Kisa...

115 14 19
                                    

Kada sam se probudila, zelela sam da vidim klinca. Samo sam istrcala napolje, bez jakne, bez icega sto bi me zastitilo od hladnoce. Otisla sam u dvoriste njegove skole i cekala.Cekala sam njega. Ne znam zasto, ne znam da li je to bilo ispravno ali imala sam potrebu za to. Zvonilo je i izasao je sa par svojih mutavih drugova. Bio je najlepsi u njegovom razredu. Nije bio detinjast toliko ali za mene previse. Kada me je video dotrcao je do mene. Video je da sam plakala. Samo je cutao. I na sva ta sranja jos je i kisa pocela padati. Rekla sam rec na italijanskom koju on nije razumeo.   ,, Merda''. Pitao se u sebi sta to znaci ali nije nista pitao vec me je samo zagrnuo svojom jaknom kojoj je kisa polako sprela njegov jak parfem koji je bio opijum za mene. Zatim sam mu prisla blize i iako je bio mladji bio je vislji ali ne puno. Onda su nam se usne nasle na milimetar razdaljine. On je zatvorio oci i samo se prepustio. Ja sam se blago odmaknula i pipla mu kosu. Otvorio je oci i ja sam se samo nasmejala idalje mazeci njegovu mokru grivu na njegovoj glavi. To zadovoljstvo mi je falilo jer moj decko nije imao kosu. Klinac mi je uzvratio osmeh. Zagrlila sam ga i sapnula ,, Znacis mi, pilence".

Pisite utiske. ☺

Pismo tebiWhere stories live. Discover now