A napokban szinte ki se mozdultam a szobámból, az is csoda volt, ha lementem a konyhába reggelizni. Nagyi nem igazán tudta, hogy mit kezdjen velem, így áthívta Jamest, aki mikor megtudta mi történt átölelt és csak simogatta a hátam.
-Hidd el Lena...találsz nála jobbat! Nem kell vele foglalkozni! Nem érdemel meg téged-suttogta a fülembe, miközben simizte a hátam.
-Tudod James....engem egyedül az bánt, hogy több mint 18 évnyi ismeretségünket és barátságunkat dobtam el egy csókkal.....Nem tudom mit gondoltam akkor, csak egyszerűen megtörtént, bár azt tegyük hozzá, hogy nem tudtam, hogy barátnője van és természetesen emiatt is nekem van bűntudatom.
-Kérlek Lena ne gondolkozz ezen! Nem ér annyit az egész. Ha igaz barátok vagytok, akkor úgyis megbeszélitek ezt az egészet és minden rendben lesz!-mondta James, majd magához húzott, átölelt és hagyta, hogy a vállán zokogjak.
-Igazad van!-jelentettem ki szipogva és eltoltam magam a vállától.-James...köszönöm! De tényleg!
Nem is tudom....olyan jól esett ez az egész, hogy James ilyen kedves volt hozzám és megvigasztalt. Később már együtt mentünk le a konyhába, ahol nagyi éppen lekváros piskótát csinált. Szorosan átöleltem, majd egy puszit nyomtam a homlokára.
-Jobban vagy? Szükséged van valamire?-kérdezte nagyi.
-Nem nagyi, köszönöm! Nagy gond lenne, ha elmennénk egy picit?
-Dehogy, menjetek nyugodtan! Ott van az előszobában a kocsikulcs James tud vezetni, vigyétek el nyugodtan!
-Rendben mamus! Nem leszünk sokáig.-nyomtam egy puszit az arcára, majd felvettük a cipőnket és el is mentünk.
Azt imádom a legjobban nagyiban, hogy nem olyan mint anya. Megengedi hogy egyedül menjek mindenfele és nem az van, hogy óránként hívogat, hogy "jaj merre vagyok, mikor megyek már haza." Mikor beültünk a kocsiba James rám nézett, hogy mondjam merre akarok menni. Én csak néztem ki az ablakon és mondtam neki, hogy csak menjünk. Miközben mentünk, Jai Waetford-tól a Shy című zenét hallgattuk. James felvitt a városba, ahol szétnéztünk, majd beültünk egy Starbucksba. Anya pl ezt sem engedte meg soha, hogy egy drága kávézóban kávézzam. Beszélgettünk majd mikor kértem, hogy meséljen, komolyabb hangvételű beszélgetésbe kezdtünk. Főként az exeiről mesélt nekem, ahogy hallgatam és ahogy leírta nekem őket nagyon hasonlítottak rám.
-Mond James.....miért vagy ennyire rákattanva a szőkésbarna csajokra?
-Az igazat megvallva mikor egy lánynak szőkésbarna a haja az szép, ha full szőke az szexis és ha még hozzá kék vagy zöld a szeme, na az egy páratlan példány! - mondta mosolyogva, miközben a szememet fürkészte vadul a tekintetével.
-Igen, nekem zöld a szemem és szőkésbarna vagyok, de ez nem olyan különleges,, hisz neked már egy csomó ilyen barátnőd volt! - néztem rá rosszallóan, majd elnevettem magam.
A kocsihoz menet, megálltam egy szórólapos oszlop előtt. Elkezdtem nézegetni, hogy milyen koncertek, rendezvények lesznek mostanság. A mai napra van egy koncert, amire el kellene menni.
-Hallod James! Nem megyünk el? Nyárköszöntő buli lesz a parton. Élő zene, fesztivál hangulat, színes festékek stb.....kérleek. - néztem rá boci szemekkel, de ahogy elnéztem, nem kellett tovább könyörögnöm.
-Rendben, menjünk! De szóljunk nagyidnak, hogy elmegyünk bulizni, mert nem szeretném, hogy mérges legyen emiatt!
Jamesel hazamentünk, majd mikor beléptünk a házba, két fiúval meg az anyukájukkal találtuk szembe magunkat. A nappaliban épp nagyi meg a gyerekek édesapja beszélgetett.
-Halihó! - köszöntem be kicsit félénken, majd odaléptem nagyihoz. - Figyelj csak nagyi, szeretnénk kérdezni valamit.
-Jaj Lena, egy kis türelmet, az úr itt a szembe szomszédom Mike. A felesége Lucil, és a két gyermekük Zack és Luis.
Sziasztok! - köszöntem bátortalanul, majd bemutatkoztam mindenkinek egyesével.
Míg mama a szomszédokkal beszélt, addig én felmentem James-el a szobámba és tervezgetni kezdtem, mit is vegyek fel az esti koncertre. Legalább húsz különböző szettet felpróbáltam, de egyik se tetszett igazán. Tanácstalanul ültem az ágyam szélén és kérdőn néztem James-ra, aki szintén a ruháim között turkált. Egy hirtelen mozdulattal kirántott egy bodyt ami elől keresztpántos volt hátul pedig egészen a gerincem aljáig ki volt vágva.-Ehh....azt szeretnéd, hogy ezt vegyem fel? - kérdeztem elkerekedett szemekkel, majd a kezemet a hasamra tettem.
-Miért ne? Jól néz ki, vedd fel, had nézzem meg, hogy áll rajtad. - nézett rám mosolyogva, majd kiment a szobából. Az igazat megvallva nemigazán rajongtam mostanság ezért a bodyért.....az elmúlt hetekben nagyon sokat híztam és ez sajnos a hasamon meg is látszott. Nézegettem, barátkoztam a gondolattal, majd ahogy James kérte, felvettem. Csodálkozó tekintettel néztem a tükörbe és megállapíthattam, hogy nem is vészes a hasam.
-Gyere nyugodtan - kiáltottam ki a szobából, a zárt ajtón keresztül. Mikor benyitott, tátva maradt a szája. Persze a bodyra vettem fel egy rövidnadrágot is, a félreértések elkerülése végett.
-Ez nagyon jól áll, iszonyatosan csinos vagy benne! - jelentette ki James még mindig kábult állapotában. Nemigazán értem, hogy miért tetszik neki ennyire ez a body, de inkább ráhagytam, majd megfogtam a kezét és levonszoltam magammal a lépcsőn. A szomszédok már elmentek és nagyi a konyhában tevékenykedett, ahogy elnéztem éppen a híres húslevesét csinálta, amiből bárki képes lenne megenni bármennyit.
-Nagyi, most már tudunk beszélni?
-Persze Drágám, mondd mit szeretnél?
-Jamesal a városban voltunk és az egyik koncert szórólapján megakadt a szemem, és arra gondoltunk, hogy elmennénk, de megakartuk kérdezni előtte, hogy elmehetünk-e!?
-Jaj bogaram, már miért ne mehetnétek? Leérettségiztél, nem is akárhogy, nyár van, felnőtt vagy és itt van James, akire az életemet is feltenném - jelentette ki nagyi határozottan, majd elmosolyodott és egy puszit nyomott a homlokunkra. Meg sem várta a reakciónkat, már vissza is fordult a konyhapulthoz és készítette tovább a húslevest. Mosolyogva néztem rá Jamesra, majd megöleltem hátulról a nagyit, egy puszit nyomtam az arcára, majd szélsebesen átvonszoltam Jamest haza, hogy segítsek neki ruhát választani. Mikor beléptem a házba, tátva maradt a szám! Gyönyörű ház volt, mint egy mesebeli kastély, csak pasisban. Bementem a szobájába, majd a ruhái közé vetettem magam. Hevesen tologattam a vállfákat, nyitogattam az ajtókat, majd hosszas keresés után megakadt a szemem egy fekete ingen, amihez egy fehér szaggatott nadrágot választottam.
-Tuti? - nézett rám kicsit fintorogva.
-Most miért? Túl elegáns? - kérdeztem félve, de az igazat megvallva, meg sem vártam a választ, máris kikaptam egy mélyebb kivágású atlétát és mindent a kezébe nyomtam. - szólj, ha felöltöztél, majd ezzel a lendülettel ki is mentem a szobából. Körülbelül öt percig álltam az ajtaja előtt, majd kinyitotta és megállt benne.-Hmm....Így már jó! - jelentettem ki mosolyogva, majd megöleltem és ugrálni kezdtem.
-Mi az? Minek örülsz ennyire? - kérdezte mosolyogva, de már nem kapott választ, mert olyan szinten lelkes voltam, hogy már a kocsi felé tartottam. Amikor kiértünk a kocsihoz, nagyi az ablakból integetett, majd elhajtottunk. Kicsit kocsikáztunk, majd mikor odaértünk kezdett beesteledni. A kapu tele volt színes díszekkel, a zene már szólt, a part tele volt fénnyel. Nagyon jó volt a hangulat, alig vártam, hogy elkezdjenek a srácok zenélni. Ahogy a parton sétáltunk egyre közelebb a színpadhoz, furcsa érzés kapott el, mintha valaki bámulna engem. Egyre erősebb volt ez az érzés, majd hátrafordultam és az egyik standnál megláttam Dereket egy csajjal, ahogy engem bámul.....
ESTÁS LEYENDO
Barátság Extrákkal!?❤️
RomanceEgy történet, mely tele van szerelemmel, vitával, kavarással és bonyodalmakkal! ❤️❤️