Isak
Már jó pár éve nem beszéltünk Even-el. Őszintén szólva nemtudom őt elfelejteni. Akárkivel voltam,akármit csináltam,nem ment. Kapcsolatunk megegyezett dolgok alapján ért véget.
De mégis, amint megláttam őt megfogott benne valami,ami mai napig nem hagy nyugodni.
Ismét ő jár a fejemben. Ő,s a vele kapcsolatos dolgok.
Némi szenvedés után kitápászkodtam az ágyamból. Egy pulóvert vettem magamra, s utam a konyhában ért véget. Megszokott mozdulattal nyitottam a hűtőszekrény ajtaját.- Nincs itthon semmi.De jó.-motyogtam az orrom alatt.
Gyors léptekkel mentem vissza a szobámba,s felkaptam magamra pár dolgot majd kiléptem a lakásból.
Pár háznyira van tőlünk egy kis bolt,gondoltam majd ott vásárolok valamit. Lábam azonnal a bolt ajtaja felé vette az irányt.
- Isak!- szólított egy ismerős hang mire megtorpantam,s lassan megfordultam.
- H..Hi.- mosolyodtam el Even láttán.Hei!
Sooo,arra a döntésre jutottam ismét írni kezdek. Nemtudom milyen rendszerességgel fogok részt publikálni,szóval ezt még majd meglátjuk.
Egy fontos dolog:
Diszlexiás vagyok,helyesírási hibákat igen gyakran ejtek, ezért arra kérek mindenkit ha talál valamilyen hibát,nyugodtan jelezze nekem és utána megpróbálok jobban odafigyelni.Xoxo
R
YOU ARE READING
infinite [isak & even]
FanfictionEgy másik univerzumban,együtt vagyunk.Örökké. ~ Akkor lehet valami a tied örökké,ha elengeded.