1.rész

13.8K 113 7
                                    

Július 10 van. Már túl vagyunk az érettségin is, de mégis úgy érzem, mintha hatalmas nyomás lenne még mindig rajtam. Az osztálytársaim nagy része, már nyaralnak barátokkal vagy családdal. Én szokás szerint, mint minden nyáron most is itthon vagyok és anyának besegítek az üzletben. Ez egy kis cukrászda a főtéren, ahova kiskorom óta minden egyes nap elmentem suli után és mikor anyának volt egy kis szünete együtt sütöttünk valami sütit. De az idő múlásával egyre ritkábban tudtam menni a cukrászdába hisz nekem is rengeteget kellett tanulnom. A tanulásban, már anya sem tudott segíteni, hisz neki is egyre jobban ment az üzlet és alig volt szabadideje. Sosem voltam az a fajta ember, aki mindenkinek megnyílik és bárkivel össze tud barátkozni pillanatok alatt. A tizenkét év alatt összesen egy lánynak nyíltam meg úgy igazán, akit nagyon szeretek, ő a legjobb barátnőm Carla. Minden hülyeséget együtt csinálunk és az összes büntetés alól együtt lógunk meg. Kettőnk társaságába időnként becsatlakozik a szomszédomban lakó srác Derek. Amióta csak az eszemet tudom együtt játszottunk Derekkel. Aztán ő iskolába került és amíg én játszottam és szórakoztam ő az iskolapadban ült és tanult. Eleinte nagyon rosszul viseltem, hogy nincs kivel játszanom, de mikor közeledett a nyár egyre boldogabb lettem, mert tudtam Derek nemsokára újra játszani fog velem. Ezekre mikor visszaemlékszem kicsit elérzékenyülök.

-Lena...hahó! Segítesz vagy sem?

-Hogyan?-fordultam meg a székben és anyára pillantottam, aki az ajtóban állt lisztes arccal és csokifoltos konyharuhában.-ja persze, egy pillanat és megyek. Anya most egy fontos eseményre készít egy millió sütit és egyedül nem győzi. Imádom, mikor éppen hogy kilépek a szobámból, de már érzem a frissen sült sütik illatát.

-Lenaaa! Igyekezz kérlek. Egy óra múlva itt vannak a vendégek és még semmi sincs kész!

Mikor leértem, anya mint egy robot, úgy pörgött a konyhába. Az asztal tele volt muffinokkal, minitortákkal és mindenféle apró sütivel. Én elkezdtem a koszos edényeket elmosogatni, majd kimentem a garázsba és behoztam a 3 éve tartott buliból maradt kellékeket. Nekikezdtem a nappali díszítésének, majd mikor készen lettem segítettem anyának befejezni az utolsó adag sütit. Amikor az is kisült, anyával mind a ketten elmentünk átöltözni. Én egy babarózsaszín egybe ruhát vettem fel, aminek a derekán egy fekete szalag van, az elején egy masnival díszítve. Szőkés barna hajamat gyorsba kivasaltam és az első pár tincset hullámcsattal hátrafogtam. Anya egy egyszerű világoskék ruhát vett fel, amihez kontyba fogta sötétbarna haját és egy fehér virágot tett bele. Segítettem neki kihordani a kertbe a sütiket, majd felvettem egy fekete magassarkút, hogy azért mégis csak elegánsan nézzek ki. Mikor az első vendégek megérkeztek kikísértem őket a kertbe, majd anya kérésére csináltam limonádét. A legtöbb ember kimondottan elegánsan volt felöltözve. A férfiak többsége öltönyben volt, ami engem kimondottan irritál, mert nagyon vastag és könnyen bele lehet izzadni, ami elég visszataszító. Miközben ezen gondolkodtam elkészítettem a limonádét. Már kiakartam vinni a kertbe, mikor egy ismert hang szólalt meg a hátam mögött. Megfordultam és Derek állt mögöttem.

-Szia. Te mit keresel itt?-kérdeztem tőle meglepődve és a nyakába ugrottam.

-Szia. Láttam, hogy vannak nálatok vendégek, gondoltam átugrok megkérdezni, hogy kell-e esetleg segítség.

-Nagyon aranyos vagy. Igazából kiviszem anyáéknak a limonádét és már nekem se lesz más dolgom remélem.-miközben beszélgettünk kivittem anyáéknak a limonádét.

-Anyu!-szóltam neki, habár nem akartam megzavarni a beszélgetésben.

-Igen?

-Lenne más feladatom vagy felmehetünk Derekkel a szobámba?-anyu a hátam mögé nézett.

-Persze, menjetek nyugodtam.-kacsintott egyet, majd egy puszit nyomott a fejemre és folytatta a beszélgetést a vendégekkel.

Megfogtam Derek kezét és felvonszoltam magammal az emeletre. Mikor bementünk a szobámba, becsuktam magunk mögött az ajtót és leültünk az ágyra. Csak ültünk egymással szemben és vártuk, hogy valamelyikünk megtörje a csendet. Percek teltek el így, majd felálltam és elkezdtem átöltözni. Különösebb képen nem zavart, hogy egy melltartóban és egy bugyiban látott, mert mikor náluk aludtam akkor együtt is zuhanyoztunk.

-Ideadnád a nadrágom?

-Melyiket? A szexi farmert vagy a vadóc fekete bőrt?-mosolyogva ránéztem, majd rámutattam a fekete bőrnadrágra. Elővettem a szekrényből egy fehér atlétát és kicsit összegyűrtem a kezembe, hogy ne legyen olyan szabályos vonala a vasalás miatt.-na és miért is öltözöl át?

-Egyrészt nincs kedvem ruhába lenni, másrészt nincs kedvem összegyűrni.-Eközben felraktam egy vállfára a ruhát és visszahuppantam Derek mellé az ágyra. Ültünk egymás mellett csendben, majd megcsörrent az asztalomon a telefon.-Nincs kedvem felvenni, majd visszahívom.-jelentettem ki és rádőltem a vállára. Elkezdtem játszadozni az ujjaival, majd megint megcsörrent a telefonom.

-Vedd fel!-jelentette ki mosolyogva. Felkeltem az ágyról és ránéztem a telefonomra. A kijelzőn nagyi neve szerepelt.

-Szia nagyi!

-Szia kincsem! Anyudnál még ott vannak a vendégek?

-Igen. Körülbelül egy órája érkeztek. Még egy darabig tuti itt lesznek.

-Rendben aranyom, sok sikert neki, aztán majd mondd meg neki, hogy hívjon fel ha elmentek.

-Megmondom nagyi! Puszillak titeket! Sziasztok!

-Puszika, Szia!

Mikor leraktam a telefont rápillantottam Derekre és elmosolyodtam. Egyből tudta, hogy melyik nagyim hívott. Nem kérdezett semmit, csak felállt és szorosan megölelt. Érezte, hogy rázkódva veszem a levegőt és egy puszit nyomott az arcomra.

-Hidd el, ugyan annyira hiányzol neki, mint ő neked!-suttogta Derek a fülembe és még szorosabban megölelt. Már három éve, hogy apa meghalt, de még mindig nehezen viselem. Derek és Carla volt az, aki minden percben ott volt nekem és segített mindenben.-Gyere, másszunk ki az ablakba, mint legutóbb.

-Rendben, de most én ülök távolabb az ablaktól.

-Ahogy akarod, csak le ne ess!-mondta mosolyogva, majd elengedett és az ablak felé vette az irányt. Mikor mind a ketten kiültünk odapillantottam anyáékra és elmosolyodtam.

-Örülök, hogy anya jól szórakozik és hogy ilyen jól megy neki az üzlet.-miközben anyát figyeltem Derek megfogta a derekam és közelebb húzott magához. Átkarolta a vállam és a fejemet a vállára hajtottam. Percekig néztünk előre, majd belenéztem a szemébe, amit félig eltakart világosbarna kusza haja. Több mint tizennyolc évnyi ismertségünk futott végig a fejemben, majd egy hirtelen és meggondolatlan mozdulattal megcsókoltam....

Sziasztok! Ez az első könyvem, remélem tetszeni fog nektek. Kommentbe jöhet hideg-meleg.
Puszi😘❤

Barátság Extrákkal!?❤️Where stories live. Discover now