חזרתי הביתה מהיום האחרון של הלימודים. יש, זה היום הכי מאושר בחיי. סוף סוף חופש בלי לימודים בלי כלום. חזרתי הביתה כמובן לא באוטובוס, כמו שחצי מהילדים עושים, וכמובן שלא ברגל כמו שהחצי השני של הילדים הולכים. לי יש נהג פרטי משלי. מרכו הוא כמו החברה השנייה הכי טובה שלי, הוא מביא אותי לכל מקום שאני רוצה, הוא איתי כל הזמן וכמובן החברה הכי טובה שלי זאת אנה. אנה היא המנקה שלנו, היא הרוב בבית. אני אוהבת אותה ומספרת לה הכל מהבחור שאני די דלוקה עליו ועד כשאני לא נרדמת אז היא נשארת ערה בישבילי ולפעמים עושה איתי שיחות נפש.
אבל את אמא שלי אף אחד לא מחליף, למרות שהורי הם בין העשירים של העיר ויש הורים שהם אף פעם לא בבית ויש להם סוג של אמא שניה אבל לא! אמא שלי היא פה תמיד.
כשאני צריכה אותה, אנה היא חברה שאפשר לדבר איתה על נושאים שלא מדברים עם אמא.
״ביי מרקו״ אמרתי כשיצאתי מהרכב. נכנסתי הביתה וישר עליתי לחדר. הנחתי את התיק על הרצפה, הורדתי נעליים, פיזרתי את הצמה שהיתה לי ואספתי לקוקס רופף. שמתי מכנס בית, הורדתי את התלבושת ושמתי חולצה שגדולה עליי וירדתי למטה. למרות שקיץ עכשיו וחם בחוץ, אצלנו יש מזגן אז די קר.
נכנסתי למטבח וראיתי שאמא בישלה בעצמה את הארוחה היום ולא אנה.
ארוחת צהריים אצלנו נורא חשובה אז כולם נמצאים בה, אני אומרת כולם אבל לעיתים קרובות זה רק אבא שלי אמא שלי ואני, אנה יושבת איתנו רוב הזמן.
אנה עזרה לאמא להביא את המנות ואת השתיה. אנה באה ללכת אבל אמא שלי קראה לה ״אנה, בואי שבי לאכול איתנו״ היא בשמחה מקבלת ומתיישבת לידי. התחלנו לאכול ואז אמא שלי התחילה לדבר, ״טוב, אמבר, אבא ואני החלטנו לקחת חופש קצת״ הסתכלתי עליהם ואז לקחתי חתיכה של עוף והכנסתי לפה. "ואנחנו נוסעים מחר על הבוקר״ בלעתי את העוף והסתכלתי על אמי, ״נו בסדר אני אשאר עם אנה זה לא ביג דיל״. הם הסתכלו אחד על השני, ״לא, אנה הולכת הביתה ואז אחרי החופש חוזרת״ הסתכלתי על אנה שהורידה את ראשה מנימוס. ״מה, אז אני אשאר לבד?״ הסתכלתי עליהם עם דאגה. ״לא. את הולכת למחנה קיץ״ אבא שלי ענה לי מהר. הייתי באמצע לשתות מים ונחנקתי, קצת מים נשפכו עליי.״אתם בטח צוחקים עליי נכון? אתם יודעים כמה אני לא אוהבת להיות במקומות כאלה ועוד יהיו שם ילדים חנונים ויהיה בטוח משעמם״. אבי שם מרפקים על השולחן, זה סימן שהוא לא כזה שמח, אולי קצת עצבני ״זה לא נושא לוויכוח, גם ככה ביקשתי מאנה שתכין לך מזוודה, תקנה לך דברים חדשים. אין לך מה להכין הכל מוכן״.
״אוף למה אתם עושים לי את זה?״ שאלתי עצבנית.
״אמבר, כל החיים שלך נתנו לך הכל, כל מה שביקשת. היום אנחנו מבקשים, אז תעשי. נקודה״ אמי אמרה בקול חד.
״עכשיו לכי לישון כי מחר מרקו מביא אותך, את צריכה להיות מוכנה. בתשע את צריכה להיות כבר באוטו״ אבא שלי אמר לי. קמתי באי רצון, ״אגב לאן אתם נוסעים?״ שאלתי בעייפות למרות שעכשיו רק שבע בערב.
״קנדה״ אבא שלי ענה מיד. עליתי לחדרי ולא רציתי ללכת לישון או משהו אחר.
YOU ARE READING
A girl with magical powers
Fantasyלאמבר, נערה בת 17, ילדה שקיבלה הכל מהכל היה בית ענקי , הורים דואגים ומפנקים וכל מה שרק רצתה. כל מה שהיא ביקשה היא קיבלה. רק שני דברים חשובים היו חסרים לה , חברים ומשפחה. היה לה הכל אבל לא חברים. היתה לה חברה הכי טובה אבל היא עזבה את הארץ ועברה לארגנ...