Algernon'a Çiçekler

54 5 8
                                    

Ben bu kitabı okuduktan sonra bir kitap hayranı oldum.Bu kitabı okumadan önce annem bana zorla kitap oku derdi.Bu kitabın okuyucuya çok şey katacağını düşünüyorum.

Charlie'nin doğuştan IQ'su düşüktür.Bu nedenle toplum içerisinde hep dışlanan tiplerdendir.Ailesi olmasına rağmen Charlie onları hatırlamamaktadır çünkü annesi ve babası  zeka geriliğinden dolayı onu terketmiştir.Asıl olay Charlie'nin bir denek olarak kullanılması ile başlamıştır.ALG insan IQ'sunu aşırı derecede yükselten bir ilaçtır.Bu ilaç ilk olarak Algernon adında bir farede kullanılmış ve olumlu sonuçlar alınmıştır.Ve ALG'nin uygulandığı ilk insan Charlie'dir.Zamanla olumlu sonuçların elde edlmesi ile Charlie'nin hayatında çok şey değişmiştir.Yeni arkadaşlıklar, yeni bir iş,saygınlık ve en önemlisi ise hayatının aşkıdır.Ama Charlie'nin en yakın arkadaşı her zaman aynı kaderi paylaştığı Algernon'dur.
Bakalım ilerde bizi neler bekliyor...

Bu kitap bilim-kurgu romanlarını sevenlerin bir numarası olabilecek nitelikte.Kitapta aşk ve dram da yer almaktadır.Kitap karşıniza "Kobay"olarakta çıkabilir.Ama içeriği Algernon'a Çiçekler ile aynı.Kitabın yazarı Daniel Keyes'tir.Ve Koridor yayıncılığa aittir.Daniel Keyes bu kitabı 1959 senesinde yazmaya başlamıştır.O zamanın teknolojisi ve gelişmişliğine göre çok ileri düzey yazılmış bir kitap.Ve büyük ihtimal kitabın son sayfası buruş buruş olacak-benim öyle-çünkü göz yaşlarınız sayfayı buruş buruş edecek.Okumanızı tavsiye ettiğim bir kitap...

YORUM EVRENİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin