Drama

5 1 0
                                    

Trec si cele doua zile foarte repede si vin parinti mei acasa.
-Mami! Tati! Strig eu bucuroasa.
-Buna scumpo! Spune mama cam trista si ma saruta pe frunte.
-Ce sa intamplat ? Spun eu speriata.
-Scumpo  trebuie sa plecam o saptamana inapoi in Barcelona o sa o las pe Jacksonsa stea cu tine.
-Dar? Spun eu suparata si plec in camera mea.

Dupa o ora parinti mei isi i-au ramas bun de la mine si pleaca; eu ma uitasem dupa ei. Vine o doamna frumoasa si inalta spre casa mea ; suna la sonerie:
-Buna draga! Eu sunt doamna Jackson imi pare bine sa te cunosc.
-Buna ziua! Intrati.
-Iti este foame iti pregatesc ceva?
-Nu multumesc mai tarziu!

Ma indreptam spre camera mea dintr-o data aud soneria de la usa ; doamna Jackson deschide usa:
-Buna ziua!
-Buna!
-Emily este acasa?
-Da o chem imediat!
-Emily!!!
- Da!
-Haide pana jos!
-Acuma!
Coborasem jos; la usa era Cosmin nu stiam ce sa fac:
-Buna Cosmin!
-Buna Emily!
-Cine este baiatul?
-Un coleg de clasa a venit sa ne facem temele impreuna.

Îi i-au de mana pe Cosmin si ma indrept cu el spre cameraea si ii zic:
-Esti nebun? Ce cauti aici?
-Am venit sa te vad ; adica sa stau cu tine.
-Are cine sta nu vezi?
-Ba da ; dar!!
-Nici un dat ; acum hai sa invatam ca daca vine doamna jackson si ne vede ca nu invatam am incurcato.
-Bine! Spune el zambind.

Eu simteam cum fluturasii isi fac din nou prezenta ; incep sa ma rusinez ; oare chiar il plac? Nu- mi dau seama. Cosmin se uita la mine si zambeste eu ma fac ca un mar rosu la fata si ma rusinez ; inima imi bate din ce in ce mai tare ; ce se intampla cu mine? Ma intrebam eu in gand.
O aud dintr-o data pe doamna Jackson :
-Emily vino repede!!
-Parinti tai!
-Ce e cu ei ?
-Au avut un accident!!
-Poftim nu pot sa cred! Spun eu si incep a plange ; Cosmin ma lua in brate si ma duse in camera.
-Nu pot sa cred am ramas singura pe lume ; nu mai am pe nimeni ! Spusem eu plangand.
-Ba da ma ai pe mine ! Spune Cosmin si ma strange la pieptul lui.

Ma simteam atat de bine in bratele lui ; dupa ceva timp ma linistisem si ma retrag usor din bratele lui tot cu lacrimi in ochii imi ridicasem capul si ii vazusem cum tristetea era pe fata lui; el se uita la mine si eu la el.

Respectiva doamnei Jackson

Îmi pare nespus de rau pentru saraca Emily e o fata buna sper ca se va descurca fara parinti ei ; o sa ii propun daca va vrea sa sa ma mut cu Karina fata mea de 15 ani . Ca doar nu o pot lasa singura pe Emily.

Iubirea ce-a adevarataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum