6.rész

4.2K 70 21
                                    

Csak néztünk egymás szemébe és nem mozdultunk. Egy kicsit kezdtem kellemetlenül érezni magam, hogy nincs rajtam semmi, de ahogy elnéztem, James csak a szemembe nézett, nem kalandozott el a tekintete egy percre sem. Lassú mozdulatokkal felemeltem a törölközõt, majd magam köré csavarta, ekkor James már hátat fordított nekem és némán kisétált a szobából. Úgy éreztem zavarba jött ettõl az egésztõl, de nem tudtam mit tenni. Késõbb mikor felöltözem, utána mentem a konyhába és leültem én is reggelizni.

-Ne haragudj az elõbbiért...- néztem rá hatalmas szemekkel, majd lesütöttem és ettem a reggelimet.

-Nem haragszom, bevallom élveztem is egy picit - nevette el magát James, majd folytatta õ is a reggelizést.

Az étkezés hátralévõ részét csendben töltöttük. Mikor befejeztük, én elkezdtem mosogatni, míg James felment lezuhanyozni. Egész mosogatás közben, azon gondolkodtam, vajon mi lett volna, ha James nem csak a szemembe néz, ha bûnbe esik és elkalandozik a tekintete....de aztán elhessegettem ezeket a gondolatokat, mert azt vettem észre, hogy a csapból kifolyó víz, a pólómra csapódik a csésze oldalának köszönhetõen. A mosogatást befejezve, felmentem az emeletre, és óvatosan megnéztem, nincs-e meztelenül James. Bementem a szobájába és leültem az ágyra. Amíg készülõdött, elkezdtem a telefonomon olvasgatni az üzeneteket és felhívtam a nagyit, hogy minden rendben van, nem kell aggódnia James-nél aludtam, mert nem akartam felébreszteni. Persze nagyi megértette, meg annyira nem is izgatta a dolog, mert tudta James rendes gyerek, nem bántana meg engem soha. Mikor befejeztem a telefonálást pont belépett a szobába kicsit vizes hajjal, törölközõben, majd hirtelen eltakartam a szemem és picit hangosabban elkezdtem mondani, hogy öltözzön nyugodtan, addig én eltakarom a szemem, James csak nevetett, majd mikor kész lett megcsiklandozta az oldalam, hogy most már nyugodtan vegyem el a kezemet. Váratlanul ért a csikizés és egy picit megütöttem a hasát, de nem történt semmi. Ahogy mindketten elkészültünk nemigazán tudtuk, hogy mit is csináljunk a mai napon. Átszaladtam gyorsan a nagyihoz és beszélgettem vele egy picit, meg át is öltöztem, nem akartam James pólójában, meg a tegnapi nadrágomban maradni. Ahogy elkészültem a nagyi egy kulcsot nyomott a kezembe és egy bõröndöt fogott a másikban.

-Kincsem...el kell utaznom néhány napra a barátnõmhöz. Ma engedik ki a kórházból és egy pár napig gondját kell viselnem, amíg a férje haza nem jön az unokáitól.

-Rendben nagyi, de mi lesz a házzal? - néztem rá picit megszeppenve.

-Mondd meg Jamesnek, hogy mind a ketten aludjatok itt vagy ha gondolod, nála is aludthattok, a lényeg, hogy legyen bezárva a ház, ha nem vagytok itt! - nézett rám mosolyogva. - most pedig irány az autó - felelte nagyi, majd megfogta a csuklóm és kivonszolt a kocsihoz. James már ott várt minket. Mikor kiértünk az állomásra, mind a ketten elbúcsúztunk a nagyitól, majd a kocsiba ültünk és elmentünk kocsikázni. Nem volt konkrét célunk, csak szabadon autókáztunk és közben zenét hallgattunk.

-Mit szólnál hozzá, ha este elvinnélek vacsorázni? - nézett rám mosolyogva James, miközben a piros lámpánál álltunk.

-Hmm...rendben, legyen. - feleltem picit megszeppenve, de mosolyogva. - és hova szeretnél menni?

-Azt bízd csak rám, most hazamegyünk, lepihenünk, aztán lassacskán elkezdhetsz készülõdni a vacsira. - vigyorgott rám, mert tudta jól, hogy úgy is várni kellesz majd rám.

Mikor hazaértünk bementünk James házába és ledõltem az ágyára. Pihenni kezdtem, amíg James valamit nagyon tevékenykedett, de nem törõdtem vele, csak hagytam, hogy a dolgát végezze. Egy pár óra múlva ébresztgetni kezdett, hogy lassan 6 óra, kezdjek el készülõdni mert fél 9-re foglalt asztalt. Amint felébredtem, átvánszorogtam a nagyi házába, majd elkezdtem tusolni, készülõdni, ahogy James mondta. Egy 1,5 óra alatt el is készültem teljesen. Felvettem egy elegánsabb de mégis nyáriasabb spagetti pántos bordó ruhát, egy fekete magassarkút és egy fekete kistáskába pakoltam a pénztárcám, a kulcsaim és a telefonom. A hajamat kimostam, megszárítottam, majd hajvasaló segítségével laza hullámokat tettem bele. Kisétáltam a házból, majd bezártam, ahogy nagyi mondta és a kulcscsomót eltettem a sajátomhoz. Átsétáltam gyorsan Jameshez és amikor beakartam menni a szobájába, pont akkor lépett ki onnan.

-Huh....gyönyörû vagy. - szólalt meg James, majd csodálkozva nézett rám.

-Köszönöm....de te is igazán elegáns vagy - mosolyodtam el majd megsimítottam a vállát.

Mikor beültünk az autóba, James elárulta, hogy melyik étterembe megyünk. Nem ismertem az éttermet, de a neve alapján nagyon tetszett nekem. Kicsit furán éreztem magamat, olyan rossz elõérzetem és Deja vu érzésem volt egyszerre, de nem foglalkoztam az érzéssel.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 13, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Barátság Extrákkal!?❤️Where stories live. Discover now