2| Archie Andrews

282 14 3
                                    

     Mereu ai vrut să vezi cum se desfasura una din petrecerile glamuroase ale lui Veronica Lodge, asa ca ai accepta invitatia si te-ai decis sa iei si tu parte la una. Iti prinsesei parul P/T intr-o coada si iti agatasei colierul de perle al mamei tale la gat. Te sinteai frumoasa pentru prima oara dupa mult timp. Si simteai ca acel ruj rosu aprins avea sa se duca in seara aceasta.
    Ai pasit increzatoare in penthouseul Lodge fiind intampinata de o atmosfera galagioasa si de muzica data tare. Printre atatea persoane deabia puteai sa-ti gasesti pritena, Josie.Inca din vara te-ai alaturat trupei The Pussycats si ai inceput sa canti cu ele, dupa ce Val parasise trupa intrucat se mutase in New York.
   Fara sa vrei te ciocnesti de un corp solid, acesta varsans un lichid rosiatic pe rochia ta alba. Lichid ce parea a fi vin.

"Imi cer mii de scuze N/T. Lasa-ma sa te ajut."

   Oricat freca roscatul irezistibil la pata de pe pieptul tau, ce trebuie sa recunosti ca era destul de voluminos, ea tot nu disparea. Te uiti mai cu atentie si il recunosti imediat, dostul Veronicai Lodge, Archie Andrews.

"Lasa asa, nu e problema Arch."
     "Insist. Vino, o sa imprumutam ceva de la Veronica, sigur nu se supara."

    Ti-a prins rapid mana si te-a tarat pana in dormitorul Veronicai, unde a ales o rochie neagra din dulap. Ti-a desprins parul din coada si ti-a deschis fermoarul rochiei ajutandu-te sa o dezbraci. Totusi privirea lui ramasese atintita pe corupul tau intimindandu-te putin.

"S-a intamplat ceva, Archie?"

    Insa acesta doar se apropie de tine si incepe sa te sarute nebuneste, desii surprinsa de gestul sau te lasi dusa de val pana fiecare articol vestimentar dispare de pe voi si pana cand acea seara a fost seara pe care nu o vei uita niciodata. Seara in care Archie Andrews ti-a zis: "N/T mereu te-am placut."

cherlyx

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 29, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Riverdale ImaginesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum