidvaja sme sa začali smiať. Asi po piatich minútach k nám prišiel Kovy že prečo sa tak smejeme a my sme sa začali smiať ešte viac. Poobzeral sa po izbe či neuvidí nič neobvyklé. Potom sa pozrel do koša, na nás, do koša a znova na nás. Díval sa tým pohľadom že Akože realy?!? My sme sa len smialy a on radšej odyšiel. Nanešťastie je cez steny počuť tak sme počuli ich rozhovor.
M: Zistil si prečo sa tak smejú?
K:Nie
M: A zistil si niečo neobvyklé?
K:Nezistil, Videl..
M: Čo?
K: V koši... použitý kondóm...
M: Jaaj... a nenapadlo ta prečo sa tak smejú?
K: Asi jedna z "Honzovích vtipných poznámok"
M: Asi...

Moje myšlienky keď som písala uchylnú scénku: Ja to písať nebudem! Prečo som napísala že tam budú úchylne scény. Prečo?!? Nezavolám kamoške ona je dosť uchylná ona to zvládne...

Šikanovaná Láska [ FF w/ MenT, Fallenka] *DOKONČENÉ*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora